Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

1253725810993.jpg

VITTU! hivelin nenän alta ja mitä paljastu...AMISVIIKSEN TYNKIÄ!!! PERKELE ja ei tietenkää oo terää että sais noi ajettua vittuun, joutuu odottaa huomiseen...ja pakko jatkaa hivelyä ku tuntuu nii vittumaiselta.

Hehe, tossa muutama viikko sitten tein prässiä. Kun olin saanut viimesen sarjan tehtyä ja olin jo ottamassa painoja pois, niin olin ajatuksissanu ottanut kaikki painot toiselta puolelta pois, niin että toisella puolella oli vielä kaikki painot.Noh..saattaa arvata että prässin painopiste alkaa olemaan toisella puolella...Just kun olin ottamassa viimestä limppua pois, niin prässi alko kallistuu vastakkaiselle puolelle...
Vaistomaisesti nappasin tietysti prässin painotangosta kiinni (prässi oli ehtiny about 20cm nousta toiselta puolelta ilmaan) ja sain vedettyä prässin takas paikoilleen..siinä sitte varovasti ottamaan painoja pois toiselta puolelta, ettei vaan prässi tulis sylii :D

Aika hyvä säkä kävi et sain sen vielä kallistettua paikoillee..Ois varmaa tullu iso lasku, jos ois prässi ja painot levinny tuhannen päreiks:rolleyes:

Kyl siin porukka ton jälkee vähä katteli et mitäköhän tossa tapahtu/ois voinu tapahtua, kyl siin vähän nauratti mut sain pidettyy pokan.

VITTU SAATANAN PERKELE

1. Arkikäytössä ollut tietokone ei enää lähdeä käyntiin. Joutuu tätä helvetin mopo Linux masiinaa käyttämään.

2. Kaverini voitti jossain helvetin arvonnassa itselleen ison uuden telkkarin stanantana

3. Reilun viikon päästä takas töihin ja kuukauden päästä taas lomautetuksi kolmannen kerran tänä vuonna. Neljännenkin kerran vielä pääse tänä vuonna 99% toden näköisyydellä just ennen vuoden vaihdetta.

huhhuh mikä viikko ollu lukio menee perseelleen ja vituttaa ku on koeviikko. Viimeviikot oon ollut flunssassa ja tänään aamulla pitkästä aikaa salille ja ei sujunu yhtään.

Parasta on, kun ikäiseni huomattavasti pienikokoisempi imitoi Ronnie Colemania suomeksi "Jep, kevytapinoo!" jne. ennen suoritustaan ja suoritus tapahtuu pienehköillä painoilla, kauhealla nylkytyksellä, sekä eläimellisillä huudoilla. Oli pakko kääntyä kävelemään pois, kun pokka ei tahdo pitää pienemmästäkään.

Samaiselta on myös tullut hyviä heittoja ja vinkkejä, kuten mm: "käytä hartialiikettä tehdessäs" - "öö, en taida", vastaan tehdessäni vapareilla haukkarii kehon ja kyynärpäiden pysyessä paikoillaan. Näitä on muitakin heittoja liikkeiden 'oikeista' suoritustavoista... Olen erittäin kiitollinen, jes.
Ei vittu nyt voisi sanoa niinkin ärsttävän sanan kuin, että reps. Kevytpainoo beibi jeah ouu. Voin kuvitella.:hyvä: Hartialiikkeellä saadaan katos isommat painot liikkeelle:dance:

Vituttaa kuume, vituttaa kaverit, vituttaa kun oon niin saamaton yhen jätkän suhteen. Ja vituttaa kun vituttaa, mun piti olla ihan onnellinen :(

Joo, nettilaskua ei kai oo maksettu ajallaan tai jtn ni ei oma netti toimi. Joten pitää lanil olla jollai naapurin netil tai jtn ja tää katkee aina 2min välein, voi vitun vittu. Eniten vituttaa se ettei pääse kattoo Olympian webcastia, vittu monta kk taas oottanu totaki kilpailua ja sen verran kovia nimiä siellä lavalla et pistää vituttaa niin ankarasti.

VITTU! hivelin nenän alta ja mitä paljastu...AMISVIIKSEN TYNKIÄ!!! PERKELE ja ei tietenkää oo terää että sais noi ajettua vittuun, joutuu odottaa huomiseen...ja pakko jatkaa hivelyä ku tuntuu nii vittumaiselta.

:kuvia:

Tohon täytyy kyllä yhtyä, on ärsyttävän tuntuista ja varsinkin näköistä. Itellä useasti ihan sama homma ollut. Ois hyvä olla terä messissä töissä ja vaikka jossain man-pursessa mitä kantaa aina mukana.

VITTU SAATANAN PERKELE

2. Kaverini voitti jossain helvetin arvonnassa itselleen ison uuden telkkarin stanantana

Toinen kaveri lähtee katsomaan Amin Asikaista arvonnasta voitetuilla lipuilla Manchesteriin...
:whip: kyllä minua nyt rangaistaan

Huomenna pitää mennä laskeen velipoika haudan lepoon.. Vaikka ei nyt maailman parhaissa väleissä oltukkaan nii on se siltikin niin väärin ja vituttaa niin vitusti.

Tuli katsottua elokuun alussa tehtyjä mittaustuloksia ja huomasin etten ole kasvanut yhtään viimeisen 1,5kk aikana. Saatana :(

Toisaalta vyötärökään ei ole kasvanut joten ei kai tähän kuole...vielä.

Back
Ylös Bottom