Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ei vittu nyt voisi sanoa niinkin ärsttävän sanan kuin, että reps. Kevytpainoo beibi jeah ouu. Voin kuvitella.:hyvä: Hartialiikkeellä saadaan katos isommat painot liikkeelle:dance:Parasta on, kun ikäiseni huomattavasti pienikokoisempi imitoi Ronnie Colemania suomeksi "Jep, kevytapinoo!" jne. ennen suoritustaan ja suoritus tapahtuu pienehköillä painoilla, kauhealla nylkytyksellä, sekä eläimellisillä huudoilla. Oli pakko kääntyä kävelemään pois, kun pokka ei tahdo pitää pienemmästäkään.
Samaiselta on myös tullut hyviä heittoja ja vinkkejä, kuten mm: "käytä hartialiikettä tehdessäs" - "öö, en taida", vastaan tehdessäni vapareilla haukkarii kehon ja kyynärpäiden pysyessä paikoillaan. Näitä on muitakin heittoja liikkeiden 'oikeista' suoritustavoista... Olen erittäin kiitollinen, jes.
Ei se nyt kovin hauskaa ollut vaan lähinnä noloa kun olin kaverin kanssa salilla ja se päätti testata hauiskääntömaksimit.
Ehkä ne pojat tietää, mitä olet miehiäsi?tekeehän tota monetkin, vieläpä selkä seinää vasten.
Ei se nyt kovin hauskaa ollut vaan lähinnä noloa kun olin kaverin kanssa salilla ja se päätti testata hauiskääntömaksimit.

VITTU! hivelin nenän alta ja mitä paljastu...AMISVIIKSEN TYNKIÄ!!! PERKELE ja ei tietenkää oo terää että sais noi ajettua vittuun, joutuu odottaa huomiseen...ja pakko jatkaa hivelyä ku tuntuu nii vittumaiselta.

VITTU SAATANAN PERKELE
2. Kaverini voitti jossain helvetin arvonnassa itselleen ison uuden telkkarin stanantana