Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tilasin saunalahdelta mokkulan melkein kolme viikkoa sitten mutta eipä oo näkynyt. Laskutus kyllä toimii. Ei paljon lämmitä että puhelimessa on netti kun en sitä saa kuitenkaan koneessa käytettyä

Jos nokialainen löytyy niin Nokia PC Suiten avulla saat yhistettyä puhelimen nettiin.

Tässä yrittäny jo tovin vääntää yhtä java harjotusta mutta ei se vittu toimi :( Alottelija ei osaa

Koira oksensi. Totta kai se oksensi matolle eikä lattialle. Ei ennen kuin hätistelin sen pois maton päältä. Tämä vitutus on hyvä poistaa salille!

Vituttaa olla taas hieman kipeenä. Nyt on vaihteeks vuorossa kunnon räkätauti eli joka ikinen paikka päästä on täynnä räkää. Kerkesin sentään olemaan jo kaks viikkoa terveenä antibioottikuurista. Täytyy sanoa, että jos tuolla armeijassa ei tule kipeäksi, niin ei sitten missään. Tän parin kuukauden aikana oon ollu pari päivää paskataudissa, kuumeessa, kurkkukivussa ja nyt nuhassa. Onneks oon sentään lomilla nyt. Luultavasti mun tuurilla kohta iskee joku sikainfluenssa ja isot herrat keksii polttaa lomat kaikilta.

Tuleepahan intin myötä sit tää kipeenä oleminenkin tutuks, ku oon ollu viimeks kuumeessa neljä vuotta sitten.

Ei taas tuu opiskeluhommista yhtään mitään. Ensin laskin matikkaa mutta kun ei vittu taas aukea tehtävät. Sitten siirryin ohjelmoinnin pariin ja siitä ei sitten saa aikaseks sitäkään vähää. Vittu.

Tieto avoimina olevista kaapeli-tv:n maksukanavista tänä viikonloppuna tavoitti vähän liian myöhään

Koeviikko puskee eteen enkä oo kirjaa avannukkaan. Myös maantiedon kurssitehtävä pitäis palauttaa huomenna, enkä oo sitäkään edes alottanut :(

En saa ladattua Xbox liveen peliaikaa, oi miksi....

Eilen joutu lähteen bileistä kesken pois kun oli kuumetta ja kuume on tänään jatkunu :( ei millään haluis jättää huomisia bjj treenejä väliin tai lähtee mehiläiseen hakeen saikkua. Olo kyllä on hyvä eli ei kipee olo ja ruoka maistuu. Lämpöö kyllä onkin sitten 37,2-37,4 astetta mitä olen välillä mittaillu.

Back
Ylös Bottom