Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vanteiden keskiöiden kiinnikkeet murenevat ilmeisesti materiaalin laaduttomuudesta (AEZ). Lähetin maahantuojalle viestiä, että voisinko mahdollisesti saada korvaavat keskiöt, koska eivät kuitenkaan ole mun käsittelyn vuoksi hajonneet. Postiin tuli tällaiset. :jahas:
Ratkesi tämä sentään. :) Oikeat keskiöt tulossa.

Parasta on, kun ikäiseni huomattavasti pienikokoisempi imitoi Ronnie Colemania suomeksi "Jep, kevytapinoo!" jne. ennen suoritustaan ja suoritus tapahtuu pienehköillä painoilla, kauhealla nylkytyksellä, sekä eläimellisillä huudoilla. Oli pakko kääntyä kävelemään pois, kun pokka ei tahdo pitää pienemmästäkään.

Samaiselta on myös tullut hyviä heittoja ja vinkkejä, kuten mm: "käytä hartialiikettä tehdessäs" - "öö, en taida", vastaan tehdessäni vapareilla haukkarii kehon ja kyynärpäiden pysyessä paikoillaan. Näitä on muitakin heittoja liikkeiden 'oikeista' suoritustavoista... Olen erittäin kiitollinen, jes.

Kunhan nykyisestä työpaikasta pääsen irti niin en enää koskaan halua työskennellä ulkomaalaisten kanssa. Näihin lukeutuu australialaiset, amerikkalaiset, kanadalaiset, uusi-seelantilaiset sekä jossain määrin japanilaiset. Kiinalaisia en enää tunnusta, 99.9 prosenttia on täysiä idiootteja.

Vitun kitisijät...

Kunhan nykyisestä työpaikasta pääsen irti niin en enää koskaan halua työskennellä ulkomaalaisten kanssa. Näihin lukeutuu australialaiset, amerikkalaiset, kanadalaiset, uusi-seelantilaiset sekä jossain määrin japanilaiset. Kiinalaisia en enää tunnusta, 99.9 prosenttia on täysiä idiootteja.

Vitun kitisijät...
Kerro lisää, eikö ne ookkaan hiljaisia ja ahkeria pakertajia suomalaisten ollessa laiskoja ja lihavia?

Kerro lisää, eikö ne ookkaan hiljaisia ja ahkeria pakertajia suomalaisten ollessa laiskoja ja lihavia?

Suomessa on sentään vielä jonkinlainen maalaisjärki työnteossa ja tehokkuus on ainakin 100% parempi kuin muualla maailmassa (lukuunottamatta saksalaisia).
Aasialaiset ei ole ahkeria, ne tekee porukalla, ei urakalla. Oma-aloitteisuus joutaa romukoppaan näitten ihmisten kanssa. Muut englantia puhuvat maat on täynnä turhan valittajia, on se kauheaa jos joutuu 6 tuntia tekemään töitä päivässä....

Ja turha sanoa että ei kannata yleistää, kyllä kannattaa, ne on kaikki samanlaisia, se on katsos niiden kulttuuri.

En tie muuta näistä virolaisista vahvistuksista mutta yksi firma jossa kävin töissä niin siellä kuukauden aikana jonka olin niin korjattiin sama nosto-ovi 6 tai 7 kertaa kun aina se virolainen paukautti siihen trukilla.
Ei vissiin kukaan osannut kertoa sille miten trukki pysähtyy tms.

Hah hah... tulee mieleen noista muunmaalaisista työntekijöistä yksi kiinalainen. Se on kysyny multa ehkä ziljoona kertaa yhden jutun dimensiot. Lisäks oon lähettänyt sille tarvittavat dokumentit ainakin sata kertaa josta ne myös kävis ilmi.

Ja sit tänään viimeks sähköpostissa: Hello, what was dimensions of.... :D

Edit: vaikka ei se mua vituta vaan tämä vitun flunssa ja yskä. Otin jotain yskänlääkettä ehkä hieman liikaa ja vaikka siinä ei ole punasta kolmiota niin oon ollut ihan pöhnässä koko illan... ei kivaa

En tie muuta näistä virolaisista vahvistuksista mutta yksi firma jossa kävin töissä niin siellä kuukauden aikana jonka olin niin korjattiin sama nosto-ovi 6 tai 7 kertaa kun aina se virolainen paukautti siihen trukilla.
Ei vissiin kukaan osannut kertoa sille miten trukki pysähtyy tms.
Virolaisille pitää ensin selittää, sitten näyttää, sitten katsoa että se tekee homman oikein...
Ja viimeistään kun tulet kahvilta se on keksinyt jonkun paremman/helpomman tavan ja tekee homman ihan päin helvettiä... Joka ainoa kerta, ja joka ainoa homma...

Offtopikkia

Meidän mökkiä ja vanhempien taloa on ollut korjaamassa eräs virolainen työmies enkä ole ahkerampaa tyyppiä ennen nähnyt, missään. Poikkeukset tietty vahvistavat säännöt, enkä ole juuri virolaisista duunareista hyvää kuullut.

Paikalliset mannet ovat selkeästi panostaneet salivarusteisiinsa, sillä näyttävät treenaavan nykyään kauluspaita ja henkselit päällään, sekä juhlakengät ja puvunhousut jalassaan. Oikein eleganttia porukkaa. Kehtaakohan tässä mennä itse enää nuhjuisissa college-housuissa...

Ollu tällänen tyhjä olo nyt pari viikkoa, tuntuu ettei elämällä ole mitään sisältöä :(

VITTUJEN VITTU!! :curs:

En ollut kirjautunut op:n nettipankkiin varmaan kuukausiin. Tunnus tietenkin unohtunut.
Kokeilin kerran, väärin. Kokeilin uudelleen, OIKEIN. Pääsin kirjautumaan, nyt kun kokeilin kirjautua uudelleen niin eipä sitä enää muistakkaan! vittu mitä paskaa

Tilasin saunalahdelta mokkulan melkein kolme viikkoa sitten mutta eipä oo näkynyt. Laskutus kyllä toimii. Ei paljon lämmitä että puhelimessa on netti kun en sitä saa kuitenkaan koneessa käytettyä

Tilasin saunalahdelta mokkulan melkein kolme viikkoa sitten mutta eipä oo näkynyt. Laskutus kyllä toimii. Ei paljon lämmitä että puhelimessa on netti kun en sitä saa kuitenkaan koneessa käytettyä

Et sää oo kattonu niiden mainoksia. Se ottaa vain 3 sekunttia aikaa :D

Back
Ylös Bottom