Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

VIT- TU!

Kaivoin just tietokoneen kajarit muuttolaatikon pohjalta ja näköjään menny paskaks. VITTU!

No onneks sentään bassovahvistin on ehjä. PRKL

Time Machine levy hajos, sinne meni teratavu backuppeja lähes parin vuoden ajalta...

Vituttaa, kun tällä viikolla piti käydä uusimassa salikortti ja hakemassa uus tatuointi.
Noh, tietysti tipuin alkuviikosta hevosen selästä. Tulos: juuri täsmälleen siinä kohdassa, johon tatuointi olisi pitänyt tulla, on valtava mustelma + iho osittain kuoritunut irti.
Oikean olkapään tienoilta vissiin revähti jotain, pariin päivään en saanut kättä nostettua ylös ja nyt sitä särkee hela tiden.
Tää on varmasti kohtalo, mun ei pidä ottaa uutta tatskaa eikä alottaa salia uudestaan.

Hajos klipsi pari kk vanhasta Suunnon comfortbeltistä.. Eikö noita oikeesti myydä pelkkiä hihnoja varaosana, kuten vanhemmassa vyömallissa on ollut? Pitääkö mun saatana maksaa 70€ siitä, että joku muovinen klipsi päätti hajota -.-

SELKÄKIPU!!! Tuun hulluks. Saatana.

Miks helvetissä pitää olla vieläkin mopoissa tuo 45km/h nopeusrajotus? Kodin ja salin välillä on 6 liikennevalot ja kaikenlisäksi niiden aijoitukset ovat aivan perseestä. 90% todennäkösyydellä joutuu joka valoihin pysähtymään, taakse kertyy autoletkoja ja sit kun pitäs lähtee valoista niin koita sitten kilpikonnan vauhtia kiihdyttää 40 asti kun taas pitää pysähtyä valoihin.

Miks helvetissä pitää olla vieläkin mopoissa tuo 45km/h nopeusrajotus? Kodin ja salin välillä on 6 liikennevalot ja kaikenlisäksi niiden aijoitukset ovat aivan perseestä. 90% todennäkösyydellä joutuu joka valoihin pysähtymään, taakse kertyy autoletkoja ja sit kun pitäs lähtee valoista niin koita sitten kilpikonnan vauhtia kiihdyttää 40 asti kun taas pitää pysähtyä valoihin.

aja mopos ojaan ja vaiha se polkupyörään :D

Mistä aloittaisi...

1. Kyynärpää pamahti BJJ:ssä paskaksi, mukavasti viikko ennen kisoja. Jee.
2. Kotimatkalla treeneistä kaksi kulkukoiraa kävi mun kimppuun (Bangkokissa), toinen kävi pohkeeseen kiinni ja monotin sitä kaulaan ja ne meni pois. Ei jäänyt pohkeeseen mitään jälkeä.
3. Saatanan katukisaajat viritettyine moottoripyörineen päristelee tossa kadulla, sama oli jo vuosi sitten ja ilmeisesti jatkunut koko ajan. Vieressä kymmenen äijän porukka lyö vetoa ja kukaan ei ymmärrä sanaakaan englantia. Olemmehan Thaimaassa perkele. Piirtäisin kuvan jos noi ei olis niin vitun tyhmiä.

Emmä tiä miks mua vituttaa toi MTV3:n säämuija :D :D. Siltä ei oikein luonnistu toi sääkarttojen lukeminen.

a) Tyttöystävä kiukuttelee

b) exä 1. kiukuttelee että olen hänen mielestään pitänyt peliä hänen selän takana vaikka eukko itse löysi jo 2 viikkoa eron jälkeen uuden äijän

c) exä 2. ärähti pahasti kun heitin kommentin että ne pitkät hiukset silloin joskus näyttivät paremmilta kuin nykyinen rankasti kynitty karmea hiustyyli

d) exä 3. puhuu täysin sekavia (mitä nyt vihreitä kannattavalta runoilijalta kannattaa odottaa)

e) exä 4. ei luojan kiitos pidä yhteyttä kun oli jo riittävän hankala silloin

f) paikat hellinä kaverin muuttokuorman kantamisesta

johtopäätös: noiden yhteisvaikutuksena tekee mieli kaljaa, mutta on vain pakko odottaa huomiseen :D

Oliko siinä se uus blondi joka lukee säätä myös aina Huomenta Suomessa aamuisin? Itselläki aina ihan hirvee myötähäpeä, kaikki vaan ei ole Pekka Poutia syntyessään. :D

Tää se oli

Hahahh :D. Just toi :)

Kunnon yleisvitutus, varsinkin kun ei tunnu mitkään asiat menevän kuten toivoisi.

Oliko siinä se uus blondi joka lukee säätä myös aina Huomenta Suomessa aamuisin? Itselläki aina ihan hirvee myötähäpeä, kaikki vaan ei ole Pekka Poutia syntyessään. :D

Tää se oli

Oli kyllä harvinaisen tönkkö tapaus niinä kahtena aamuna, jotka olen ollu telkkarin ääressä. Mut muistettakoon, et Mette Mannonen oli vähintään yhtä tönkkö aloittaessaan. (Vaiks ei nykyisinkään oo mikään supliikkikaveri.)

Oli kyllä harvinaisen tönkkö tapaus niinä kahtena aamuna, jotka olen ollu telkkarin ääressä. Mut muistettakoon, et Mette Mannonen oli vähintään yhtä tönkkö aloittaessaan. (Vaiks ei nykyisinkään oo mikään supliikkikaveri.)
Ja se Anne Borgström ei varmaan pääse tönkköydestään ikinä eroon

Back
Ylös Bottom