Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miten voi olla mahdollista, että kaikki vekottimet leviää aina samaan aikaan? Nyt tilttasi sykemittari ja äänestä päätelleen vuoroaan odottaa myös blenderi. Samoin läppäri vetelee viimeisiä henkosiaan ja veljen koiran mielestä mun rillit oli ihan älyttömän kiva purulelu. Digiboksin kaukosäädin ei toimi ja stereot kaipaisi vissiin manaajaa, nimittäin volyymi ja basson voimakkuus vaihtelevat itsestään. Vitutuksen puolellehan tämä kääntyy siksi, ettei mulla ole rahaa laittaa tuota romukokoelmaa uusiksi. Pitäis vissiin alkaa lottoamaan.

Viikon tauko veny kahdeksi. Lenssu.

Vähäisetkin voimat oli eiliseen mennessä hävinny...

Perkele, kaks viikkoa sitten 40kg pystypunnerrukset olis käyny lämmittelystä ja eilen 25kg ei päässyt edes samoihin sarjapituuksiin :itku:

avaudutaan hieman.....mulla oli sydänlihastulehdus, ruokatorventulehdus, selkäkipuilee, olkapää leikattiin vituilleen ja menee uudestaan leikkaukseen ja salille pääsin viimeksi 17kk sitten. ja toi sydänlihastuledus ei ole edes vielä parantunut kokonaan (tulee rytmihäiriöitä). Joten hyvin menee.

Miten voi olla mahdollista, että kaikki vekottimet leviää aina samaan aikaan? Nyt tilttasi sykemittari ja äänestä päätelleen vuoroaan odottaa myös blenderi. Samoin läppäri vetelee viimeisiä henkosiaan ja veljen koiran mielestä mun rillit oli ihan älyttömän kiva purulelu. Digiboksin kaukosäädin ei toimi ja stereot kaipaisi vissiin manaajaa, nimittäin volyymi ja basson voimakkuus vaihtelevat itsestään. Vitutuksen puolellehan tämä kääntyy siksi, ettei mulla ole rahaa laittaa tuota romukokoelmaa uusiksi. Pitäis vissiin alkaa lottoamaan.

Se on se karman laki. Tosin joskus korreloi ostamisen ajankohtakin, jos on hankkinu ne rojut samaan aikaan niin ne usein lahoaakin samaan aikaan. Anyway, tuttua. Ja kun oot tollanen verbaliikan lahjakkuus, niin hyvät naurut sain, vaiks otankin osaa suruusi.

Helvetillinen tuuli! Miks mua ei yhtään kiinnosta mennä tonne myrskyyn... Varmaan joku 500m/s :D Kun puut on ihan vaakatasossa ja ikkunasta ulvoo.

Se on se karman laki. Tosin joskus korreloi ostamisen ajankohtakin, jos on hankkinu ne rojut samaan aikaan niin ne usein lahoaakin samaan aikaan. Anyway, tuttua. Ja kun oot tollanen verbaliikan lahjakkuus, niin hyvät naurut sain, vaiks otankin osaa suruusi.
Hyvä, että tästä murheesta on sentään jollekin hupia (tuun sitten taas raportoimaan kuinka kuseksin alleni, kun stereot ryhtyy liikkumaan omine voiminensa ja kajauttelemaan jotain tuomiopäivän viestejä nupit kaakossa). Tavoitteenani on viihdyttää - jos ei itseäni, niin toivottavasti edes muita.

Vituttaa kun on taas ihan pihalla kun menee takasin kouluun parin päivän sairastelun jälkeen.

Eilen kuulin ettei mun työspimusta jatketa. Olin kyllä koittnut varautua henkisesti, mutta kuitenkin alko vituttaa kun se sanottiin mulle. No se oli eilen se

Ja sitten tänään, meni treenit ihan päin vittua. Rauta paino liikaa ja muutenkin oli semmonen häviäjä fiilis, koita siinä sitten treenata sata lasissa. Eiköhän tää fiilis tästä tasotu piakkoin, toivottavasti.

Helvetillinen tuuli! Miks mua ei yhtään kiinnosta mennä tonne myrskyyn... Varmaan joku 500m/s :D Kun puut on ihan vaakatasossa ja ikkunasta ulvoo.

Oli itseasiassa ihan mukavaa fillaroida kauppaan tossa myrskyssä. Varmaan 5 käpyä kosahti vastapalloon tollasella kolmen kilsan matkalla.

Kisahallin "kulttuurin rikastajat" vei lenkkitossut. Tajuan ettei arvotavaraa uskalla jättää pukuhuoneeseen, mutta lenkkarit? Nyt on Abdulilla 150e kengät joissa kelpaa heittää huupseja, yo.

Siivosin koko päivän ja jalat ihan murskana. Ei siinä mitään, mutta lopulta fiiliksen pilasi se, että aamulla ostamani Vileda-vitunpaskamoppi päätti, että yksi siivouskerta on riittävästi. Varren pituudensäätömekanismi ei enää toiminut.

Enpä muuten säilyttänyt kuittia. Eikä se olis auttanutkaan, kun vedin sellaset itkupotkut, että moppi meni kahtia. :( Taas kerran voi todeta, ettei kannata ostaa paskaa. Olis pitäny ostaa tuplasti kalliimpi SINI. Olis varmaan kestäny.

Nyt VITUTTAA ihan kunnolla.

Menin duuniin hyvillä mielin ja katoin että kappas, uusi vuorolista tullut. Hyvä mieli unohtui kokonaan kun näin oman rivini siellä. 63 tuntia koko vitun listassa!!! Vaikka mulle luvattiin ihan mukavasti töitä. Vitun paskanaamat, rankaisevatko ne nyt mua siitä että kehtasin pyytää kunnon palkkaa (eli siis sitä palkkaa minkä kokemuslisien kanssa ansaitsen)??!! Ei vittu, olisivat edes voineet varoittaa... Tiesin että talvea kohden tunnit vähenevät, mutta en olisi uskonut et näin paljon.

Kaiken huipuksi meidän toiselle harjoittelijanpalkalla olevalle työntekijälle oli annettu enemmän tunteja, joku 87h taisi olla. Se on ihan vitun keila, ei ikinä hoida hommiaan, on asiakkaiden kanssa 50000 kertaa huonompi kuin minä, ei omaa mitään kokemusta... Mikäköhän logiikka tässä nyt on ollut (tai no joo, sille täytyy maksaa vähemmän jos mä saan palkkatoiveeni läpi) :jahas:

Juttelin duunikavereiden kanssa ja hekin olivat sitä mieltä että pomon ei kannattaisi ajaa mua pois, sillä olen tehnyt kiireisen kesän tuolla ja osaan ne hommat, toisin kuin joku joka aloittaa keskellä rauhallista talvea. Lisäksi olisivat voineet hiukan miettiä et kumpi tarvitsee enemmän tunteja; minä joka asun omillani ja olen vastuussa omista laskuistani vai sitten kotona asuva, ensi vuoden alussa intin aloittava jätkä :jahas:

Ei kai tässä auta muuta kuin rekkautua Staffpointin sivuille ja sitä kautta yrittää täyttää ylimääräiset vapaapäivät. Ei vaan hirveästi nappaisi maksaa kauheasti veroja toisesta duunista.

Nyt VITUTTAA ihan kunnolla.

Ei kai tässä auta muuta kuin rekkautua Staffpointin sivuille ja sitä kautta yrittää täyttää ylimääräiset vapaapäivät. Ei vaan hirveästi nappaisi maksaa kauheasti veroja toisesta duunista.

Haluaisitko ihan omin sanoin kertoa miten vitussa sun pitäis maksaa enemmän veroja jos hommaat toisen duunin vs. enemmän tunteja nykyisessä hommassa.

Vituttaa siis se etteivät ihmiset tajua yksinkertaisiakaan asioita:curs:

Haluaisitko ihan omin sanoin kertoa miten vitussa sun pitäis maksaa enemmän veroja jos hommaat toisen duunin vs. enemmän tunteja nykyisessä hommassa.

Vituttaa siis se etteivät ihmiset tajua yksinkertaisiakaan asioita:curs:

Munhan pitäisi toisessa duunissa käyttää sitä sivutuloverokorttia, missä on suurempi prosentti.

Siis mä en tiä minkälainen verokortti alyssalla on. Mun verokortissa ainakin on että toisesta työstä (joka on eri firma) menee lisäprosentilla veroa, verokortissahan on se pienempi osa jonka voi leikata toiselle työnantajalle.

ps. olin hidas

Siis mä en tiä minkälainen verokortti alyssalla on. Mun verokortissa ainakin on että toisesta työstä (joka on eri firma) menee lisäprosentilla veroa, verokortissahan on se pienempi osa jonka voi leikata toiselle työnantajalle.

ps. olin hidas

Nimenomaan.

Eli läskivasara taisit nyt itse olla se vitun idiootti joka ei tajua yksinkertaisimpiakaan asioita :david:

Suomi pelas tasan azerbaidzanin (vai mikä vittu onkaan) kanssa jalkapallossa. Ei sinänsä vituta kun eivät olis kuitenkaan päässyt kisoihin mutta kyllä nyt tommoset randomi maat pitäis voittaa...!!

Munhan pitäisi toisessa duunissa käyttää sitä sivutuloverokorttia, missä on suurempi prosentti.

Hmm, varmaan tiesitte tämän, mutta kyllähän se veroprosentti tasottuu sitten "lopullisessa" verotuksessa, koska kaikki vuoden aikana tienatut veronalaiset tulot lasketaan yhteen ja tulojen yhteismäärän perusteella määräytyy verojen määrä.

Muistaakseni sivutuloverokortin prosenttiakin saa laskettua.

Back
Ylös Bottom