Nyt VITUTTAA ihan kunnolla.
Menin duuniin hyvillä mielin ja katoin että kappas, uusi vuorolista tullut. Hyvä mieli unohtui kokonaan kun näin oman rivini siellä. 63 tuntia koko vitun listassa!!! Vaikka mulle luvattiin ihan mukavasti töitä. Vitun paskanaamat, rankaisevatko ne nyt mua siitä että kehtasin pyytää kunnon palkkaa (eli siis sitä palkkaa minkä kokemuslisien kanssa ansaitsen)??!! Ei vittu, olisivat edes voineet varoittaa... Tiesin että talvea kohden tunnit vähenevät, mutta en olisi uskonut et näin paljon.
Kaiken huipuksi meidän toiselle harjoittelijanpalkalla olevalle työntekijälle oli annettu enemmän tunteja, joku 87h taisi olla. Se on ihan vitun keila, ei ikinä hoida hommiaan, on asiakkaiden kanssa 50000 kertaa huonompi kuin minä, ei omaa mitään kokemusta... Mikäköhän logiikka tässä nyt on ollut (tai no joo, sille täytyy maksaa vähemmän jos mä saan palkkatoiveeni läpi) :jahas:
Juttelin duunikavereiden kanssa ja hekin olivat sitä mieltä että pomon ei kannattaisi ajaa mua pois, sillä olen tehnyt kiireisen kesän tuolla ja osaan ne hommat, toisin kuin joku joka aloittaa keskellä rauhallista talvea. Lisäksi olisivat voineet hiukan miettiä et kumpi tarvitsee enemmän tunteja; minä joka asun omillani ja olen vastuussa omista laskuistani vai sitten kotona asuva, ensi vuoden alussa intin aloittava jätkä :jahas:
Ei kai tässä auta muuta kuin rekkautua Staffpointin sivuille ja sitä kautta yrittää täyttää ylimääräiset vapaapäivät. Ei vaan hirveästi nappaisi maksaa kauheasti veroja toisesta duunista.