Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ettei ois pieni väärinkäsitys tullut tytsylle. Jospa siinä jutussa tarkoitettiinkin, että sarjojen välissä tehdään toista liikettä niin aikaa kuluu vähemmän? :rolleyes:
Noh, en oo kyseistä lehtijuttua nähnyt, joten arvailuahan tää vain on. Anteeksi :offtopic:, jatkakaa. :D

Ei, vaan ne liikkeet tehdään yhtä aikaa. Jos sulla yhden päivän ohjelmassa on vaikka kuusi eri liikettä, niin tämän yhtäaikaa tekemisen kanssa sulla menee aikaa kolmen liikkeen verran. Jos tekisi vaikka kyykkyä ja hauista yhtäaikaa niin menee kahden liikkeen aika yhdeksi.

Ei, vaan ne liikkeet tehdään yhtä aikaa. Jos sulla yhden päivän ohjelmassa on vaikka kuusi eri liikettä, niin tämän yhtäaikaa tekemisen kanssa sulla menee aikaa kolmen liikkeen verran. Jos tekisi vaikka kyykkyä ja hauista yhtäaikaa niin menee kahden liikkeen aika yhdeksi.

Näyttäisitkö mulle malliksi miten toi tehdään, niin voin itekin joskus kokeilla. :hyvä::hyper:ai niin joo ja :puntti:

Näyttäisitkö mulle malliksi mit
en toi tehdään, niin voin itekin joskus kokeilla. :hyvä::hyper:ai niin joo ja :puntti:

hauiskääntö ja kyykky.. kädet lasketaan alas samalla kun kyykkyä mennään alas ja ylös noustaan yhtäaikaa. Ja minähän noita yhtäaikaa liikkeitä en ala tekemään :D

e.
http://www.fit.fi/liikunta/potkuapunttisalilta/_a77461/kestavyystreenaajan+saliohjelma/ nettisivuilta en löytänyt kyseistä "hyviä ohjeita" treenin nopettamiseksi mutta jossain numerossa se on ollut vuoden sisään, tai sitten se oli kunto+ lehdessä.
7460_vatsa.jpg

Treenin kohde vatsalihakset ja hauis

Ota hartioiden levyinen ote ristikkäistaljan alarissaan kiinnitetystä taljatangosta.
Asetu koukkupolvin selinmakuulle taljan keskellä. Jalat osoittavat painopakkaa kohti.
Tee samanaikaisesti vatsarutistus- ja hauiskääntöliike.
Mitä enemmän painoa säädät taljaan, sitä helpommalla vatsalihakset pääsevät ja sitä tiukemmin hauislihakset joutuvat ponnistelemaan. Sama pätee myös toisinpäin.

Ihan totta kyllä... meillä on töissä mahdollisuus käyttää työnantajan tarjoamia jumppia lounastauolla. Kävin kerran. Ohjaaja pisti tekemään tyyliin askelkyykkyjä ja haukkaa samaan aikaan, tai vaikka kyykkyjä ja olkapäitä. Luonnollisesti tosin aika pikkuisilla painoilla.
Mä menin aiivan sekaisin että eihän tässä pysty mitenkään keskittymään. En mene uudestaan.
Käyn lounastauolla salilla ja kuuntelen kun muut viereisessä jumppatilassa pähkäilee miten voi samanaikaisesti tehdä kahta liikettä.

hauiskääntö ja kyykky.. kädet lasketaan alas samalla kun kyykkyä mennään alas ja ylös noustaan yhtäaikaa. Ja minähän noita yhtäaikaa liikkeitä en ala tekemään :D
Tuleeko niskaan kanssa joku tanko, vai riittääkö ne hauiskäännön painot vastukseksi jaloillekin? Jos tulee, niin millä se pysyy paikallaan? Suosittelenkin, että tämä liike tehdään esim. Hack-kyykkynä, niin tarttee vähemmän akrobatiaa. :D

Tuleeko niskaan kanssa joku tanko, vai riittääkö ne hauiskäännön painot vastukseksi jaloillekin? Jos tulee, niin millä se pysyy paikallaan? Suosittelenkin, että tämä liike tehdään esim. Hack-kyykkynä, niin tarttee vähemmän akrobatiaa. :D

Tossa taas huomaa noiden lehtijuttujen treenivinkeistä, kuinka ne on suunnattu vähän toisenlaiseen treeniin usein. :rolleyes: "ota ne 2kg käsipainot käteen ja tee hauiskääntöä samalla kun teet askelkyykkyä". :D

Joo kyl mäkin vähän ymmärrystä annan functional training jutuille, mut tuo yhdistelmä on sellainen, että ei pysty tajuamaan. Toinen on jalkaprässi/kp penkkipunnerrus.

Mut jos komediasta puhutaan, niin näkyy niit hauskempiakin juttui tuol ku satsis tulee käytyy....

Ei vittu oikeesti :itku:
Alakertaan ilmeisesti just muuttanu uus asukas ja koira. Se koira huus eilen päivällä siellä, aamulla vähän ja nyt koko päivän....onko se ollu koko ajan yksin, eilisestä vai mitä vittuu. Se kuullostaa olevan tosi hädissään...jätin jo lapun oveen, ystävällisen viestin :itku:
Mua oikeesti ahistaa kuunnella tota surkeaa, yksinäistä koiraa, et voin pillahtaa itkuun millo vaa.
Yritin ettii numeroo, et oisin soittanu, mut ei ko oves ei oo viel uuden asukkaan nimeäkää...
Vittu mä vihaan ihmisiä!!!!!! :itku:

Myllyssä käy semmonen Rambon näkönen jässikkä kellä on ainoastaan musta verkkopaita ja bokserit päällä.Aina. Hajoilin sille aluks huolella, mutta nykyään oon jo tottunu kaveriin. Kemaleita näkee siellä usein myös suorilla housuilla ja kauluspaidalla varustettuna, ne yleensä lähinnä vituttaa.

Kyllähän tuohon vois vielä haban lisätä :D --->

http://www.finnishpower.net/pics/patteri200.mpg

Itse en osaa

Vittuvitunvittu.
Meinaavat työkkäristä laittaa mut jollekki 3kk kurssille saatana kun ei töitä löydy.
Eikä siinä mitään, voin mä kursseilla istua MUTTA jotta pääsen kurssille niin ensin aamulla pitää kävellä 3km pysäkille, mennä linkalla kaupunkiin ja taas siellä 3km kävellä kurssipaikalle. Sama käänteisessä järjestyksessä illalla.
Rahaa ei ole bussilippuihin mutta sossusta saan tuen niihin, en kuitenkaan koko summaa sillä "se on mun etu" se kouluttautuminen niin mun pitää maksaa osa:jahas:.
Vittu se oo mun etu jos mä rakensin taloja työkseni ja aiemmin korjasin autoja niin opetella nyt jotain saatanan pullanpaistamista.
Jos en mene niin ne vähätkin tuet katkeaa:down:.
Etsisivät mulle jotain oikeaa työtä tai olisivat häiritsemättä treenausta:puntti:.
Just päässy hyvään putkeen joka toinen aamu mennä salille niin totta helvetis ne matamit keksi tällaisen:curs:
Ei vaan, ihan huvikseenhan mä varmaan niiden mielestä vuokrakämpäs asun emännän kans ja emäntä kulkee autolla koulussa kun tuloja on yhteensä 800e/kk kun vuokra on jo 470e/kk:david:

Back
Ylös Bottom