Viime tiistaina firman myyjä halusi ehdottomasti kiireellisesti jutella kanssani, tosi tärkeä asia. Sovittiin siis kahvilatreffit klo 9 keskiviikoksi.
Myyjä saapui paikalle 10min myöhässä, selitteli että joutui jättämään auton sakkopaikalle. Kysyi ensin mitä haluaisin, otin cappucinon, hän itse vain lasillisen vettä. Mitään muuta puhuttavaa ei ollut kuin suorastaan kauhunsekaisesti minua katsoi ja jankutti, miten tärkeää on etten polta siltoja takanani asiakkaaseen, ja että teen työni kunnolla.
Olin aika

sillä olin jo tälle myyjällekin kertonut, että ainoa syy miksi olen edelleen tämän firman palveluksessa on se, kun pidän tuolla asiakkaalla työskentelemisestä (olen siis konsultti, toistaiseksi). Myyjä jatkoi jankuttamista, että mieti miten hyvä referenssi tuo asiakas on jne jne jne, johon todella

ilmeellä koitin kysellä, että kuvittelisiko myyjä hetkeäkään etten hoitaisi töitäni kunnolla? Myyjä jatkoi jankuttamista ja sitten totesi että täytyy lähteä kun on kiire ja katosi. Olin saanut pari hörppäystä kahvistani tähän mennessä juotua.
No, pääsin takaisin toimistolle, jossa samasta firmasta oleva kollegani odottelikin minua, ja minulle kerrottiin, että alkaisin tekemään handoveria ja opastusta työskentelyyn ja menetelmiin. Myyjä ei maininnut minulle asiasta mitään, tuli siis todella muun takaa.
Jäi "hieman" vituttava fiilis, kuvittelisiko edes tuo myyjä että alkaisin polttaa siltoja _asiakkaaseen_ ihan vain siksi, että itse firman kanssa on erimielisyyksiä? Lisäksi alkaisin tekemään handoveria ennen kuin olen edes irtisanoutunut? :wtf:
No, maanantaina pitää sitten hoitaa homma ja sanoa kiitti letuista. Helpottava tunne.