Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Keikat = tarjoilukeikkoja esim. juhlissa, niitä pystyi hyvin tekemään vakiduunin ja koulun ohessa. Vakkaria tein siis reilu 17-vuotiaasta tämän vuoden alkupuoliskolle.

Ekan kerran taisin tarjoilla juhlissa ~13-vuotiaana. Se on mutsin firma, joten sen takia noin nuorena :D
Eikö palkankorotus irtois helpommin, kun ottais pienen puhelun mutsille? "Nyt äiti lisää liksaa tai laitan välit poikki!" :D

Eikö palkankorotus irtois helpommin, kun ottais pienen puhelun mutsille? "Nyt äiti lisää liksaa tai laitan välit poikki!" :D

Siis hä? En mä ole enää vähään aikaan tehnyt mitään hommia mutsin firmassa. Edellinen vakkariduuni ja tää nykyinen ja sit mutsin firma on kaikki ihan eri paikkoja :D

Tänää oli 3h putkeen kamppailulajitreeniä ja 100min kohalla kysäsin senseiltä, että saako käydä juomassa. Se katto kelloa ja sano, ettei tässä vielä mitään taukoja pidetä.. Vähän pisti vituttaan, ku alko jo olee heikko olo ja kurkusta otti, ku oli niin jano. Paita märkänä niskasta persvakoon ja kaulasta napaan, mutta juoda ei saa -.- Kait sitä pitää enskerralla olla tottelematon, ja vaan ilmoittaa, että käyn nyt juomassa :g

Tänää oli 3h putkeen kamppailulajitreeniä ja 100min kohalla kysäsin senseiltä, että saako käydä juomassa. Se katto kelloa ja sano, ettei tässä vielä mitään taukoja pidetä.. Vähän pisti vituttaan, ku alko jo olee heikko olo ja kurkusta otti, ku oli niin jano. Paita märkänä niskasta persvakoon ja kaulasta napaan, mutta juoda ei saa -.- Kait sitä pitää enskerralla olla tottelematon, ja vaan ilmoittaa, että käyn nyt juomassa :g
Meille koutsi sano fysiikkatreeneissä aikoinaan, että jano on mielikuvituksen tuotetta, kun tiedusteltiin samaa asiaa :D

Ihan kohteliasta kysyä lupaa voiko mennä juomaan, mutta jos lupaa ei tule niin menisin kyllä silti.

Meillä aikoinaan sai taekwondossa pitää juomapulloa kesäisin siinä salin sivussa mistä pysty käydä tilanteen tulleen hörppäämässä. Suoraan sanottiin että ei tänne nyt ketään yritetä nestehukkaan tappaa. :D Talvella kun oli vähän viileämpi niin ei sit juomataukoja yleensä pidetty. Eikä kyllä tarvinnutkaan.

Ihan kohteliasta kysyä lupaa voiko mennä juomaan, mutta jos lupaa ei tule niin menisin kyllä silti.

Lupa poistumiseen pitää kysyä aina, ja oletin toki saavani sen. Pitäskö enskerralla vaan sanoa, että meen nyt juomaan, vai sanoa, ettei oo kovin fiksua "kieltää" juomataukoa isolta ukolta joka on hikoillut aika reilusti tohon 100min päästessä..

edit: Taidan vaa kysyä ennen tunnin alkua, että miksei saa käydä juomassa, jos oikeesti tarttee käydä.

Meillä aikoinaan sai taekwondossa pitää juomapulloa kesäisin siinä salin sivussa mistä pysty käydä tilanteen tulleen hörppäämässä.

"Dojolle ei tuoda juomapulloja, eikä siellä syödä tai juoda." Kyllä ainakin mulla kovaa treenatessa hiki tulee, vaikka sisällä ois 15c.

Työt loppuivat ja koulu alkaa maanantaina. Aika haikeeta jättää hyvät työkaverit, mutta ensi kesänä uudestaan. 1v ja 4kk kuitenkin ehdin olemaan.

Pomoa ei tule ikävä. Jostain syystä sain kuvan että olin jokinnäköinen silmätikku hänelle. Eipä tullut edes kättelemään, saati sanonut mitään viimeisen työpäivän päätteeksi. Toivottavasti vaan unohti eikä tahallaan jättänyt tuota tekemättä. Yleensä kuitenkin kävi kättelemässä kaikkia lopettavia.

Niinkin pieni asia, että mun paino on pudottu melkein 10kg :wtf:. Tästä pitäis ehkä olla ilonen, mutta en minä kauheella vaivalla yrittäny lihaksia hankkia ja nyt tuntuu et kaikki on lähteny, ei meinaan kaikki ollu sitä ylimäärästä mikä lähti. Ihan omaa syytä, oishan se pitäny tietää jos pitää taukoa salista, eikä oikee pidä yllä lihaskuntoa niin jotain kuitenki tapahtuu jos lenkkeilee ja työ on muuttunu paljon liikkuvammaks. No tästä ei oo muutaku suunta ylöspäin, salille ja painot kouraan :puntti: prkl

Tässä kun pientä kiristelykautta pitää niin heti ensimmäisellä viikolle tulee kalorimäärissä "väistämättömiä" lipsumisia. Esimerkiksi tänään mummolassa kun olin syömässä, niin erikseen tulee jälkiruoka, jonka jälkeen vielä piirakkakahvit. Ja kun mummo niin kiltisti vielä laittaa minulle ihan pikkuiset annokset näitä kun tietää että en kuitenkaan paljon halua, niin eihän niistä pysty mitenkään kieltäytymään. Joten tänäänkin kalorit noin +100, eli kuutisensataa liikaa.:( On se hienoa kun dieetillä ei osaa syödä tarpeeksi vähän ja plussalla ei osaa tarpeeksi paljon.

Koira pitää viedä lopetus piikille. Jokseenkin tuo fakta on käsitelty mutta nyt sitten on tullut pelkoa tuon vanhemman koiran puolesta ja kaikki asiat on sellaista jossittelua ja pyörittelyä pahinta. On sellainen niin perkeleen negatiivinen olo joka pistää vituttamaan...

Kahden viikon gines takana ja oon lomilla nyt aivan vitun kipeä. Siis voi saatanan vittu mitä tuuria. Kurkku niin kipeä ettei saa ruokaa alas. Antibioottikuurin sentään sain aamulla haettua veksistä, mutta senkään vaikutus ei taida alkaa ihan heti ekasta napista. En pysty kunnolla edes nukkumaankaan, koska joka ikinen nielaisu herättää syvimmästäkin unesta.

Ai vittu! Niska ihan vitun kipee, en tiiä mikä on, päätä pitää pitää vasemmalle puolelle kallellaan koko ajan. Saattuu ihan vitusti!

Pientä kuumetta ja yleistä vetämättömyyttä ollut jo useamman päivän eikä taho millään lähteä:curs:. Saliltakin oon ollu pois jo 2 viikkoa kun tuli reissussa oltua. Toivottavasti pääsee maanantaina jo pumppaileen...

Back
Ylös Bottom