Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne isot lukot painaa 2,5 kg kappale, eli yhteensä 5 kiloa. Jos suunniteltu sarjapaino oli 40 kiloa, niin tuo viiden kilon lisäys on 12,5% ylimääräistä. Aika summittaiset treeniohjelmat taitaa sun valmennettavilla olla, jos tuollainen yli kymmenen prosentin heitto sarjapainoissa ei vaikuta mitään.Sitten kolmas tyttö teki kyykkyä, tangossa oli kympit ja tuli kysymään multa pieniä lukkoja "tarttekko vielä" kun tein jotain hauiskääntöä (joo, kuuluu monipuoliseen ohjelmaani)
Sanoin, että aloitin just, ota nuo isommat siihen, johon tyttö, että "ne painaa ainakin viis kiloa". Sanoin, että ne painaa korkeintaan 500 grammaa, ja se tuntu oikeesti ottavan nokkiinsa kun ei saanut niitä pieniä lukkoja. Huvittavinta oli, että sen valmentaja lähti mukaan siihen tytön tinttailuun "tee vaan ilman lukkoja, voin tulla varmistamaan". Siinä vaiheessa mä löin sille jo isoja lukkoja tankoon ja sanoin, että kyllä sun jalat nämä jaksaa. "No ne painaa ainakin kaks ja puoli kiloa" tyttö jatkoi, mutta teki lopulta sarjansa niillä ja kyllä se ihan hyvin ne jakso
Itekin valmentajanhommia muutamassa lajissa tehneenä, lähettäisin tuollaiset tinttailijat kotiin hyvin nopeasti.
iPushin jutusta tuli mieleen oma henkilökohtainen salikomedia-juttu. Sijoittuu aikaan kun vielä treenasin eli tapahtui noin pari vuotta sitten. Olin tekemässä jalkaprässiä ja olin noukkinut siihen lattialta lappeellaan olevat 50 kilon levyt. Tein sarjan loppuun ja sen jälkeen salin valvojana toiminut noin 50 kiloinen tyttönen tuli ihmettelemään kuinka olin saanut ne kiekot nostettua lattialta kun hän ei ollut siihen kyennyt. Treenivuosia mulla oli takana toistakymmentä ja kokoa ja voimaakin ihan sopivassa suhteessa. On se tosiaan kumma kun noin 90 kiloinen kohtalaisen lihaksikas äijä pystyy tekemään jotain mihin ei 50 kiloinen hoikka nainen pysty.
Hölömö. Mimmi yritti iskeä sua hyvin perinteisellä ja tehokkaalla tavalla; ihailemalla sinun voimakkuuttasi. Munaa se vaan halus, etkä sä tajunnut :(
Tyttö päästeli kolme kertaa kevyeltä näyttävän 10 toiston sarjan lukkojen kera. Varmasti on ensi kesän kilpailukausi viturallaan tuon pienen lisäpainon vuoksi.Ne isot lukot painaa 2,5 kg kappale, eli yhteensä 5 kiloa. Jos suunniteltu sarjapaino oli 40 kiloa, niin tuo viiden kilon lisäys on 12,5% ylimääräistä. Aika summittaiset treeniohjelmat taitaa sun valmennettavilla olla, jos tuollainen yli kymmenen prosentin heitto sarjapainoissa ei vaikuta mitään.
Myyrin kuntokeskuksessa käy yks ukko joka ähisee ja huutaa aivan perkeleesti aina reenatessa, aluksi oli ihan hauska mutta nykyään vituttaa osua samaan aikaan kun treenit jää kesken.
Se vasta vituttaakin kun joku aasi juontaja alkaa selittämään jonkun hyvän niisin päälle.Kun radiot soittaa jotain biisiä ja sitten jättävät tyyliin viimeiset 20sec-1min soittamatta, se pistää vituttamaan joskus huolella.
Laitoin tänään 7.50 herätyskellon sekä kännykän (kolmesti!) herättämään enkä edes muista sammuttaneeni niitä. Tuossa sitten heräsin 11.15. Noh, onneksi työt alkaa vasta huomenna. :D Siinäpä toinen vitutuksen aihe, eli loma loppu.
kannattaa heittää se herätyskello vaikka johonkin jemmaan ettet löydä sitä puoliunissasi... katos kun on voinut käydä niin, että olet lyönyt LIHASMUISTILLASI herätyskellon kiinni!