Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei sitten mennä Jyväskylään opiskelemaan saatana.. Kauhajoella pitää puolvuotta enne inttiä mädäntyä. Nooh, keväällä uusiks paremmalla onnella ja ennekaikkea PISTE enemmän pääsykokeesta... No tuleepahan ainaki halvemmaksi..

Sitten kolmas tyttö teki kyykkyä, tangossa oli kympit ja tuli kysymään multa pieniä lukkoja "tarttekko vielä" kun tein jotain hauiskääntöä (joo, kuuluu monipuoliseen ohjelmaani) :)

Sanoin, että aloitin just, ota nuo isommat siihen, johon tyttö, että "ne painaa ainakin viis kiloa". Sanoin, että ne painaa korkeintaan 500 grammaa, ja se tuntu oikeesti ottavan nokkiinsa kun ei saanut niitä pieniä lukkoja. Huvittavinta oli, että sen valmentaja lähti mukaan siihen tytön tinttailuun "tee vaan ilman lukkoja, voin tulla varmistamaan". Siinä vaiheessa mä löin sille jo isoja lukkoja tankoon ja sanoin, että kyllä sun jalat nämä jaksaa. "No ne painaa ainakin kaks ja puoli kiloa" tyttö jatkoi, mutta teki lopulta sarjansa niillä ja kyllä se ihan hyvin ne jakso :)

Itekin valmentajanhommia muutamassa lajissa tehneenä, lähettäisin tuollaiset tinttailijat kotiin hyvin nopeasti.
Ne isot lukot painaa 2,5 kg kappale, eli yhteensä 5 kiloa. Jos suunniteltu sarjapaino oli 40 kiloa, niin tuo viiden kilon lisäys on 12,5% ylimääräistä. Aika summittaiset treeniohjelmat taitaa sun valmennettavilla olla, jos tuollainen yli kymmenen prosentin heitto sarjapainoissa ei vaikuta mitään.

iPushin jutusta tuli mieleen oma henkilökohtainen salikomedia-juttu. Sijoittuu aikaan kun vielä treenasin eli tapahtui noin pari vuotta sitten. Olin tekemässä jalkaprässiä ja olin noukkinut siihen lattialta lappeellaan olevat 50 kilon levyt. Tein sarjan loppuun ja sen jälkeen salin valvojana toiminut noin 50 kiloinen tyttönen tuli ihmettelemään kuinka olin saanut ne kiekot nostettua lattialta kun hän ei ollut siihen kyennyt. Treenivuosia mulla oli takana toistakymmentä ja kokoa ja voimaakin ihan sopivassa suhteessa. On se tosiaan kumma kun noin 90 kiloinen kohtalaisen lihaksikas äijä pystyy tekemään jotain mihin ei 50 kiloinen hoikka nainen pysty.

iPushin jutusta tuli mieleen oma henkilökohtainen salikomedia-juttu. Sijoittuu aikaan kun vielä treenasin eli tapahtui noin pari vuotta sitten. Olin tekemässä jalkaprässiä ja olin noukkinut siihen lattialta lappeellaan olevat 50 kilon levyt. Tein sarjan loppuun ja sen jälkeen salin valvojana toiminut noin 50 kiloinen tyttönen tuli ihmettelemään kuinka olin saanut ne kiekot nostettua lattialta kun hän ei ollut siihen kyennyt. Treenivuosia mulla oli takana toistakymmentä ja kokoa ja voimaakin ihan sopivassa suhteessa. On se tosiaan kumma kun noin 90 kiloinen kohtalaisen lihaksikas äijä pystyy tekemään jotain mihin ei 50 kiloinen hoikka nainen pysty.

Hölömö. Mimmi yritti iskeä sua hyvin perinteisellä ja tehokkaalla tavalla; ihailemalla sinun voimakkuuttasi. Munaa se vaan halus, etkä sä tajunnut :(

Hölömö. Mimmi yritti iskeä sua hyvin perinteisellä ja tehokkaalla tavalla; ihailemalla sinun voimakkuuttasi. Munaa se vaan halus, etkä sä tajunnut :(

No ei ollut meisselin perässä, mimmi oli/on onnellisesti naimisissa. Ihan salituttuja oltiin kun monta vuotta samalla salilla tahkottiin. Siinäkin valossa oli niin outo kommentti, että muutkin siinä vieressä hengailleet katsoivat epäuskoisina.

Vituttaa saatanan kesäkurssit niin perkeleesti. Ei jaksa enää yhtään lukea tai tehä tehtäviä. Pitää toivoa, että tentit menee läpi ku vähä runoilee bullshittiä. Ens kesänä voin tehä vaikka pimeänä töitä jos joku haluaa kotiorjan. Mitä tahansa muutaku tätä samaa.

Ne isot lukot painaa 2,5 kg kappale, eli yhteensä 5 kiloa. Jos suunniteltu sarjapaino oli 40 kiloa, niin tuo viiden kilon lisäys on 12,5% ylimääräistä. Aika summittaiset treeniohjelmat taitaa sun valmennettavilla olla, jos tuollainen yli kymmenen prosentin heitto sarjapainoissa ei vaikuta mitään.
Tyttö päästeli kolme kertaa kevyeltä näyttävän 10 toiston sarjan lukkojen kera. Varmasti on ensi kesän kilpailukausi viturallaan tuon pienen lisäpainon vuoksi.

En valmenna voimailupuolella, mutta oli laji melkein mikä tahansa, opettaisin valmennettavilleni sopeutumista, joustamista, oman pään käyttöä jne.. se on lähes paskan hailee mitä siellä tangossa on - 40 vai 45 kiloa - ellei kyse ole jostain ykkösistä. Valmentajan päätehtävä on kasvattaa sitä korvien väliä eikä laittaa lapulle numeroita, mitä valmennettavat sitten orjallisesti suorittaa naama happamena.

Toivottavasti aiheutin tytölle vähän niitä erilaisia ärsykkeitä ;)

Myyrin kuntokeskuksessa käy yks ukko joka ähisee ja huutaa aivan perkeleesti aina reenatessa, aluksi oli ihan hauska mutta nykyään vituttaa osua samaan aikaan kun treenit jää kesken.

Muutama omalle kohalle sattunut tapaus.

Kerran olin kyykkäämässä tai tekemässä jotain muuta yhtä happivajaata liikettä. Kattelin kun joku nuori, 16-19 vuotias, jannu nosteli penkiltä ihan nättejä rautoja. Aattelin siinä jonkun sarjan välissä pikkasen alkaa jutustelemaan.
"Sulla toi t-paita on ollu punasten vaatteitten kans pyykis."
Kaveri ihmetteli et mitäs kummaa?
"Kuis niin?"
"Kun on värjääntyny tollai vaaleenpunaseks."
"Niin tää on pinkki paita."
"Täh?"
"Niin tää on alkujaankin ollu pinkki."
"Ai vaaleenpunanen?"
"Joo..."
Siinä kaveri katteli et mitä toi punakka pallo tossa höpöttää ja jatko sit johonki muuhun laitteeseen. Itellä tosiaan jotenki sen verran mehut vähissä ettei ihan hiffannu mis mentiin. Ei mulla mitään pinkkejä vaatteita vastaan oo, kaveri varmaan sai kuva et ainoo väri mikä sopii salihirmuille on mattamusta.

Pari kertaa ei keskittyminen oo ollu napissa kun oon salille menny. Kerran olin pukuhuoneen ovella ku tuli ihme fiilis et mikä on erilailla? No eipä ollu paitaa päällä. Kerran piti ottaa pikkupyyhe ja mankku mukaan salin puolelle. Kävelin hetken pyyhkeen ja shampoo pullon kans salin puolella kunnes huomasin et hey ei tää toimi.

Monet kerrat on painot keikannu ja ite tiputtu laitteista. Duunipaikan salilla oli kerran yllätys edessä. Sankka tupakin savu ja tyhjiä tölkkejä lattialla. Mitäs ihmettä? Pari jätkää ketä ei kummemmin reenaile oli huomannu et salille oli laitettu mankka seinälle. Sinne siis ryyppäämään ja musaa kuunteleen. No pikkasen tuuletusta ja potkin hylsyt nurkkaan ni pääsi punnertamaan.

Remontti ja laajennus miulla kotona käynnissä. Vituttaa tämä saatanan evakossa asuminen. Muu perhe ollut anoppilassa koko kesän ja ite täällä aina välillä. Saatana tämä toisten nurkissa lojuminen on vitusta ja mahdollisimman syvältä. Saatana kun saan tämän vitun revohkan valmiiksi, en varmasti rakenna enää mitään. Vittu koko elämä ihan levällään tämän takia saataanaa!!

Myyrin kuntokeskuksessa käy yks ukko joka ähisee ja huutaa aivan perkeleesti aina reenatessa, aluksi oli ihan hauska mutta nykyään vituttaa osua samaan aikaan kun treenit jää kesken.

Tuttu tapaus. Ekan kerran kun kuulin, niin piti ihan käydä kurkkaamassa että A: Miten se 350 kilon veto nousee maasta B: ketä tapetaan C: kuka onanoi?

Kyseessä on ilmeinen latvakakkonen. Eipä siinä mitään, treenatkoon vaan. Kunhan ei tule ihan lähelle, haisee aika kuolemalle.

EI VITTU!! Jäi saatanan vitun puhelin punttisalille kun kävin tasan 12 tuntia sitten! Ei prkl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO mie uskon että kun se saliväki on tuttua ja kyllä ne viimestään taustakuvasta sen tajuaa että se kuuluu mulle. PRKL!!!!!!!!!! miten tässä nyt ruveta nukkumaan, onhan se jo 4 vuotta vanha ainaki kännykkä. :DDD

Laitoin tänään 7.50 herätyskellon sekä kännykän (kolmesti!) herättämään enkä edes muista sammuttaneeni niitä. Tuossa sitten heräsin 11.15. Noh, onneksi työt alkaa vasta huomenna. :D Siinäpä toinen vitutuksen aihe, eli loma loppu.

Laitoin tänään 7.50 herätyskellon sekä kännykän (kolmesti!) herättämään enkä edes muista sammuttaneeni niitä. Tuossa sitten heräsin 11.15. Noh, onneksi työt alkaa vasta huomenna. :D Siinäpä toinen vitutuksen aihe, eli loma loppu.

kannattaa heittää se herätyskello vaikka johonkin jemmaan ettet löydä sitä puoliunissasi... katos kun on voinut käydä niin, että olet lyönyt LIHASMUISTILLASI herätyskellon kiinni!

kannattaa heittää se herätyskello vaikka johonkin jemmaan ettet löydä sitä puoliunissasi... katos kun on voinut käydä niin, että olet lyönyt LIHASMUISTILLASI herätyskellon kiinni!

Ite laitan herätyskellon toiselle puolelle huonetta ja kännykän toiselle ja sit ne herättää samaa aikaa. Loistava taktiikka :D

Nyt vituttaa koulu mut ei paljoo sekään.

Back
Ylös Bottom