Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iso finni persees, istuminen tekee kipeetä. Lisäksi isoja finnejä selässä. Siis mitä vittua...eihän tässä nyt enää teini iässä olla. Lisäksi vitun muija kilahti taas eilen illalla...meni yö kahteen siivotessa kämppää sen jäljiltä ja aamulla taas duuniin. Vittu elämä on perseestä.
Vituttaa kun on jatkuvasti joko hyvä fiilis tai ihan vitun paska. Ei mitään siltä väliltä, onneks viikonloppuna vedän nii vitun perseet kun nyt rahalla saa nii tiiä vaikka nollais vähän vitutuskäyrää.
Hotelli Karhu, Karhula :curs:
Mulla on nyt tällänen hajoomisfiilis ja pitää purkaa sitä jonnekkin niin kai tää on se ketju. Lähiaikoina sattunu kaksi vahinkoa päihteiden vaikutuksen alasena joista olis periaatteessa voinu lähteä henki, ja jotenkin oon ajatellu että ehkä se on ollu alitajunnassa tarkotuksena ja ne ei loppujenlopuks olis olleetkaan vahinkoja. Ja toisaalta kun mietin en panis hirveesti pahakseni vaikka henki oliskin lähteny, pääsis ainakin eroon tästä kaikesta paskasta vaikka sen keskellä onkin myös hyviä asioita joita olisin jääny kaipaamaan jatkoilla. Jotenki vaan ne kaikki paskat asiat oikeen korostuu jos on ollu ees vuorokauden tietonen ittestään yhtäkyytiä. Pitäs olla joko kännissä tai kuoseissa niin ei pääsis uppoon sinne pään sisälle liikaa, oonki lähiaikoina ollu ainakin puoliks jossain muualla kun täällä lähes kellon ympäri. Ja se on auttanukkin jonkun verran mut aina kun herään että vittu tää on se todellisuus ja mä en voi sille juuri mitään niin alkaa tuleen synkkiä ajatuksia. Vittu.