Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun on jatkuvasti joko hyvä fiilis tai ihan vitun paska. Ei mitään siltä väliltä, onneks viikonloppuna vedän nii vitun perseet kun nyt rahalla saa nii tiiä vaikka nollais vähän vitutuskäyrää.

Iso finni persees, istuminen tekee kipeetä. Lisäksi isoja finnejä selässä. Siis mitä vittua...eihän tässä nyt enää teini iässä olla. Lisäksi vitun muija kilahti taas eilen illalla...meni yö kahteen siivotessa kämppää sen jäljiltä ja aamulla taas duuniin. Vittu elämä on perseestä.

Onks teillä lapsia?

Vituttaa kun on jatkuvasti joko hyvä fiilis tai ihan vitun paska. Ei mitään siltä väliltä, onneks viikonloppuna vedän nii vitun perseet kun nyt rahalla saa nii tiiä vaikka nollais vähän vitutuskäyrää.

Ei nollaa. Tosin itsekin ajattelin vetäistä.

Mulla on nyt tällänen hajoomisfiilis ja pitää purkaa sitä jonnekkin niin kai tää on se ketju. Lähiaikoina sattunu kaksi vahinkoa päihteiden vaikutuksen alasena joista olis periaatteessa voinu lähteä henki, ja jotenkin oon ajatellu että ehkä se on ollu alitajunnassa tarkotuksena ja ne ei loppujenlopuks olis olleetkaan vahinkoja. Ja toisaalta kun mietin en panis hirveesti pahakseni vaikka henki oliskin lähteny, pääsis ainakin eroon tästä kaikesta paskasta vaikka sen keskellä onkin myös hyviä asioita joita olisin jääny kaipaamaan jatkoilla. Jotenki vaan ne kaikki paskat asiat oikeen korostuu jos on ollu ees vuorokauden tietonen ittestään yhtäkyytiä. Pitäs olla joko kännissä tai kuoseissa niin ei pääsis uppoon sinne pään sisälle liikaa, oonki lähiaikoina ollu ainakin puoliks jossain muualla kun täällä lähes kellon ympäri. Ja se on auttanukkin jonkun verran mut aina kun herään että vittu tää on se todellisuus ja mä en voi sille juuri mitään niin alkaa tuleen synkkiä ajatuksia. Vittu.

Mulla on nyt tällänen hajoomisfiilis ja pitää purkaa sitä jonnekkin niin kai tää on se ketju. Lähiaikoina sattunu kaksi vahinkoa päihteiden vaikutuksen alasena joista olis periaatteessa voinu lähteä henki, ja jotenkin oon ajatellu että ehkä se on ollu alitajunnassa tarkotuksena ja ne ei loppujenlopuks olis olleetkaan vahinkoja. Ja toisaalta kun mietin en panis hirveesti pahakseni vaikka henki oliskin lähteny, pääsis ainakin eroon tästä kaikesta paskasta vaikka sen keskellä onkin myös hyviä asioita joita olisin jääny kaipaamaan jatkoilla. Jotenki vaan ne kaikki paskat asiat oikeen korostuu jos on ollu ees vuorokauden tietonen ittestään yhtäkyytiä. Pitäs olla joko kännissä tai kuoseissa niin ei pääsis uppoon sinne pään sisälle liikaa, oonki lähiaikoina ollu ainakin puoliks jossain muualla kun täällä lähes kellon ympäri. Ja se on auttanukkin jonkun verran mut aina kun herään että vittu tää on se todellisuus ja mä en voi sille juuri mitään niin alkaa tuleen synkkiä ajatuksia. Vittu.

1. Korkki kiinni. 2. Hae apua. 3. Älä tee mitään peruuttamatonta. Pidä edes tosta kolmosesta kiinni, vaikka pahaa tekeekin.

Tässäkin on se et en mä itteäni vartavasten tappamaan ala, vaan ajattelen lähinnä et jos jotain sattuu niin sitten sattuu. Enkä mä tarvii apua se on vaan tää tilanne, sit kun tää on ohi niin muutenki menee paremmin eikä kenties tarvii pakoilla niin paljon.

Nyt vituttaa:

1. 9 päivän duuniputki
2. Tämän päiväinen työpäivä
3. Mun lempikokin lomailu (se osaa aina piristää mua niin hyvin, mua alkaa vaan vituttaa jos joku muu tulee mussuttamaan silloin kun olen pahalla tuulella)
4. Nuha
5. Miehet
6. Eilinen (olisi pitänyt pysyä sillä kolalinjalla)
7. Tyhjä jääkaappi

Oon ihan rikki ja poikki ja loppu, sormet sattuu, käsivarret täynnä mustelmia ja palovammoja, jalanpohjat sattuu... Sit pitäisi vielä hymyillä joillekin saatanan junteille töissä.

"Voittaminen on sitä, että olet valmis menemään pidemmälle, raatamaan kovemmin ja luopumaan enemmästä kuin kukaan muu."

Pientä sarkasmia tämä sun sigu tietty mutta noinhan se yllättävän monesti on :)

Vitun soneran ja sen myyjät. Myyjät valehtelee että liittymä on mun nimissä samantien mutta tänään kun kävin kysymässä niin siihen meneekin muutamia päiviä

Yksi hlö joka käynyt kurkkimassa kuviani. Tai siis on yrittänyt etsiä mua omalla nimelläni ja kun häneltä kysyy kukas olet niin ei tule vastausta ja kommentit poistetaan. Ja mulla kun ei ole mitään muistikuvaa kuka ko. hlö on. Tälläset on ärsyttäviä:D

Tyhjästä valittava muija. Ei pysty ymmärtää kuinka joku jaksaa käyttää energiaa tommoseen.

Kaiken lisäksi on pakko vähentää reenejä yms pelailuja kun ei jaksa kuunnella sitä nalkutusta aina työpäivän päätteeksi. Onneksi tulee muutaman viikon päästä mun kesäloma + parin viikon lomautus jolloin olen ipanan kanssa kaksin kotona ja muija on töissä! :)

Joku sikalenssu nyt iski kuiteki -.- Muutama vapaapäivä ois ollu ennen opiskelujen alkamista, mut nyt ei kauheesti viitti sosialisoida.

Ihmisillä on ärsyttävä tapa sairastua syöpiin/kasvaimiin yms. vittumaisiin juttuihin. Vielä ärsyttävämpää on kun läheiset sairastuu niihin ja vielä ärsyttävämpää on kun tietää, että ne kuolee ihan varmasti kohta. Ja ärsyttää sekin, kun on niin itsekäs kusipää, että miettii taasko MUN pitää käydä kaikki se paska läpi.

Vituttaa tylsistyminen. Ei mitään tekemistä. Opinnot yliopiston kemian laitoksella alkavat vasta ensi kuussa. Samoin treeni.
Lisäksi myös treenimotovaatio-ongelmia eli en tiedä, jatkanko thaiboxingia. Minuutit vaan matelee...

Oon ollu tän viikon saigonilla enkä oo saanu mitään aikaseks. Pitäis tehä hommii, mut siitä mitään tuu. Piiloudun tän flunssan taakse ja teen kaikkee muuta. Onneks tänään ja eilen saanu jo jotain aikaseks.

Back
Ylös Bottom