Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tylsyys, kerranki kun o keliä ulkona ja muutenki hyvät ilmat, niin ei varmasti kukaa voi lähtee vaik pelaa lenttistä,terassille istuu, mökille tms. Täällä tuppukylässä kun ei muutenkaa oo mitään tekemistä, niin hajooo pääääää

Tänään helvetin hieno päivä, eka koko duunipäivä hymy perseessä paskaduuneja painaen. Sitten kunnon sykkeellä uutta gaineria kaupasta ja katoskatos! - Sain hulkin treeni-dvd:n kaupan päälle :hyper:

Kunnon rhp-reenien jälkeen sitten himaan. Palkkari imaistuna mahalaukun syövereihin heitän nuuskan huuleen ja kuvittelen miltä hikinen hulkki näyttää sjmv:tä tehdessä :haart: mutta kaskas!!! Dvd-asemani on vanha paska eikä suostu toteuttamaan hulkin ja minun yhteistä puolituntista.. :itku:

Vituttaa ruotsinkieli. Sanoinkuvaamattoman perseestä, että kun SUOMALAINEN etsii SUOMESSA töitä, edellytetään 90%:ssa hyvistä paikoista ruotsinkielen sujuvaa osaamista. Mikä vittu tässä on nyt ideana? Herrat Svensson, Eriksson ja Johansson asuvat suomessa, mutta eivät osaa suomea, joten suomalaisten on osattava ruotsia jotta voisivat palvella heitä? Siis ei vittu että hajoaa pää tässä paskassa.

Tänään helvetin hieno päivä, eka koko duunipäivä hymy perseessä paskaduuneja painaen. Sitten kunnon sykkeellä uutta gaineria kaupasta ja katoskatos! - Sain hulkin treeni-dvd:n kaupan päälle :hyper:

Kunnon rhp-reenien jälkeen sitten himaan. Palkkari imaistuna mahalaukun syövereihin heitän nuuskan huuleen ja kuvittelen miltä hikinen hulkki näyttää sjmv:tä tehdessä :haart: mutta kaskas!!! Dvd-asemani on vanha paska eikä suostu toteuttamaan hulkin ja minun yhteistä puolituntista.. :itku:

Siis hetkinen, Hulkin treeni dvd, mikäs se tollanen on?

Jep että neropatteja riittää.... pesutuvassa oli ennen käytäntö että kun lopettaa pesukoneella pesut niin laitetaan hanat ja sähkö kiinni/pois päältä.
No uusi systeemi on sitten niin että koneissa pitää olla virta kokoajan päällä, en tiedä miksi? No menin pyykille ja kun huomasin koneessa virrat niin luulin että hanatkin on päällä joten pyykit koneeseen ja pesu päälle. No olimpa sitten tehnyt jonkinlaisen kuivapesun kun sillä tippaakaan vettä ei tullut koneeseen, sillä hanat onkin käännetty jotenkin nurin eli eivät olekaan päällä siinä asennossa kuin luulin.

- Kuskin oven puoleinen olkapää on punanen ku paloauto ja arka. Taisi kärähtää kun hihattomassa paidassa autossa kykkimään joutui melkein koko päivän.

- Paskavirastot ja byrokratian hitaus. Saisi olla noiden virastojen tantoilla pääsyvaatimuksena edes jonkinlainen tietokoneiden käyttötaito ja vasemman jalan saapasta korkeampi äo.

- DNA:n koijarit.. :curs:

Siis hetkinen, Hulkin treeni dvd, mikäs se tollanen on?
Ihme kun en löytäny kyseistä dvd:tä fastin sivuilta. Nooh se selittää siinä 10min pätkissä ravinnosta ja treenaamisesta perusjuttuja. Hyvää perusasiaa, mutta olen ainakin itse jo kolunnut nuo tiedot jo entuudestaan läpi.. Toki joitakin uusiakin pointteja nousi esiin :)

Ostin gaineria niin myyjä lykkäs tuon levyn kaupan päälle. Käypäs kattomassa lähimmässä luontaistuotekaupassa josko osuis silmään :)

prkl!
Jaro - VPS 1-3... En ehtinyt laittamaan lappua sisään, olisi ollut n. 15 kerroin lapulla. Jaro+1 - VPS 2 :(
toi plus Häcken - Gais 1, Päätty juuri 1-0 :( Tohon Häcken peliin meni singlenä 30e panoksella.. 54e tuli... enemmänki ois voinu... reilusti...

Voi kyllä pienenkin asian pilata pienellä vaivalla!

Yleensä en itse juurikaan kuvaile itseäni enkä pyydä ketään ottamaan mitään herutusihqpoxu-kuvia, mutta tänään ku oli tuo sotilasvala, ja siellä systeri sekä mutsi otti kuvia, niin jumalauta joka ikinen kuva aivan päin persettä (rakeisia, tärähtäneitä, pimeitä). Olisin kieltämättä halunnut sieltä muutaman kuvan ihan vain muiston vuoksi. Systerillä oli joku ISO1600 päällä kamerassa ja mutsi nyt on vain muuten vähän tavanomaista huonompi valokuvaamaan. Lisäks mutsilta sitten loppu siitä aparaatista akku, koska ei ollut tajunnut sellaista ladata ennen ko. tapahtumaa. Kamerat pitäis olla ihan perushyviä Canonin pokkareita (tiedän, että pokkarit on hifistelijöiden mielestä paskoja), joten kyllä itsekin niillä olen saanut hyviä kuvia ihan automaatillakin, mutta toki siihen vähän jotain säätöä saatetaan tarvita. Oon luullut, että jokainen ihminen osaa valokuvata edes jotenkin, mutta näköjään sekään ei oo mikään itsestäänselvyys tässä maailmassa. Rajauskin on mahdollista tehdä niin päin persettä kuin vain voi kuvitella.

Vituttaa kun joka tuutista tulee nyt vittu "MADONNA SITÄ JA MADONNA TÄTÄ JA MITÄ MIELTÄ SINÄ OLET MADONNASTA JA RALLALLAAA" Vittu mitä paskaa.

Vituttaa kun joka tuutista tulee nyt vittu "MADONNA SITÄ JA MADONNA TÄTÄ JA MITÄ MIELTÄ SINÄ OLET MADONNASTA JA RALLALLAAA" Vittu mitä paskaa.

Jep samaa mieltä kai nyt maailmalla on muutakin tapahtunut kuin madonna vaan ollut suomessa.
Ja tähän viellä lisään sen että samanlainen hehkutus ja huuhaa on aina kun Suomella on joku jalkapallo ottelu. Viimeksi oli iltasanomassa jo ennen ottelua joku 15sivua "kaikki Suomen pelistä" liite.
Kolme pahinta huuhaa uutistoimistoa on iltalehdet ja MTV3 niiden nettisivuilla ei ole ollut mitään muuta kuin tuo madonna ja sitä varmaan riittää siihen asti kun taas joku vääristeltävä rikos juttu tapahtuu.

Back
Ylös Bottom