Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tänään helvetin hieno päivä, eka koko duunipäivä hymy perseessä paskaduuneja painaen. Sitten kunnon sykkeellä uutta gaineria kaupasta ja katoskatos! - Sain hulkin treeni-dvd:n kaupan päälle
Kunnon rhp-reenien jälkeen sitten himaan. Palkkari imaistuna mahalaukun syövereihin heitän nuuskan huuleen ja kuvittelen miltä hikinen hulkki näyttää sjmv:tä tehdessä :haart: mutta kaskas!!! Dvd-asemani on vanha paska eikä suostu toteuttamaan hulkin ja minun yhteistä puolituntista.. :itku:
Ihme kun en löytäny kyseistä dvd:tä fastin sivuilta. Nooh se selittää siinä 10min pätkissä ravinnosta ja treenaamisesta perusjuttuja. Hyvää perusasiaa, mutta olen ainakin itse jo kolunnut nuo tiedot jo entuudestaan läpi.. Toki joitakin uusiakin pointteja nousi esiinSiis hetkinen, Hulkin treeni dvd, mikäs se tollanen on?

Et satu olemaan turvallisuusalalla töissä?:DVituttaa palkkanauhojen tarkistelu, koska oletusarvo on se että aina puuttuu jotain... Kuten taas tänään, eli pomolle taas soittoa. Huoh.
The Virtanen Band.
Ei oo elisan banneri mitään tohon verrattuna.
Vituttaa kun joka tuutista tulee nyt vittu "MADONNA SITÄ JA MADONNA TÄTÄ JA MITÄ MIELTÄ SINÄ OLET MADONNASTA JA RALLALLAAA" Vittu mitä paskaa.