Mä lähden kokeilemaan saisinko joltakulta karanneen pupun kiinni. Se pikkuinen on varman ihan onnessaan kun saa olla vapaana, mutta kylmemmillä ilmoilla ei tuu selviää.
Raivon aihe on pupun omistaja, sen sais viedä ladon taa, lopettaa ja pudottaa monttuun. Foorumeilla on montakin henkilöä, jotka ovat pupua yrittäneet saada kiinni, mutta missään ei ole pupun omistajalta kadonnut/karannut ilmoitusta. Ei kauppojen ilmoitustauluilla, netissä saati lehdissä. Vittu, sitten ku sellainen kusipää tekee lapsia niin jättäis nekin jonkin liikkeen takapihalle kesäksi pärjää itsekseen. Ihminen, joka pystyy jättää heitteille eläimen täytyy olla päästään niin vialla ettei sellaisia sais päästää sikiämään. Ja elinikäinen eläintenpito kielto.
Sit nämä juntit, jotka jättää eläimet autoon. Mä en epäröis hetkeäkään lyödä lasia rikki. Aikoja sitten koiranäyttelyssä kuoli koira autoon. Mitä helvettiä silloinkin on liikkunut kaikkien niiden päässä, jotka näki koiran henkihieverissä autossa? "Ei kuulu mulle" tms. Sellaiset, jotka näkee vääryyttä eivätkä puutu siihen on ihan yhtä pahoja kuin ne vääryyden tekijät!