Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

DNA on paska firma. Mun pitää maksaa kaksi vuotta kahta laskua.
Lähetin reklamaation ja uhkailin kuluttajansuojavirastolla jotta se vanha liittymä suljettaisiin.

Jos vanha liittymää ei suljeta, niin...
Jeah... Mulla ne teki sillee, kun oli sellanen varaliittymä, jossa oli kuukausimaksu tyyliin 5euroa, enkä oikeestaan ikinä sitä käyttänyt... Olin muuttanu just uuteen kämppäään ja äitee vielä maksoi mun puhelinlaskut... Laskut meni vanhaan osoitteeseen äidin nimellä??? Loppujen lopuksi liittymä suljettiin, tiedote vanhaan osoitteeseen, sitten on alkanut perintätoimisto lähettämään kirjeitä mutsille kotiin? Siinä vaiheessa se oli ihan :wtf: kun oli luullu, että ne laskut tulee mulle uuteen osotteeseen. Meillä oli kuitenkin 5 liittymää sieltä, ei kaikista voi pysyy ajantasalla. No, maksettiin sitten 400e perintäfirmoille DNA:n mokasta, vietiin asia kuluttaja-asiamiehelle ja kaikkea, mutta moka oli kuulemma silti meidän. Kiitos vielä mun vanhassa kämpässä asuvalle, kun ei voinu viedä toisten posteja takaisin laatikkoon.
Tervetuloa kerhoon! :dance2::haart: Järjestettäiskö kahden ukon voimin mielenosoitus tai jotain? :jahas:
Ja yhden akan!

Mä lähden kokeilemaan saisinko joltakulta karanneen pupun kiinni. Se pikkuinen on varman ihan onnessaan kun saa olla vapaana, mutta kylmemmillä ilmoilla ei tuu selviää.

Raivon aihe on pupun omistaja, sen sais viedä ladon taa, lopettaa ja pudottaa monttuun. Foorumeilla on montakin henkilöä, jotka ovat pupua yrittäneet saada kiinni, mutta missään ei ole pupun omistajalta kadonnut/karannut ilmoitusta. Ei kauppojen ilmoitustauluilla, netissä saati lehdissä. Vittu, sitten ku sellainen kusipää tekee lapsia niin jättäis nekin jonkin liikkeen takapihalle kesäksi pärjää itsekseen. Ihminen, joka pystyy jättää heitteille eläimen täytyy olla päästään niin vialla ettei sellaisia sais päästää sikiämään. Ja elinikäinen eläintenpito kielto.

Sit nämä juntit, jotka jättää eläimet autoon. Mä en epäröis hetkeäkään lyödä lasia rikki. Aikoja sitten koiranäyttelyssä kuoli koira autoon. Mitä helvettiä silloinkin on liikkunut kaikkien niiden päässä, jotka näki koiran henkihieverissä autossa? "Ei kuulu mulle" tms. Sellaiset, jotka näkee vääryyttä eivätkä puutu siihen on ihan yhtä pahoja kuin ne vääryyden tekijät!

Eikö lemmikkikania saa aikuinen kiinni jos se karkaa? Vaiko ei päästä tarpeeksi lähelle.

Pojat, hierokaa ekaks ice poweria jalkoihin ja käykää sen jälkeen kusella ilman, että pesettä käsiä. Pallit kiittää.

Gigantti vituttaa. Paska palvelu. Tarkempana kuvauksena voisin jakaa liikkeet kolmeen lokeroon:
1. Liikkeet joiden palvelutaso ylittää kuluttajaviranomaisen suositukset
2. Liikeet, jotka toimivat suositusten mukaan
3. Liikkeet, joiden palvelu alittaa nämä suositukset

Tiedoksi vaan, että Gigantti viis veisaa näistä suosituksista. Muutaman tonnin sinne vuosien varrella kylvänyt ja pennin jeniä eivät meidän perheeltä tule enää saamaan. Toivottavasti voin myös valistaa kaikki tutut ja tutun tutut välttämään ko. puljua.

icepoweria nivusvenähdykseen ja eikun juoksemaan --> levisi koko alakertaan ja fiilis sen mukainen..

Mutta itse asiaan, nimittäin tämä vitun flunssa! Se on kestänyt jos kohta viikon, eikä sinänsä ole rankkaa laatua.. Se vaan puskee räkää taukoamatta pään täyteen --> Käyn niistämässä reippaan ruokalusikallisen vihertävää paskaa ulos, niin eiköhän jo 15-20min päästä ole jo sama satsi siellä valmiina odottelemassa.
Eipä tässä uskalla mitään tehdä, ettei vaan pahenisi :( eli viikko on mennyt himassa kiviä nypläten ym turhien asioiden parissa. Nyt vielä mukavat lämpimät loppukesän säät ja ois niin helvetin hienoa mennä vaikka frisbeetä viskomaan tai muuten vaan chillailla ulkona, mutta ei! Saatana kohta avaan sen kolmannen finrexinlootan, isken kolme pussia mukiin, vedän ykkösellä ja samalla sarvikuonovitunkannulla kumpaakin sierainta huuhdellen, johan frisbee lentää..:curs:

Gigantti vituttaa. Paska palvelu. Tarkempana kuvauksena voisin jakaa liikkeet kolmeen lokeroon:
1. Liikkeet joiden palvelutaso ylittää kuluttajaviranomaisen suositukset
2. Liikeet, jotka toimivat suositusten mukaan
3. Liikkeet, joiden palvelu alittaa nämä suositukset

Tiedoksi vaan, että Gigantti viis veisaa näistä suosituksista. Muutaman tonnin sinne vuosien varrella kylvänyt ja pennin jeniä eivät meidän perheeltä tule enää saamaan. Toivottavasti voin myös valistaa kaikki tutut ja tutun tutut välttämään ko. puljua.

Tonneja olen itsekkin tuohon puljuun työntänyt ja ei mitään muuta kuin positiivista sanottavaa.
Palvelu on pelannut todella hyvin ja takuut on aina toiminu niinku pitääkin.
Ei kannata välttämättä koko ketjua kuuluttaa loppusuomelle ihan susipaskaks jos itsellä on käynyt huono tuuri.

Prayer: hyvin homma pelannut niin kauan kun tuotteet toimineet. Liikkeen palvelutason tiukin mittari on mielestäni kuitenkin se, miten hoitavat tilanteen sen jälkeen kun ovat ryssineet.

Keissi omalla kohdalla: lukuisia epäonnistuineita korjauskertoja takuuaikana + vaihto vialliseen tuotteeseen + eivät suostu kaupan purkuun vielä tässäkään vaiheessa + eivät hyvitä latiakaan kilometrikorvauksia jatkuvasta roudaamisesta huoltoon ja huollosta pois(kaksi viimeistä kuluttaja-asiamiehen suosituksia)

Edelleenkin viittaan kolmeen kategoriaan edellisessä postauksessani.

Mä lähden kokeilemaan saisinko joltakulta karanneen pupun kiinni.
Katselin tässä päivänä muutamana parvekkeelta kun takapihalla pikkuruinen kani maiskutteli nurmikkoa innoissaan, katsoin vaan että jäniksen poika ja se siitä. No seuraavana päivänä samainen söpö pallukka oli muuttunut iljettäväksi veriseksi läiskäksi jota harakka nokki. Seuraavana päivänä kuului pihalta isommankin porukan mölkötystä ja huutelivat toiselle parvekkeelle että etsivät ystävän kania. Vielä seuraavalla viikolla olivat pienimmät pojat siellä etsimässä, oli kyllä omalla tavallaan mustaa huumoria parhaimmillaan, en sitten tohtinut huudella niille miten asia on.

Saatana, leikin tänää töis nahkamiehellä (lue: leatherman, stna kaksimieliset) onnistuin sählää itelleni kouraa tommosen 2-2½cm haavan, sen verta syvä et menee hetki ennenku umpeutuu, pitää koittaa pitäää kouraa tietys asennos ettei toi aukeentuis ja alkais vuotaa taas heti...tuli iha kiitettäväst vertaki :D

ja kaiken huippu, haava tuli oikeesee kätee ja oon tietenki oikeakätine..koita siinä sitte saaha jotai aikaseksi...

Viimeksi muokattu:
Vittu että on taas hauskaa....sain vyöruusun!! PERKELE!!

Eikö lemmikkikania saa aikuinen kiinni jos se karkaa? Vaiko ei päästä tarpeeksi lähelle.

Saattaa saadakin kiinni, jos ei ole ehtinyt villiintyä. Eli jos on tarpeeksi kauan ittekseen vapaana, kuvittelee olevansa kuin mikäkin villikaniini.

Centrum, saitko pupun kiinni? Jos näet omistajaa, niin lyö sitä myös mun puolesta. :(

Back
Ylös Bottom