No joo, tunnustaudun siihen porukkaan joka örveltelee, ärjyilee, mölisee ja mylisee sarjojen aikana, mutta VAIN kovissa sarjoissa!
Tosin raskas hengityshän kuuluu joka sarjaan, jopa lämmittelyyn. Jos ei muusta syystä niin ainakin pysyy kropan tahdistus oikeana lämmittelysarjojenkin aikana = parempi suoritustekniikka, muistuttaa enemmän raskasta liikettä ja motoriikka tulee oikein lämmiteltyä.
Myönnän myös joskus uhranneeni aikaa siitä miettimiseen mitä muut mahtaa minusta ajatella kun naama punaisena ähistelen, mutta olen tullut siihen tulokseen että muut treenaa miten haluavat ja minä treenaan kuten parhaaksi näen. Jos ei kelpaa niin tough luck, BUDDYYY!!
Ja tää Coleman-treenikertomus ansaitsee viisi nauravaa davidia:
Ja lopuksi kevennys:
Nähty salilla: tosi iso boudari... pituutta about 185-190cm ja painoa varmana 120-130kg, melko pienillä rasvoilla. Kaveri teki kovaa treeniä ja ai että miten rautaa liikkuu kuin säkillinen höyheniä.
Niin kauan on kaikki hyvin ja rispectit kohdillaan kunnes äijän kaveri saapuu salille ja miehet alkavat juttelemaan. K.o. kehonrakentajan ääni kuulosta aivan samanlaiselta kuin englanninkielisen alkuperäisen mikki hiiren, tosin vielä hitusen kimeämmältä! Minähän repeän ihan täysin, onneksi vasta vähän kauempana tästä massakaksikosta.
Tiedän ettei äänelleen voi mitään eikä minua naurattanutkaan itsessään ääni, vaan ääni-kroppa yhdistelmä. Jos joku kukkakeppi olisi kuulostanut samalta en todennäköisesti olisi ollut moksiskaan!