Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parkkipirkot.
Olin muuttamassa firman kamoja Kaisaniemenkadulla (Wayne´s Coffeen kohdalla) ja parkkeerasin auton rapun eteen jalkakäytävälle. Lastatessa/purkaessa noin saa ihan laillisesti pysäköidä. Otin yhden littunäytön kainaloon, laitoin auton ovet kiinni, kannoin sen 6. kerrokseen ja otin ylhäältä kaverin kantoavuksi.
Tulin 5 min päästä alas autolle ja parkkipirkot oli jättänyt sakkolapun ikkunaan. Niiden mielestä auto oli ihan muuten vaan pysäköity siihen eikä siinä tapahtunut mitään purkamista. Vieressä oli muuttoauto täynnä muuttomiehiä jotka olivat kertoneet firman muuton olevan käynnissä. Pirkkojen mukaan olisi pitänyt olla ovet auki kadulle ja jättää firman serverit, tietokoneet, näytöt yms. kamat ohikulkijoiden poimittaviksi, että olisi todistettavasti ollut muuttoon liittyvä pysäköinti. Näytin pirkoille, että autossa on arvokasta kamaa muuttolaatikoissa eikä ovia voi jättää auki. Ei riittänyt, pysäköin huvikseen auton jalkakäytävälle täynnä muuttolaatikoita. Noh, eivät peruneet sakkoa, eikä suostuneet kertomaan nimiään.
Tapauksessa ei vituta sakon maksu, koska sitä ei todellakaan kukaan maksa vaan pirkkojen asenne joka oli todella töykeä ja vittuileva. Toinen veti koko ajan toista hihasta, että aletaan nyt mennä. Toinen innostui vaan vittuilemaan ja uhosi, että soittakaa vaan valitus, muttei siellä kukaan vastaa. Vittu mitä jengiä..
Mä en kyllä tollasessa tilanteessa jaksais yrittää, vaan tekisin suosiolla vaan itelleni sellasta ruokaa mistä pidän ja muija sais tehä omansa. Kyllä sen ymmärtää jos on joku tietty juttu josta ei pidä, niin sen voi tietysti ottaa huomioon, mutta jos mikään ei kelpaa niin tehköön sit ite omat ruokansa.Tiedättekös tunteen, kun joku asia hiukan harmittaa ja säännöllisesti toistuessaan se harmittaa hiukan enemmän ja lopulta vituttaa niin ankarasti? Tänään koin se taas vaihteeksi. Ajattelinpa tehdä lihapullia Anonymityn ohjeen mukaan. No, eukkoni kun on niinsanotusti hiukan nirso, eikä syö yhtään mitään, niin ajattelin jättää sipulikeiton pois ja korvata täytteen jollain muulla, niin saa siitä sentään vielä jotain aikaiseksi. Paineltiin kauppaan ja sanoin tarvitsevani persiljaa, niin vastauksena oli ihan uusi juttu mulle: "Persiljaa hyi yäk!" Eli sekään ei kelvannut. Tässä kohtaa paloi käpy nirsoilujen kanssa. Eli ei laiteta sipulikeittoa, ei laiteta persiljaa, ei laiteta fetaa eikä sinihomejuustoa, koska näistä ei prinsessa tykkää. Jauhelihakaan kun ei varsinaisesti ihan lempiruokaa ole, niin syödäänkö saatana pelkkiä korppujauhoja?
Hajoan ihan oikeasti, kun tykkään kokkailla ja joskus olisi kiva tehdä vaikka mitä, mutta kun mitkään ruoka-aineet ei kelpaa. Itselle kokkailu taas on tyhmää. Tekisin mieluusti molemmille samalla. En tajua miten saisin ton syömään niin kuin normaalit ihmiset, ettei valita koko ajan jostain kuin pikku mukula.
Eihän tommosen pitäis aiheuttaa vitutusta. Itekkin harrastan kyseistä toimintaa. Salikomedian puolellehan toi menee.vituttaa salilla kun hasselhoffit peilailee hauista peilistä!
vitun pellet. :D
hiha ylös ja "hauista" jännittämään.
Eihän tommosen pitäis aiheuttaa vitutusta. Itekkin harrastan kyseistä toimintaa. Salikomedian puolellehan toi menee.
vitutusta...
Kela myöntää kyllä X määrän lisää tukikuukausia, jos saat samanaikaisesti lääkisteltyä ja paahdettua valmiiksi käynnissä olevan tutkintosi Y.Vi-tut-taa kun en aikoinaan mennyt lääkikseen :curs: Mä tajusin tässä, että musta tulis tosi hyvä lääkäri ja mä olen aina ollut kiinnostunut lääketieteestä. Ei nuo kemiat ja matikat oo mun vahvuusalueita, mutta tiedän että tajuaisin niistäkin jotain, jos saisin motivaation opiskella niitä. En mä enää sinne lääkikseen lähe hakemaan, koska oon tuhlannut jo nyt 20 opintotukikuukautta ja ensi vuoden aikana siihen vielä 9 lisää, joten 29 tukikuukautta käytetty kun aloittaisin opiskelut :(
e: toivottavasti mä unohdan nää lääkishaaveet yhtä nopeesti kun ne tulikin
Vittu että on iloista purkaa Lundiaa, joka on vahattu kiinni lattiaan. Ainakin kymmenen kertaa. Voisko vielä vähän halvemmalla saada siivousdiilin?
Kela myöntää kyllä X määrän lisää tukikuukausia, jos saat samanaikaisesti lääkisteltyä ja paahdettua valmiiksi käynnissä olevan tutkintosi Y.
No vaihda opiskelupaikkaa ja mene töihin, kun sossulla asuminen loppuu. Lääkis + töissä käyminen ei ainakaan ole mikään mahdottomuus.Ai meinaat, että samanaikaisesti tekisin kahta tutkintoa kahteen eri yliopistoon? Ei ois kyllä mulla aikaa eikä mehuja sellaseen. Lääkis vieläpä on sellanen, joka vie energiaa vähän enemmän kuin monet muut opinnot. Ja ne tukikuukaudet, joita saa toista tutkintoa varten oli muistaakseni jotain 15, että eipä sillä pitkään juhlittais.
No huh huh. Toivottavasti saat edes kunnolla massia tommosesta.Noniin. Tulipahan tossa maanantai aamu kuuden aikaan lähdettyä töihin ja himaan pääsin tiistai aamuna viiden jälkeen, (fyysistä hommaa, linja-asentaja)tuona aikana söin yhden viilin. Himaan päästyäni huitasin naamaan 1kg lidlin lasagnea -> 30 min ja laatta lensi ympäriinsä ja eikun siivoamaan. Sotkut siivottuani nukahdin olkkarin matolle ja heräsin paikat vitun kipeenä viime yönä kahden aikaan ja nyt vituttaa.