Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tilasin eräästä nettikaupasta pari laukkua ja paidan. Viikko tilauksen teon jälkeen mulle ilmoitetaan että kaikki kolme tuotetta on "out of stock". Voi rähmä. Jotenkin huijattu olo. Miksei heti voi ilmoittaa, miksei nettisivut voi olla ajantasalla, miksiiiiii...

Tilasin eräästä nettikaupasta pari laukkua ja paidan. Viikko tilauksen teon jälkeen mulle ilmoitetaan että kaikki kolme tuotetta on "out of stock". Voi rähmä. Jotenkin huijattu olo. Miksei heti voi ilmoittaa, miksei nettisivut voi olla ajantasalla, miksiiiiii...
Mikä kauppa?

Itselle ei oikeastaan muuta ole käynyt, kun että kun kyykkäsin, ja sitten laitoin tangon liikkeen tehtyäni telineeseen, katsoin vain äkkiä, että kyl se sinne meni, mutta kohta takana kuuluu kunnon rysäys, olin aika fiiliksissä sen jälkeen. :D

Samaa ei kannata kokeilla penkkiä tehdessä... Ittelle kävi tossa keväällä niin et viimeisen sarjan jälkeen asettelin tankoa telineeseen ja katoin vaan toiselta puolelta et sinne meni... juu niin meni mut toiseslta ei sit mennykään ja rytinällä alas tanko suoraan ylähuuleen :eek: Tyypillisesti eka reaktio oli "näkikö kukaan" Tuuria sinällään et ei menny hampaat eikä toisaalta nenäkään. Nenää niistäessä täytyy kyllä edelleen hieman varoo. Mustelmakin pysyi pari viikkoa mut suun sisällä kokoajan.

Samaa ei kannata kokeilla penkkiä tehdessä... Ittelle kävi tossa keväällä niin et viimeisen sarjan jälkeen asettelin tankoa telineeseen ja katoin vaan toiselta puolelta et sinne meni... juu niin meni mut toiseslta ei sit mennykään ja rytinällä alas tanko suoraan ylähuuleen :eek: Tyypillisesti eka reaktio oli "näkikö kukaan" Tuuria sinällään et ei menny hampaat eikä toisaalta nenäkään. Nenää niistäessä täytyy kyllä edelleen hieman varoo. Mustelmakin pysyi pari viikkoa mut suun sisällä kokoajan.
Ihan hyvä vaan ettei pahemmin käynyt. Kovemmilla raudoilla se on naama sisässä, jos se sieltä alas tulee.:(

Ihan hyvä vaan ettei pahemmin käynyt. Kovemmilla raudoilla se on naama sisässä, jos se sieltä alas tulee.:(

No joo tuuria oli siis :rolleyes: mut kyllä toi 40kgkin ihan kivalta tuntu, tosin se ei varmaan läsähtäny kaikki naamalle kun toinen pää jäi tangosta sinne haarukkaan, luojan kiitos!

Muistin tänään omaa salikomediaa. Olin juuri aloittanut salilla käynnin ja silloin asiat olivat vielä enemmän hakusessa kuin nykyään. Penkin tein aina käsipainoilla, koska pelkäsin tangon alle jäämistä. Mutta asettauduin kässäreilläkin istuma-asennosta kädet suorina tekemään penkkiä, koska tankopenkissäkin lähtöasento on ylhäältä. Toimi hyvin, kunnes sarjapainot rupesivat nousemaan. Siinä vaiheessa painot halusivatkin jatkaa matkaa pään yli ja ainoaksi vaihtoehdoksi jäi tiputtaa hanttelit sivuille. Sitten siirryttiinkin tekemään vain vipuvarsilaitteilla.

Olisin voinut taas tappaa pari asiakasta. Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa tajuta, että jos ravintola on ihan piukassa porukkaa (muutama joutui lähtemään tyhjin käsin kun tilaa ei vaan ollut), ruoka ei tule missään 15 minuutissa. Tarjoilija ei myöskään tee ruokia, eli se ei ole hänen vikansa jos ruuassa on jotain vialla.

Toiseksi, ne vitun alennusjutut esitetään silloin kun PYYDETÄÄN laskua. Tänäänkin eräästä seurueesta toinen puoli teki oikein ja antoi alennusjutut ajallaan, kun taas toinen puoli antoi ne laskun jälkeen ??! Eivät sitten voineet tehdä asiaa helpoksi, vaikka pöydän toisella puolella istui elävä esimerkki siitä miten toimia.

Kolmanneksi, saako joku oikeasti itkuiselle tytölle vittuilusta jotain sairasta mielihyvää? Olin tosi, tosi lähellä itkuun purskahtamista, mitä ei todellakaan tapahdu usein. Sit mulle vielä vittuillaan päin naamaa siitä kun mietin jonkun aikaa kun piti miinustaa pari summaa (ei tasasummia vaan sellasia vittumaisia).

Pidin pokan ja hymyilin kauniisti, mutta ihan oikeasti... Olen tullut siihen tulokseen, että suomalaisilla ei vaan ole mitään käytöstapoja.

Pidin pokan ja hymyilin kauniisti, mutta ihan oikeasti... Olen tullut siihen tulokseen, että suomalaisilla ei vaan ole mitään käytöstapoja.

Oliko siellä ravintolassa KAIKKI suomalaiset ihmiset? :wtf: Ettei vaan ois ollu jotain vittumaisia ja ruuhkassa kyrpiintyneitä yksilöitä..?

Jooh, vituttaa se, kun enää lomaa 4vk 3pv. Ei saatana, sitten joutuu taas nörtteileen koulussa. Huonoimpia aloja mitä otin.. Niin ja joutuu kuuntelemaan niitä rasittavia juttuja WoWista ja muusta paskasta, ei helkkari.

Oliko siellä ravintolassa KAIKKI suomalaiset ihmiset? :wtf: Ettei vaan ois ollu jotain vittumaisia ja ruuhkassa kyrpiintyneitä yksilöitä..?

Tämä havainto perustui monen vuoden asiakaspalvelukokemukseen. Britit on yleensä kaikkein mukavimpia, toisena tulevat (suomen)ruotsalaiset. Onhan yleensä iso osa asiakkaista kansallisuudesta riippumatta tosi ihania, mutta käytöstavoissa suomalaisilla on valitettavasti parantamisen varaa. Kuka oikeasti käyttäytyy noin, vaikka olisi miten ruuhkassa kyrpiintynyt?

Piti olla treffit. Just ku oon päässy juoksemaan bussiin ja istumaan alas tulee viesti: "Nukuin pommiin! =/ Sori, joku toinen kerta? :)". Jep, joku toinen kerta joo...

Olisin voinut taas tappaa pari asiakasta. Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa tajuta, että jos ravintola on ihan piukassa porukkaa (muutama joutui lähtemään tyhjin käsin kun tilaa ei vaan ollut), ruoka ei tule missään 15 minuutissa. Tarjoilija ei myöskään tee ruokia, eli se ei ole hänen vikansa jos ruuassa on jotain vialla.

Toiseksi, ne vitun alennusjutut esitetään silloin kun PYYDETÄÄN laskua. Tänäänkin eräästä seurueesta toinen puoli teki oikein ja antoi alennusjutut ajallaan, kun taas toinen puoli antoi ne laskun jälkeen ??! Eivät sitten voineet tehdä asiaa helpoksi, vaikka pöydän toisella puolella istui elävä esimerkki siitä miten toimia.

Kolmanneksi, saako joku oikeasti itkuiselle tytölle vittuilusta jotain sairasta mielihyvää? Olin tosi, tosi lähellä itkuun purskahtamista, mitä ei todellakaan tapahdu usein. Sit mulle vielä vittuillaan päin naamaa siitä kun mietin jonkun aikaa kun piti miinustaa pari summaa (ei tasasummia vaan sellasia vittumaisia).

"Tervetuloa" ravintola-alalle. Noita asiakkaita riittää kyllä.Tarjoilijaan on vain niin helppoa purkaa kaikki päivän kiukut. Hänhän sillä hetkellä edustaa koko ravintolaa. Ei se asiakasta kiinnosta, kuka siinä on.. Rivien välistä voi lukea, ettei tule olemaan alasi.:D..Onhan noita sikoja välillä liikenteessä haluavat itkettää nuoria " kesätyöntekijöitä". Ei ole mukavaa se. Itse olen aina meidän duunareiden puolella.

Nykyään on paljon helpompaa, kun ei tarvitse tuota vittuilua kuunnella. Varoitan kerran tai kaksi ja mikäli emme tule juttuun : Poistatan tai poistan apinan. Ei tarvitse enää vääntää...Joka paikassa ei ole mahdollista, tiedän. Duunipaikkani ei ole normi ravintola. Joten " asiakas ei ole aina oikeassa" ...Oma duunini on päättää, onko vai ei. :thumbs:

Edit : Kerrohan sitten se totuus Briteistä, kun sinne pääset. Ovat nimittäin välillä aivan sikoja. Paljon pahempia, kuin Suomalaiset.

Kerrohan sitten se totuus Briteistä, kun sinne pääset. Ovat nimittäin välillä aivan sikoja. Paljon pahempia, kuin Suomalaiset.

Mä olen ollut englannissa reilut kuusi vuotta erilaisissa ravintolahommissa. Känniset britit ovat hankalia, mutta eivät mielestäni ainakaan ravintolassa käyttäydy yhtä sikamaisesti, kuin suomalaiset. Hotelliravintoloitten asiakkaat ovat pahimpia.

Nykyään olen kiireisessä keskitason ravintolassa, äärettömän harvoin on mitään ongelmaa, ja juomarahoja saa yhtä paljon kuin palkasta tulisi tuloja. Joissain ravintoloissa tarjoilijat saattavat tienata yli sata puntaa tippejä yhdessä illassa. Asiakaspalvelun taso on niin vaihtelevaa, että jos tekee hommansa kunnolla, niin brittiasiakkaat ovat kyllä erittäin tyytyväisiä pääsääntöisesti.

Tarjoilija ei myöskään tee ruokia, eli se ei ole hänen vikansa jos ruuassa on jotain vialla.
Jos hieman valaisisit enemmän, että mitä sulle sanottiin? Meinaan kyllähän sitä palautetta annetaan sille tarjoilijalle eikä mennä suoraa päätä keittiön puolelle vetää kokkia pleksiin. Mä en sinänsä ihmettele asiakkaidenkaan vittuuntumista ollenkaan, kun itsekin toisinaan todistan ravintolan spedeilyä sekä asiakkaan että duunarin näkökulmasta.

Eri asia tietenkin, mikäli palautteen luonne ja itse tarkoitus on silmitön vittuilu mielihyvän saamiseksi.

Mikä kaikilla on mua vastaan, sillä kun täällä lukee noita treadeja niin jokaisessa lukee että keijo on pelle, se naapurin kyyläävä keijo, joku keijo kait se, keijo sitä keijo tätä.

Onko mun nimi tosiaan noin hauska?

Mikä kaikilla on mua vastaan, sillä kun täällä lukee noita treadeja niin jokaisessa lukee että keijo on pelle, se naapurin kyyläävä keijo, joku keijo kait se, keijo sitä keijo tätä.

Onko mun nimi tosiaan noin hauska?

Anteeks ihan kamalasti , mutta tämä aiheutti kyllä aamun röhönaurut :hyvä::lol2:

Mua ihmetyttää suomalaisissa se, että ruoka pitäs tulla samantien pöytään kun se on tilattu.. Kun kattoo hell's kitcheniä, niin joskus joutuvat jopa 1,5h odottamaan sitä ruokaa. Eikä ne sen kummemmin vittuile siitä.

Back
Ylös Bottom