Kaveri oli hävinny vedon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...ihmiset jotka eivät voi tervehtiä takaisin. Ymmärrän jotenkin jos ei tunnista tervehtijää, mut omalla työpaikallani on näitä muutama. Olen kuitenkin ollut samassa firmassa n. 3,5v joten ihmettelen hiukan. Samalla salilla käy kanssa yksi jätkä, jota näen siellä lähes päivittäin. Eikä sen tarvis olla kun ihan se kevyt "moi" tms. Mut jotkut ihmiset on vaan aina niin vitun jäykkiä, tiiä sitten johtuuko ylimielisyydestä vai mistä?
Akkojenlehdissä asiasta ei tosiaankaan vaieta, vaan sitä tungetaan joka tuutista niin paljon, että lopputuloksena joidenkin naisten mielestä on näköjään täysin hyödytöntä harrastaa seksiä, jos ei saa yhdynnässä orgasmia. Onko nainen sitä mieltä, että sun pitäisi aina nuolla se orgasmi hänelle, että "saa" polkaista (mikä on kiristystä ja perseestä sekin) vai eikö mikään vaihtokauppakaan auta?
Mielestäni kaikki kiristäminen ja taktikointi on parisuhteessa aivan perseestä. Ei heru sympatiaa (siis naiselle).
Tarkoitin lähinnä niitä ihmisiä, joiden kans on tekemisissä päivittäin, kuten esim duunikaverit...:piis:Ei aina jaksa moikata. Ite en kyllä joskus moikkaa senkään takia kun ei muuten tule oltua yhteyksissä, kun sen verran et kävelee ohi ja sanoo "moi" mulle ne on "turhia" tuttuja, vaikka varmasti ovat mukavia ihmisiä.
Moikkaamisesta...ihmiset jotka eivät voi tervehtiä takaisin. Ymmärrän jotenkin jos ei tunnista tervehtijää, mut omalla työpaikallani on näitä muutama. Olen kuitenkin ollut samassa firmassa n. 3,5v joten ihmettelen hiukan. Samalla salilla käy kanssa yksi jätkä, jota näen siellä lähes päivittäin. Eikä sen tarvis olla kun ihan se kevyt "moi" tms. Mut jotkut ihmiset on vaan aina niin vitun jäykkiä, tiiä sitten johtuuko ylimielisyydestä vai mistä?
Nyt tuli Art2:lta todella hyvä kuitti mun kiukutteluihini!!!Nyt tuli vasta katsottua ja hyvä pätkä oli :D
Saanen tiedustella, että mihin olit hakemassa opiskelemaan? Kuulostaa melko hassulta jos toi intti olis muka jotenkin sen paikan saamiseen vaikuttas.Ei tullu opiskelupaikkaa. Kyllä syö miestä. En osaa enää edes valehdella ittelleni, että "ei tää haittaa, mul on armeija välis, kerkeen kaks kertaa viel käymää valintakokeis uudestaa enne ku pääsen sieltä pois". Saman tuloksen mä sieltä repäsen, kun oma itteni jo ekalla kerralla olin. 10.7 saa soitella ja kysellä, että mistä jäi kiikastamaan. Jos ne vitun mulkut kehtaa sanoa "sul on toi armeija, on edullisempaa ottaa joku muu sun tilalle" repeen mä liitoksistani. Tai jos mun isän ja äidin ero 6-8v sitten, joka tuli haastattelussa ilmi, estää mun pääsemisen opiskelemaan... Oonko mä niitä muita huonompi ihminen, kun en elä "täydellisessä" perheessä. Eivät vissiin myöskään lue kirjallista tehtävää jos se oli yli A4:n. Itse kirjoitin koko sivun täyteen ja käytin vielä viimeisen puolikkaankin rivin. Nussittaanko siellä nyt pilkkua? Vai eikö mun käsiala miellyttänyt.
Eipä sille silti mitään voi, kun en täytä yhteiskunnan määritelmää hyvästä ihmisestä.
Onneks vitutusta helpottaa tuo armeijaan lähtö alle viikon päästä.