Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa...

...ihmiset jotka eivät voi tervehtiä takaisin. Ymmärrän jotenkin jos ei tunnista tervehtijää, mut omalla työpaikallani on näitä muutama. Olen kuitenkin ollut samassa firmassa n. 3,5v joten ihmettelen hiukan. Samalla salilla käy kanssa yksi jätkä, jota näen siellä lähes päivittäin. Eikä sen tarvis olla kun ihan se kevyt "moi" tms. Mut jotkut ihmiset on vaan aina niin vitun jäykkiä, tiiä sitten johtuuko ylimielisyydestä vai mistä?

...ihmiset jotka eivät voi tervehtiä takaisin. Ymmärrän jotenkin jos ei tunnista tervehtijää, mut omalla työpaikallani on näitä muutama. Olen kuitenkin ollut samassa firmassa n. 3,5v joten ihmettelen hiukan. Samalla salilla käy kanssa yksi jätkä, jota näen siellä lähes päivittäin. Eikä sen tarvis olla kun ihan se kevyt "moi" tms. Mut jotkut ihmiset on vaan aina niin vitun jäykkiä, tiiä sitten johtuuko ylimielisyydestä vai mistä?

Ei aina jaksa moikata. Ite en kyllä joskus moikkaa senkään takia kun ei muuten tule oltua yhteyksissä, kun sen verran et kävelee ohi ja sanoo "moi" mulle ne on "turhia" tuttuja, vaikka varmasti ovat mukavia ihmisiä.

Kyllä se on nyt päätetty, että tää tyttö muuttaa takas etelään syksyllä!

Ihan mukava paikka (kai) tää on, mut liian pieni ja hiljanen mun elämäntilanteeseen nyt. Pari vkl:a menny viihteellä ja voi moro! Ei mitään meikäläiselle, ees jotai pientä irrottautumista, mut ej. Kyllä yleensä ees mukavaa juttuseuraa tms. löytää, mut täällä...ei haluu ees jutella :D
Hauskoja reissuja oli mieskadosta huolimatta, mut silti pistää vähän vituttaa!

Mä keskityn vittu ny vaa reenaamiseen ja työntekoon ja säästelen paukut syksyyn :hyvä:

Akkojenlehdissä asiasta ei tosiaankaan vaieta, vaan sitä tungetaan joka tuutista niin paljon, että lopputuloksena joidenkin naisten mielestä on näköjään täysin hyödytöntä harrastaa seksiä, jos ei saa yhdynnässä orgasmia. Onko nainen sitä mieltä, että sun pitäisi aina nuolla se orgasmi hänelle, että "saa" polkaista (mikä on kiristystä ja perseestä sekin) vai eikö mikään vaihtokauppakaan auta?

Mielestäni kaikki kiristäminen ja taktikointi on parisuhteessa aivan perseestä. Ei heru sympatiaa (siis naiselle).

Täysin samaa mieltä. Mun on vaikea ymmärtää, ettei sen verta oo halua pitää toista tyytyväisenä, vaan asiaa katsotaan vain omasta näkövinkkelistä. Parisuhteessa kuuluu neuvotella ja tehä kompromisseja. Mun on vaikea ymmärtää, et joku ei välitä seksistä, koska mun mielestä hyvä seksi on parisuhteessa se ihan kaikkista paras juttu läheisyyden ohella. Mut niin kai se menee, et sellainen asia, jota toisen kumppanin tahto säätelee ja jota toinen haluaa (ja tarvitsee) ja tää toinen taas ei arvosta/tarvitse, muuttuu helposti kaupankäynnin välineeksi. Itsekästä.

Ja se toinen juttu. Mun mielestä jokainen on vastuussa omista orkuistaan, eikä puolison kuulu olla mikään runkkausväline. En mäkään varmaan laukeaisi ilman keskittymistä ja virittymistä tilanteeseen, olemalla itse aktiivinen omassa mielihyvässäni samalla kun seuraan missä vaiheessa kumppani menee. Yhteispeliä ajoitukseen ja kommunikointia tarvitaan makkarissakin. Koitan panostaa myös ulkoiseen olemukseeni, koska nautin siitä, että oma mies ihailee ja himoitsee. (Ja onhan ulkonäkö mua itseänikin inspiroiva aihe, mut en nyt välttämättä arkikäytössä hyödyntäis kaikkia alusvaatteita, mitä ostelen välillä kun haluan yllättää ukkoni.)

Mihin tää maailma on menossa, kun puhutaan koko ajan jostain taantumasta, mutta ihmisille ei kelpaa sitten työ kuitenkaan? Hieman kärjistin, mutta ihan oikeasti täytyy vain ihmetellä tätä touhua, ku olin tässä viime viikon matkalla, niin yhtenä päivänä pyysin kaveria jakamaan mainoslehdet mun puolesta ja lupasin maksaa vielä ihan kohtalaisen palkankin eli itse jään tappiolle siitä jaosta aika reilustikin. Keväällä kaveri valitteli, että kun ei ole kesäduunia ja sitten tän jaon jälkeen valitteli, että kun on paskaa hommaa jne., jne.. On kyllä työmoraali korkealla, jos tunnin kestävästä jaosta jää niin pahat traumat, että täytyy oikein valittaa ja vinkua jostain yhdestä jaosta pitkän aikaa. Tietenkään ei ole välttämättä suuri ihme, jos työt ei ole aina ihan kivoja, kun kaikki ei ole vielä tähän ikään mennessä ollut ikinä töissä, mutta itse kun olen tehnyt 15-kesäisestä joskus paskaakin paskempia kesäduuneja, niin ei viitsisi ihan pienestä nurista.

Jos itse olisin saanu tälle kesälle duuniksi esim. vakituista lehdenjakoa, niin olisin kiljunut riemusta, mutta toisilla on vissiin enemmän varaa valita.:jahas:

Ei aina jaksa moikata. Ite en kyllä joskus moikkaa senkään takia kun ei muuten tule oltua yhteyksissä, kun sen verran et kävelee ohi ja sanoo "moi" mulle ne on "turhia" tuttuja, vaikka varmasti ovat mukavia ihmisiä.
Tarkoitin lähinnä niitä ihmisiä, joiden kans on tekemisissä päivittäin, kuten esim duunikaverit...:piis:

Moikkaamisesta

Tulee olemaan varmaan tiukunta ikinä tässä taloudessa seuraavan puolen vuoden aikana. Intti helpottaa vähän, mutta sitten se taas alkaa kun pääsee sieltä pois. Ei kait sitä ole muuta kun pakko selvitä.

Repesin tolle sketsille!:lol2:

Empä päässyt sitten opiskelemaan! -,-

Tosin ei mulla vielä mikään kiire olekkaan kun on intti yms. vielä käytävä, mutta oishan sinne nyt ollu kiva päästä niin ei olis joutunu miettimään sitä enää. Onneksi ei voi syyttää ketään muuta kun itteesä niin no problem...:(

Ei tullu opiskelupaikkaa. Kyllä syö miestä. En osaa enää edes valehdella ittelleni, että "ei tää haittaa, mul on armeija välis, kerkeen kaks kertaa viel käymää valintakokeis uudestaa enne ku pääsen sieltä pois". Saman tuloksen mä sieltä repäsen, kun oma itteni jo ekalla kerralla olin. 10.7 saa soitella ja kysellä, että mistä jäi kiikastamaan. Jos ne vitun mulkut kehtaa sanoa "sul on toi armeija, on edullisempaa ottaa joku muu sun tilalle" repeen mä liitoksistani. Tai jos mun isän ja äidin ero 6-8v sitten, joka tuli haastattelussa ilmi, estää mun pääsemisen opiskelemaan... Oonko mä niitä muita huonompi ihminen, kun en elä "täydellisessä" perheessä. Eivät vissiin myöskään lue kirjallista tehtävää jos se oli yli A4:n. Itse kirjoitin koko sivun täyteen ja käytin vielä viimeisen puolikkaankin rivin. Nussittaanko siellä nyt pilkkua? Vai eikö mun käsiala miellyttänyt.
Eipä sille silti mitään voi, kun en täytä yhteiskunnan määritelmää hyvästä ihmisestä.

Onneks vitutusta helpottaa tuo armeijaan lähtö alle viikon päästä.

Jos se oli hävinny vedon ni aika huolella jaksaa vetää tai sit se häviää vetoja kovin usein, nähny saman herrasmiehen useampana vuotena häröilemässä keskustan maastossa itsekin. Usein vielä semmonen söpö pikkureppu edellämainittujen varusteiden lisäksi peesissä.

Ei tullu opiskelupaikkaa. Kyllä syö miestä. En osaa enää edes valehdella ittelleni, että "ei tää haittaa, mul on armeija välis, kerkeen kaks kertaa viel käymää valintakokeis uudestaa enne ku pääsen sieltä pois". Saman tuloksen mä sieltä repäsen, kun oma itteni jo ekalla kerralla olin. 10.7 saa soitella ja kysellä, että mistä jäi kiikastamaan. Jos ne vitun mulkut kehtaa sanoa "sul on toi armeija, on edullisempaa ottaa joku muu sun tilalle" repeen mä liitoksistani. Tai jos mun isän ja äidin ero 6-8v sitten, joka tuli haastattelussa ilmi, estää mun pääsemisen opiskelemaan... Oonko mä niitä muita huonompi ihminen, kun en elä "täydellisessä" perheessä. Eivät vissiin myöskään lue kirjallista tehtävää jos se oli yli A4:n. Itse kirjoitin koko sivun täyteen ja käytin vielä viimeisen puolikkaankin rivin. Nussittaanko siellä nyt pilkkua? Vai eikö mun käsiala miellyttänyt.
Eipä sille silti mitään voi, kun en täytä yhteiskunnan määritelmää hyvästä ihmisestä.

Onneks vitutusta helpottaa tuo armeijaan lähtö alle viikon päästä.
Saanen tiedustella, että mihin olit hakemassa opiskelemaan? Kuulostaa melko hassulta jos toi intti olis muka jotenkin sen paikan saamiseen vaikuttas.

Joo ei tullu opiskelupaikkaa ei. Tamkkiin sähkötekniikalle oli ensisijasia hakijoita yli neljäsataa. Ja oon 150. jonotuspaikalla. :D SATTTTTAAANAAAAAAAHHHH

Back
Ylös Bottom