Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään olin salilla kahdestaan yhden testosteroni-pumpatun sonnin kanssa, kenet olen siellä pari kertaa ennen nähnyt. Kyseinen henkilö teki salin taka-osassa yhden käden ojentajaa taljassa, ja minä tein etu-osassa ranskalaista punnerrusta. No, olin juuri nostamassa tankoa rinnalle ja aloittamassa toista sarjaani kun huomasin peilistä äijän riisuvan paitaansa pois! Olin ensin vähän että :wtf: rupeaako tämä sälli nyt poseeraamaan alasti vai kun mun läsnäolo ei vaikuttanut karjua pahemmin häiritsevän, mutta sitten hän jatkoikin sarjaa ja helpotuin todetessani että hän halusi vain nähdä ojentajalihaksensa liikkuvan rasituksen alla. :D

Oli siinä silti pientä tilanne-komediaa kun kauhean kokoinen karju alkaa strippaamaan kesken sarjan. :hyvä:
ei kannattaisi katsella äijiä peilistä ;)

Yksinkertasesti kaikki vituttaa niin ankarasti. Vittu. Kyllä kai se tästä. No ei vitussa.

Itselleni kävi muutama kuukausi niin, että salilla oli neljän nuoremman pojan porukka joka seuras mun treenejä sivusilmällä ja liikkuivat "mukanani".
Käsipainopenkkiä kun menin tekemään niin nämä tulivat viereiselle penkille istumaan, kolme niistä tekemään keskitettyä hauiskääntöä kauheilla heijareilla ja yksi teki vatsoja siinä vieressä lattialla.

Viereisestä ikkunasta kun aurinko paistoi ja näistä kromisista käsipainoista heijastuksia kulki ympäri salia ja ne kolme olivat siinä penkillä peräkkäin sellasessa "Charlien Enkelit" asennossa, penkin käressä eteenpäin ja takana olevat kummallekkin sivulle. Siinä sitten hymähtelin itsekseni ja ilmeisesti keskittymiseni herpaantu ja aloin tekemään ekaa "kovaa" sarjaa niin toinen lapa ei sitten osunutkaan penkille vaan kaaduin lattialle :dance2:

Tästä lähin en kyllä hymähtele kenellekkään, vaan keskityn omiin treeneihini :puntti:

vituttaa katsoa jimiltä tuota most shocking (hurjat poliisivideot) ja varsinkin juuri paraikaa pyörivää jaksoa mellakoista ynnä muista käsirysyistä...siis mikä vittu tossa porukalla yhden kimppuun hyökkäämisessä oikein viehättää?! saatana hakataan ihan hakkaamisen ilosta monen miehen voimin yhtä tyyppiä! Missä on rehelliset yks ykköset jossa nujakointi lopetetaan siihen kun toinen luovuttaa, kättä päälle ja kaljan juontiin.miks helvetissä pitää mättää niin kauan että toinen makaa elottomana.

jumalauta odotan innolla että joku apinalauma tulisi mun päälle..pääsisi kostamaan oman "parhaan kaverin" kanssa. kyllä siitä ilosta pari vuotta voisi linnassa lusia jotta tuollaisilla apinoilla olisi polvilumpiot täynnä lyijyä..

Ei vitun iltavuoro, kiinnostaa ku kiloo kivii lähtä painaa duunia, ei siis tekemälläkää, niin perseestä tällä hetkellä ku voi olla, VITTU!

Vituttaa, kun juhannus oli ja meni. Hienot pippalot kyllä saatiin kasaan ja oli kiva taas nähdä kavereita. Sää olisi toki saanut olla hieman parempi. Nyt sitten armoton vitutus päällä, kun pitäisi tuossa illalla lähteä ajelemaan opiskelu/työpaikkakunnalle ja huomenna klo 7 töihin. Tulee taas olemaan suht karua, kun saapuu sinne hikiseen koppiin illalla yksikseen. Ei ketään missään. Noh, jahka se arki siitä alkaa taas pyöriä, niin hieman helpottaa.

Tuli sitten herättyä ihan väärästä sängystä. Nyt vituttaa niin että tekis mieli kävellä rekan alle. :itku:
Tästä tulee kyllä nyt sellainen 1.+ 2.-maailmansota sotku

Ei ole elämää, ei ole tekemistä, ei ole työtä, ei ole rahaa, ei ole lihaksia, ei ole kavereita. Ja ihottumakin taas pahenee. Muuten kyllä menee ihan hyvin.

Vedettiin sitte kaverin kanssa ylävitoset jussina ja ei siinä mitään...kaveri löi ohi kädest pelkästää pikkurillii ja kuulu vaa ruks :( nyt vedetää sormi sinisenä ja paisuneena muutama päivä ja jää parit reenipäivät välii huoh!!! PRKL!!!! tarvii lähtee si vaa lenkkeilee puntin sijasta..

kerro ny ihmeessä lisää, älä pidä meitä jännityksessä :D
Voi olla lapsia/tuttuja lukemassa, ei viitsi kertoa likaisia yksityiskohtia. :pano: :pano:

Voihan vitun liikennekamerat. Mökkireissulla jäi huomaamatta yksi pieni risteys jossa pari sataa metriä 80 rajoitusta -> salama välähti -> n. 500 sakkoja odotettavissa, kun reilu satku vauhtia, ja päiväsakoillehan se silloin tärähtää. Molemmat autossa ihmeteltiin hetki, että mikä välähti, kun kumpikaan ei nopeusrajoituksen muuttumista huomannut, mutta eikös siitä kohta risteys tullut ja siitä pääteltiin, että 80 oli vaihtunut.

Vituttaa, kun tulee ajettua yleensä hyvinkin tarkkaan nopeusrajoituksien mukaan, mutta nyt kun jäi varmaan ekan kerran tuollakin reissulla huomaamatta merkki, pääsee heti päiväsakoille. :curs:

Noh, eipä tuosta summasta konkurssia tule ja oppiipahan kyyläämään noita merkkejä vähän tarkemmin.

Vituttaa näin jälkikäteen toi parin päivän notkuilu...hyvää teki nukkua ja ottaa rennosi, mut nyt onki sit jotenki niin vaikeeta ja väsynyttä tää toiminta. Mun arkipäivät ko on aikamoista haipakkaa, ni rasittavaa kun olo tuntuu kauhean raskaalta ja fiiliskin on hieman alakuloinen. Kyllä se varmasti helpottaa pian, mutta vituttaa lähtä tämmösil fiilareil töihin...helvetin pitkät 8h siis edessä...

Menin teloon selän maastavedossa.:down:

Painot ei ollut ihan maksimit, mutta yritin tehdä 2-3 toistoa, niin heti kun aloitin toista toistoa, niin aijai kun rupes poltteleen alaselässä. Oli hytä tuskaa muuten purkaa painot tangosta ton jälkeen, mutta en viittynyt kuitenkaan jättää kenenkään muunkaan purettavaksi.

Kyyristyyn ei nyt voi, ja muutenkin liikkuminen on tuskaista.

Menin teloon selän maastavedossa.:down:

Painot ei ollut ihan maksimit, mutta yritin tehdä 2-3 toistoa, niin heti kun aloitin toista toistoa, niin aijai kun rupes poltteleen alaselässä. Oli hytä tuskaa muuten purkaa painot tangosta ton jälkeen, mutta en viittynyt kuitenkaan jättää kenenkään muunkaan purettavaksi.

Kyyristyyn ei nyt voi, ja muutenkin liikkuminen on tuskaista.
Kiitokset tästä. Moni jättää ihan muutenkin painot tankoihin, mutta ainakin sinä ja minä emme jätä vaikka selkä olisi paskana :rock:.

Olen onnistunut hävittämään mp3-soittimeni, ja duunissa parantaisi työmotiivia huomattavasti. Kännykästä löytyy soitin, mutta en viitsi nyt n. 300e kännykkää ottaa rikottavaksi duuniin :(

Back
Ylös Bottom