Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua vituttaa aivan suunnattomasti lukea täysin kirjoitustaidottomien ihmisten postauksia höystettynä :D:D:D:D:D:D:XDxDDxxxDDDxDxDXD

Aloitin vihdoin treenaamisen ja kävin äsken salilla. Päätin että aloitan matalilla painoilla ja lisään joka kerralla painojen määrää. Noh, ensimmäinen selkä/jalka treeni takana enkä meinannut päästä rappusia ylös kotiovelle. Salilla oli saatanan hiostava ilma ja olin läpimärkä jo alkuvenyttelyjen jälkeen. Tähän asti siis kaikki kuitenkin hyvin.

Otin juuri kauniin pinkin palkkarini esille ja meinasin oksentaa kahden kulauksen jälkeen. Hirvittävintä paskaa mitä olen ikinä suuhuni tunkenut. Ei mene alas. Joudun sekoittamaan nuokin kalliit jauhot jogurttiin :(

edit. Otetaanpa tämä takaisin. Ei vituta enää yhtään kun jogurtti maistuu hyvältä, eli unohtakaa mitä sanoin :o

Aloitin vihdoin treenaamisen ja kävin äsken salilla. Päätin että aloitan matalilla painoilla ja lisään joka kerralla painojen määrää. Noh, ensimmäinen selkä/jalka treeni takana enkä meinannut päästä rappusia ylös kotiovelle. Salilla oli saatanan hiostava ilma ja olin läpimärkä jo alkuvenyttelyjen jälkeen. Tähän asti siis kaikki kuitenkin hyvin.

Otin juuri kauniin pinkin palkkarini esille ja meinasin oksentaa kahden kulauksen jälkeen. Hirvittävintä paskaa mitä olen ikinä suuhuni tunkenut. Ei mene alas. Joudun sekoittamaan nuokin kalliit jauhot jogurttiin :(

edit. Otetaanpa tämä takaisin. Ei vituta enää yhtään kun jogurtti maistuu hyvältä, eli unohtakaa mitä sanoin :o
No hyvin lähti käyntiin:D

Vituttaa niin ankarasti kun ero on niin vaikeaa..
tuntuu että kukaan ei halua seurustella mun kanssa.. pelkää tulevaisuutta jos tulee paskapäämiehiä vastaan ja pelkää ettei pysty olla enään kenenkään kanssa niinkuin entisen kanssa, jonka kanssa seurustelin pikkukakarasta asti..
perkeleeeeee..
vituttaa ku on tän eron takia laihtunu 3 kiloa.. hyi

Vituttaa niin ankarasti kun ero on niin vaikeaa..
tuntuu että kukaan ei halua seurustella mun kanssa.. pelkää tulevaisuutta jos tulee paskapäämiehiä vastaan ja pelkää ettei pysty olla enään kenenkään kanssa niinkuin entisen kanssa, jonka kanssa seurustelin pikkukakarasta asti..
perkeleeeeee..
vituttaa ku on tän eron takia laihtunu 3 kiloa.. hyi

Sanoisit nyt suoraan sen mitä olit sanomassa , eli sen että joka ikinen mies maailmassa on ihan perseestä kun eivät mene naisten mielen mukaan, siedä vaikka minkälaista päätöntä vittuilua ja kiukutteluja, ymmärrä joka toinen minuutti vaihtuvaa mieltä ja sanovat vielä joskus takaisinkin. Onhan se käsittämätöntä.

Sanoisit nyt suoraan sen mitä olit sanomassa , eli sen että joka ikinen mies maailmassa on ihan perseestä kun eivät mene naisten mielen mukaan, siedä vaikka minkälaista päätöntä vittuilua ja kiukutteluja, ymmärrä joka toinen minuutti vaihtuvaa mieltä ja sanovat vielä joskus takaisinkin. Onhan se käsittämätöntä.

Aamen. Kompkomp! :kippis1: Kunnon YhyhyyItQpotQte1ni-settiä noi Ulrikenin postaukset aina. :itku::dance2:

Työt. Hyvä että sellaisia näinäkin aikoina on mutta vituttaa jo valmiiksi lauantai-iltapäivällä se että maanantaina kello pärähtää siinä 5:45 ja päivä on käytännössä pilalla sinne jonnekin kolmeen-neljään saakka iltapäivällä. Töistä ei todellakaan irtoa mitään kivaa - väsyttää aivan helvetisti ja ne hommat ovat sellaisia että melkeimpä koko ajan fiilis on sellainen että pääsisipä vittuun täältä. Mutta minnekäs menet? Ei yhteiskunnassa voi oikeasti elää tekemättä yhtään mitään, eikä "oman unelman" toteuttaminen ole käytännössä moneen vuoteen mahdollista.

Ei elämän pitäisi olla tällaista että viikot vituttaa läpeensä se että saa painaa hommia niska limassa ilman että mitään jää käteen - no 20€ säästöön päivän palkasta mutta aika monta vuotta saa painaa että niillä rahoilla pystyisi keskittymään omiin juttuihinsa. Töissä vituttaa ja väsyttää, hommat eivät luista ja siinä ei ole minkäänlaista eteenpäin menemisen tuntua. Samaa vitun rinkiä päivästä toiseen - niin joo pitäisi toki tehdä asialle jotain eikä valittaa, mutta mitä? Lopettaa duuni? Kuka maksaa vuokran? Vaihtaa työpaikkaa? Onko sellaisen saamisesta mitään varmuutta saatika takeita että se olisi yhtään nykyistä parempi?

Voi vitun vittu.
Lauantaina vituttaa että sunnuntai on viimeinen vapaapäivä
Sunnuntaina vituttaa että pitää huomenna herätä aikaisin
Maanantaina vituttaa kun tietää että on koko viikko edessä
Tiistaina vituttaa kun ei omasta ajastaan saa kohtuullista korvausta
Keskiviikkona vituttaa kun on vielä puolet samaa paskaa jäljellä
Torstaina vituttaa kun ei ole ehtinyt eikä jaksanut tehdä töiden jälkeen mitään
Perjantaina vituttaa kun tietää että lauantaina jo taas vituttaa.

Sitten saa televisiosta katsella kuinka joku kermaperseteini poraa kun isän ostama Lexus on väärän värinen.

edit: lisään vielä ettei tavallisen keskiluokkalaisen elämä juuri eroa antiikin kaleeriorjan vastaavasta. Siellä saatana soudetaan päivästä toiseen kun joku läskimaha takoo rumpua kannella ja kaiken omistama möhömaha ottaa itse aurinkoa.

2 vitun kipeetä aftaa vierekkäin ikenessä..siis perkele että koskee! yritä tässä nyt syödä sitten kun pitää semmosia itikan vitun kokosia nykeröjä yrittää haarukan kärjellä pupeltaa ettei satu.

niin ja vituttaa myös akka (ylläripylläri)..selkeesti pyörittelee päässään jotain ämmien ajatuksia taas tippaleipäkaavojen mukaan. saa nähdä pääseekö kohta taas kirjottaa parisuhdeongelma-threadiin

Mua vituttaa ku työssä käyvät ihmiset valittaa, et on töitä. Vittu, ei siellä pakko ole käydä. Aina voi ottaa loparit ja elellä korvauksilla.
Luultavasti osalla se vitutus kumpuaa siitä että muita on lomautettu ja joutuu tekemään niidenkun työt (näin ainakin meillä). Hoidetaan toisen jantterin kanssa osaston touhuja, jossa on normaalisti 15 jätkää hommissa. Nyt tietty tuotekehityskin on vähän jäissä (=vähemmän hommia), mutta tuotanto pyörii kuten tähänkin asti.

Mua ainakin vituttaa se että omalle kohdalle (+toiselle kaverille) osuu vain 2 viikkoa kesälomaa heinäkuussa (loput ehkä syksymmällä+ehkä joku viikko lomautuksia) ja muut osaston jampat vetää 9 viikkoa putkeen lomaa / lomautuksia.

Ei mitään tekemistä.

Ei jaksais katsoa telkkua, kun ei sieltä mitään hyvää tule. Kotona ei tietenkään ole mitään muuta tekemistä, netissäkään ei jaksisi enää roikkua, etenkään, kun ulkona on ihana ilma. Ulos tekis kyllä mieli lähteä, mutta kun ei ole just nyt ketään, kenen kanssa lähteä.

Kiva istua yksin sohvalla. Ihan perseestä tällaiset lauantait. Hieman hajottaa siis.

Autokuume :jahas: Bemmu :kuola:

ja sekin vituttaa et jos ostasinkin sen auton ja jos se hajoo, nii mitäs sitten? se vituttaa kun oon niin avuton autojen kans!!

Mua vituttaa ku työssä käyvät ihmiset valittaa, et on töitä. Vittu, ei siellä pakko ole käydä. Aina voi ottaa loparit ja elellä korvauksilla.

Minua taas vituttavat sellaiset besservisserit jotka heittelevät vittuillakseen jotain pikkunokkelia neuvoja tietämättä mistä oikeastaan on edes kyse.:david:

"elellä korvauksilla" just joo :david::dance2::david:

viikko ilman pillua! Muija ei anna, ei kuulema ole sillä tuulella!

Huh huh miten sinä raukka kestät :( onhan tuo nyt jo aivan kohtuuttoman pitkä aika pilluitta. Kyllä tuossa vaiheessa mielestäni on jo aika käydä vieraissa tai maksullisissa jos on tosiaan jo 7 päivää eletty selibaatissa. Ei tuollainen ole enää millään tavalla mielekästä.

:david:

-naishuolet
-voiman ja massan puute, tietysti
-en oo yli kolmeen kuukauteen nukahtanu ennen 3, kiva
-mp3-soittimeni vittuilee (no ostin venäjältä niin sen ymmärtää)
-vitun kuuma, vieressä makaava koira ei auta asiaa

Back
Ylös Bottom