Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No hyvin lähti käyntiin:DAloitin vihdoin treenaamisen ja kävin äsken salilla. Päätin että aloitan matalilla painoilla ja lisään joka kerralla painojen määrää. Noh, ensimmäinen selkä/jalka treeni takana enkä meinannut päästä rappusia ylös kotiovelle. Salilla oli saatanan hiostava ilma ja olin läpimärkä jo alkuvenyttelyjen jälkeen. Tähän asti siis kaikki kuitenkin hyvin.
Otin juuri kauniin pinkin palkkarini esille ja meinasin oksentaa kahden kulauksen jälkeen. Hirvittävintä paskaa mitä olen ikinä suuhuni tunkenut. Ei mene alas. Joudun sekoittamaan nuokin kalliit jauhot jogurttiin :(
edit. Otetaanpa tämä takaisin. Ei vituta enää yhtään kun jogurtti maistuu hyvältä, eli unohtakaa mitä sanoin :o
Vituttaa niin ankarasti kun ero on niin vaikeaa..
tuntuu että kukaan ei halua seurustella mun kanssa.. pelkää tulevaisuutta jos tulee paskapäämiehiä vastaan ja pelkää ettei pysty olla enään kenenkään kanssa niinkuin entisen kanssa, jonka kanssa seurustelin pikkukakarasta asti..
perkeleeeeee..
vituttaa ku on tän eron takia laihtunu 3 kiloa.. hyi
Sanoisit nyt suoraan sen mitä olit sanomassa , eli sen että joka ikinen mies maailmassa on ihan perseestä kun eivät mene naisten mielen mukaan, siedä vaikka minkälaista päätöntä vittuilua ja kiukutteluja, ymmärrä joka toinen minuutti vaihtuvaa mieltä ja sanovat vielä joskus takaisinkin. Onhan se käsittämätöntä.
Luultavasti osalla se vitutus kumpuaa siitä että muita on lomautettu ja joutuu tekemään niidenkun työt (näin ainakin meillä). Hoidetaan toisen jantterin kanssa osaston touhuja, jossa on normaalisti 15 jätkää hommissa. Nyt tietty tuotekehityskin on vähän jäissä (=vähemmän hommia), mutta tuotanto pyörii kuten tähänkin asti.Mua vituttaa ku työssä käyvät ihmiset valittaa, et on töitä. Vittu, ei siellä pakko ole käydä. Aina voi ottaa loparit ja elellä korvauksilla.
Mua vituttaa ku työssä käyvät ihmiset valittaa, et on töitä. Vittu, ei siellä pakko ole käydä. Aina voi ottaa loparit ja elellä korvauksilla.

:dance2:
Minua taas vituttavat sellaiset besservisserit jotka heittelevät vittuillakseen jotain pikkunokkelia neuvoja tietämättä mistä oikeastaan on edes kyse.
"elellä korvauksilla" just joo:dance2:
![]()

viikko ilman pillua! Muija ei anna, ei kuulema ole sillä tuulella!