Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei mene. On käyty kaupassa jossa sanoivat ei, sitten lähestyttiin sähköpostilla itse ketjua, mutta ei auta. Mennyt mikä mennyt oli vastaus. Ei tuo menetetty raha niinkään vituta, vaan koulu hommat ja jonkin verran isäni työ asioita jotka menivät, varmuuskopiointi ois maksanut satkun. Tuo posti lähetettiin suurissa tunteissa kun mikään ei taaskaan tuntunu onnistuvan tällä ;) Eiköhän tämä tästä, kun oppii mitä voi tehdä ja mitä ei.
Ehkä asiassa kannattaisi lähestyä kuluttaja-asiamiestä, eikä niinkään puljua, joka tod.näkösesti ajattelee omaa etuaan.

Juuri ton takia ei mopoikäisille pitäisikään antaa autoja. Ei ne tajua mistään mitään (no, okei :D, mutta kuitenkin). Kyllä IMO pitäisi ainakin pidemmät jonot päästä eteen. Kaikki ei ajattele muita. Jotkut ajattelevat lähinnä itseään. Kyllä toi sama asia pätee niin aikuisiin kuin nuorempiinkin. Aikuisille tosin ei ole alle viittäkymppiä kulkevia autoja, joten he eivät ole aiheuttamassa letkoja.

Ei ole pakko ei, mutta olis se suotavaa. Sitä haenkin, että ihmiset voisivat enempi ajatella myös muita. Voishan sitä painaa ydinpomminlaukaisunappiakin, jos siihen olisi mahdollisuus. Ei sitä, kai, mikään laki kiellä, mutta olisi se suotavaa, ettei sitä painaisi. Oli kyllä pirun hyvä esimerkki tämä!
Niin tuo kirjoittamasi soveltuu etupäässä siihen mulkkuun joka lähti ohittelemaan mopoautoa vaikka tilaa ei ollut... Taisi olla joku mopoauto itselläänkin mutta luuli ferrariksi...

Ja ite oon sitä mieltä että mieluummin mopoautot kaikille alle 25v tyypeille niin eivätpähän pääse päästelemään toistasataa kurvissa puun ympärille.. Eli ei kaverit yleensä ainakaan mystisesti fiksuunnu liikenteessä kun täyttää 18v. todennäköisesti hölmöilevät vaan entistä rankemmin jos on kaverit takapenkillä.

Ja ite oon sitä mieltä että mieluummin mopoautot kaikille alle 25v tyypeille niin eivätpähän pääse päästelemään toistasataa kurvissa puun ympärille..

Juuri sopivasti alle 25-vuotiaille, niin et itse lukeudu tuohon joukkoon. ;) Kyllä niitä apinoita on liikenteessä ihan kaikenikäisiä.

Joka vitun päivä menee ohi ennenku ehtii töistä ja muista hommista palautua. Telkkaria en oo avannu moneen viikkoon ku kello on aina jotain 11 ennenku tajuu, et taas pitäis ruveta kiipeemään yläkertaan talviunille.
Suku järjestään joka viikonlopuks jotain sekoiluja, vaikka välimatkaakin on riittävästi. Helpommalla pääsi ku asu 5 minuutin päässä.
Vituttaa kun ihmiset ei älyy asioita. Töissä koittaa urpoille kädestäpitäen joka vitun asia näyttää ja opettaa. Mitä helvettiä siellä koulussa oikein tehdään noille mukuloille?
23-vuotias jätkä ei suurinpiirtein tiedä miten lapiota pidetään kädessä ja sellanen pitää pistää tekemään jotain itsenäisesti, että sais itekin jotain tehtyy ja hommat etenemään. Mut ei. Ei neljän viikon jälkeen pysty herämään 7:ksi, joka vitun aamu "no sori, tuli kiire ku torkutin kelloo liian kauan".
Vitun urpot.

Vituttaako ketään muuta kun laihoja ihmisiä haukutaa esim. koulun pukuhuoneessa tyyliin "EI VITTU TOI ON LAIHA, KATTOKAA, EI SAATANA VITUN ANOREKTIKKO SAATANA, VITTU SÄ OOT KYL LAIHA VITTU" ja sit ku sanoo jolleki vittumaiselle läskille vitun läski jokainen siel pukkaris "MITÄ VITTUU ONKS SUL JTN LÄSKEI VASTAA VITTU VITUN HOMO SAATANA, VITTU LÄSKEIS OO MTN VIKAA VITTU"

En siis hauku ketään laihoiksi/lihaviksi, enkä itse ole laiha/lihava, pisti vaan vituttaan-.-

Amk tekniikan ja liikenteen pääsykokeet päin vittua, vaikka luin ja tein tehtäviä ihan vitusti. Vittu kun vituttaa.

Vituttaako ketään muuta kun laihoja ihmisiä haukutaa esim. koulun pukuhuoneessa tyyliin "EI VITTU TOI ON LAIHA, KATTOKAA, EI SAATANA VITUN ANOREKTIKKO SAATANA, VITTU SÄ OOT KYL LAIHA VITTU" ja sit ku sanoo jolleki vittumaiselle läskille vitun läski jokainen siel pukkaris "MITÄ VITTUU ONKS SUL JTN LÄSKEI VASTAA VITTU VITUN HOMO SAATANA, VITTU LÄSKEIS OO MTN VIKAA VITTU"

En siis hauku ketään laihoiksi/lihaviksi, enkä itse ole laiha/lihava, pisti vaan vituttaan-.-

No henkilökohtaisesti on osunut nuorempana omalle kohalle, ei kyllä laihaks haukuta enää vahingossakaan:D Mutta selvähän se on, ettei tuo mitään miellyttävää käytöstä ole.

Tuohan tuntuu olevan juuri niin, että läskejä ei saa haukkua, mutta laihoja sitten dissataan. Läskiä kun menet läskiksi sanomaan, niin ai että kun alkaa sotanorsu vaahtoamaan, mutta käänteisesti ei toimi tuokaan. Vähän sama rasismissa; tummaihoisia jos syrjit, niin oot rasisti, mutta vaaleaihoisia syrjittäessä ei tehdä mitään väärää.

Juuri sopivasti alle 25-vuotiaille, niin et itse lukeudu tuohon joukkoon. ;) Kyllä niitä apinoita on liikenteessä ihan kaikenikäisiä.
no pistetään sit 27,5758936747659475765 jos ei kelpaa. ihan sama mulle. 25 oli vaan sopivan pyöreä luku. miksi en olisi tuolla logiikalla pistänyt 26 vuotta rajaksi koska sellaiset lukemat tulee ihan just plakkariin ja jos "vittuilutarkoituksella" just sopivasti pitäisi valita niin sitten loogisempi valinta olisi 26v rajaksi..

no pistetään sit 27,5758936747659475765 jos ei kelpaa. ihan sama mulle. 25 oli vaan sopivan pyöreä luku. miksi en olisi tuolla logiikalla pistänyt 26 vuotta rajaksi koska sellaiset lukemat tulee ihan just plakkariin ja jos "vittuilutarkoituksella" just sopivasti pitäisi valita niin sitten loogisempi valinta olisi 26v rajaksi..

LOL! :hyvä: :lol2:

Saatanan saatana. Työpaikalla on siirrytty sähköisiin järjestelmiin jotka on tarkoitettu "helpottamaan" työnteko. Jokaiseen helvetin toimenpiteeseen on ona järjestelmänsä. Matkalaskuille on omansa, tunti-ilmoituksille on omansa, loma-anomuksille on omansa, laskujen hyväksymiselle on omansa ja näitä vittuja riittää. Ajatus näissä järjestelmissä on hyvä, mutta kun ei nämä saatana toimi niinkuin pitää kun kaikki ei näitä osaa käyttää ja hommat seisoo. Itsellänikin on neljä eri juttua joita täytyy seurata jos siellä olisi jotain hyväksyttävää ja nämä paskat ei lähetä edes mitään ilmoitusta kun tulee hyväksyttäviä, vaan niitä pitää pari kertaa päivässä käydä kurkkimassa ja jos ei muista käydä katsomassa niin taas homma seisoo.

Ja salasanat vituttaa kans. Mulla on tällä hetkellä muistettavana neljä eri salasanaa ja varmaan miljoona eri käyttäjätunnusta. Nämä pässit järjestelmät on suunniteltu niin, että osa niistä ei ole kytköksissä pääjärjestelmäämme joten niihin pitää vaihtaa erikseen salasana, joihinkin kuukauden välein, joihinkin kuuden kuukauden välein kun taas osa pelaa pääjärjestelmän salasanoilla. Vittu kun vituttaa

Saatanan saatana. Työpaikalla on siirrytty sähköisiin järjestelmiin jotka on tarkoitettu "helpottamaan" työnteko. Jokaiseen helvetin toimenpiteeseen on ona järjestelmänsä. Matkalaskuille on omansa, tunti-ilmoituksille on omansa, loma-anomuksille on omansa, laskujen hyväksymiselle on omansa ja näitä vittuja riittää. Ajatus näissä järjestelmissä on hyvä, mutta kun ei nämä saatana toimi niinkuin pitää kun kaikki ei näitä osaa käyttää ja hommat seisoo. Itsellänikin on neljä eri juttua joita täytyy seurata jos siellä olisi jotain hyväksyttävää ja nämä paskat ei lähetä edes mitään ilmoitusta kun tulee hyväksyttäviä, vaan niitä pitää pari kertaa päivässä käydä kurkkimassa ja jos ei muista käydä katsomassa niin taas homma seisoo.

Ja salasanat vituttaa kans. Mulla on tällä hetkellä muistettavana neljä eri salasanaa ja varmaan miljoona eri käyttäjätunnusta. Nämä pässit järjestelmät on suunniteltu niin, että osa niistä ei ole kytköksissä pääjärjestelmäämme joten niihin pitää vaihtaa erikseen salasana, joihinkin kuukauden välein, joihinkin kuuden kuukauden välein kun taas osa pelaa pääjärjestelmän salasanoilla. Vittu kun vituttaa
Ootko jossain valtion laitoksessa töissä? Ite olen yliopistolla, ja kuulostaa vähän turhankin tutulta. Plus tietysti se, että omalle koneelle ei ole admin-oikeuksia. Jotain uutta ohjelmistoa kun tahdot asennella, niin ei muuta kuin tukipyyntölomaketta tietohallintoon ja sitten odotellaankin viikko-pari.:curs:

Ootko jossain valtion laitoksessa töissä? Ite olen yliopistolla, ja kuulostaa vähän turhankin tutulta. Plus tietysti se, että omalle koneelle ei ole admin-oikeuksia. Jotain uutta ohjelmistoa kun tahdot asennella, niin ei muuta kuin tukipyyntölomaketta tietohallintoon ja sitten odotellaankin viikko-pari.:curs:
Admin-oikeudet saa helposti, laita juutuuppiin hakuun "notepad tricks" tai "notepad admin";)

Edellisessä työpaikassa pisti vituttaan, kun kirjapitäjämme jaksoi joka kerta ohi mennessä todeta mulle, että "luuranko". Ei oo kauheen kiva kuulla tollasta kuus kertaa päivässä, viis kertaa viikossa.

Edellisessä työpaikassa pisti vituttaan, kun kirjapitäjämme jaksoi joka kerta ohi mennessä todeta mulle, että "luuranko". Ei oo kauheen kiva kuulla tollasta kuus kertaa päivässä, viis kertaa viikossa.
Tommosestahan vois tehdä vaikka rikosilmotuksen, tai vähintään sanoo jollekin esimiehelle asiasta. Ei kenenkään tartte tommosta kuunnella.

Yks tapa on tietysti vetää tätä tyyppiä nekkuun, mutta suosittelisin jotain muuta keinoa kuitenkin alkuun.

Back
Ylös Bottom