Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mopoautot ja varsinkin niiden kuljettajat on kyllä perseestä. QUOTE]

Yhdyn edelliseen kommenttiin, 4/5 ajaa noilla vehkeillä kuin pullopersesiat. Joku munanaama ajoi tossa yks päivä mopoautollaan pitkin Hyväntuulentietä (2 kaistaa/suunta ja 70 rajoitus..) ja totta vitussa vielä vasenta kaistaa yrittäen ohittaa rekkaa sillä vehkeellään.. :rock: Koin eräänä päivänä syvää myötähäpeää/vitutusta kun kaksi jantteria veti tollasella vehkeellä Keke Rosberg-lasit päässä, lippikset sivulle sojottaen kaupungilla pilistä. Apukuskilla oli vielä käsi niin ulkona ikkunasta, että rystysissä oli jo asvaltti-ihottumaa.

Koht pitäis lähtee yövuoroon klo 15-07 koko vuoro on juoksemista paikasta toiseen ja hyppimistä rappusissa. Ei siinä muuten mitään hyvän lenkinhän siinä vuoron ohessa sais, mut vituttaa jo etukäteen se et mun oikee takareisi ja pakara on niin kipeenä.. :curs: Hyvä et tasasella maalla pystyy kävelemään niin mitenköhän noi portaat mahtaa sujua

Vituttaa kun ostin 2 vuotta sitten kalliin kannettavan ja nyt se sitte hajos. Ja vitun takuu meni umpeen 15.5, että näin helvetti. Eikä vittu tietenkään menny takuuseen enää. No meni sitte 1200 € uuteen kannettavaan, josta 750 € maksoin ITE kun porukat ei vittu suostunu sponssamaan kokonaan! Ja tässä uudessa on sitten VISVA joka on myös ihan saaatanan huono. Bill Gatesin sais ampua näin huonosta keksinnöstä saatana.

Tuota vartenhan kotivakuutus on olemassa ;). Ja kannettavia harvemmin vakuutusyhtiöt rupiaa korjauttaan. Itellä meni just 4v vanha aceri paskaks. Näyttis ja dvd-asema ois pitäny vaihtaa..>800e korjausarvio. Vakuutusyhtiö korvas uudesta vastaavasta 40% (uus vastaava 900e). Et jäi tuosta vielä "voitolle" omavastuunkin jälkeen. Ja ainakin fenniassa ei ikävähennyksiä tule alle 3 vuotta vanhasta (Itellä sen 4v vanha ja 40% ikävähennys.)

ojaanko niillä pitäisi ajaa jos tuollaiset mulkut hiillostaa perässä ja ohittelee sellaisissa paikoissa joissa ei missään nimessä pitäisi ohitella? en näe mitään vikaa mopoautokuskin teoissa tuossa postauksessa. ainut ongelma oli että piti heti päästä ohi välittämättä siitä onko ohitus juuri siinä paikassa järkevää.
No, enpäs tiedä millainen tilanne oikeasti kirjottajalla oli, mutta IMO voisi järkeä käyttää ja ajaa vaikka bussipysäkille hetkeksi, jos takana on pitkä letka.

Mun mielestä tollasia mopoautoja ei edes pitäisi olla ylipäätänsä, että sinänsä hankala tohon on neuvoa. Ei kukaan osaa joustavaa ajotyyliä syntyessään, että kai se on hyvä, että jotkut oppivat autolla ajamisen jalon taidon ja joustavan ajotyylin jo mopoikäisenä.

Kämppis rikkoi mun jääkaapin ja tänään se vaihdettiin, laskua tulee lähemmäs 200e. En tiedä miten hoidetaan toi maksu, periaatteessa ei mun sitä pitäisi maksaa koska mä maksan jo vuokrat enkä edes rikkonut sitä itse. En kuitenkaan tiedä miten sanoisin asiasta enkä tiedä tajuaako kämppis itse tarjoutua maksamaan sen.

Lisäksi kämppis teki fiksusti ja siirsi rahansa isänsä tilille, että iskä saa sitten huolehtia niistä. Ihan jees, mutta ei jättänyt itselleen kuin jotain euron! Millä helvetillä se meinaa ostaa ruokaa? Olettaako se mun käyvän kaupassa ja maksavan kaiken? Nyt jo ollaan syöty mun ruokia ja vituttaa ihan helvetisti ostaa safkaa minkä joku toinen sitten syö. Meillä on aina ollut periaatteena, että toista autetaan ja sen rahoja käytetään jolla on rahaa. Nyt kuitenkin tasapaino on järkkynyt aika pahasti, sillä jo vuokrien takia mä maksan elämisestä joku 5 kertaa enemmän kuin se. Ja silti se kehtaa valittaa, miten vaikeaa on kun porukat asuu kumpikin ulkomailla ja joutuu hoitamaan asiat ihan yksin jne jne. Elänyt nyt ~6kk joillain vakuutusrahoilla ja porukoiden rahoilla :jahas:

Rakastan mun kämppistä ihan älyttömästi ja se on mun paras ystävä, mutta välillä tekis mieli vähän herätellä sitä todellisuuteen ja käskeä aikuistumaan.

^^Eikös parasta kaveria pitäis jeesaa jos näkee, että se on menossa perse edelle puuhun? Ei meinaan tiedä hyvää jos tän ikästä pitäis holhoo ku jotai tarhaikäistä. Mitäs sit ku sä (muistaakseni) oot lähdössä ulkomaille opiskeleen? Mitäs se sun kaveri sitten tekee ku kaveri ei huolehdi?

^^Eikös parasta kaveria pitäis jeesaa jos näkee, että se on menossa perse edelle puuhun? Ei meinaan tiedä hyvää jos tän ikästä pitäis holhoo ku jotai tarhaikäistä. Mitäs sit ku sä muistaakseni olit lähdössä ulkomaille opiskeleen, niin mitäs se sun kaveri sitten tekee ku kaveri ei huolehdi.

En tiedä mitä tarkoitat jeesaamisella tässä tilanteessa, mutta olen yrittänyt puhua ja kannustaa ties kuinka kauan. Tuli takaisin ulkomailta viime joulukuussa ja siitä lähtien ei ole vaan oikein saanut kiinni elämästä eikä vaan jotenkin tunnu tajuavan, että joskus pitäisi ottaa sitä vastuutakin. Joku työpaikkakin on sellanen asia, että sellaisen saa aika helposti jos ei ole turhan nirso. Mutta tolle ei vaan kelpaa mikään eikä ymmärrä, ettei ilman kokemusta kovin hyvää duunia saa.

Ja niin no, mä olen siis 100% varmasti lähdössä vasta ensi vuoden syksynä, mahdollisesti jo sitä ennen. Silloin saa tehdä mun puolesta ihan mitä haluaa, tajuan kyllä etten ole vastuussa kenestäkään ja autan ihan tarpeeksi jo sillä että olen antanut toisen asua mun yksiössä jo ties kuinka kauan... Äh. Kamalan vaikeaa kun ollaan pinnalta niin samanlaisia, mutta meillä on niin erilaiset arvot ja tavoitteet.

No, enpäs tiedä millainen tilanne oikeasti kirjottajalla oli, mutta IMO voisi järkeä käyttää ja ajaa vaikka bussipysäkille hetkeksi, jos takana on pitkä letka.

Mun mielestä tollasia mopoautoja ei edes pitäisi olla ylipäätänsä, että sinänsä hankala tohon on neuvoa. Ei kukaan osaa joustavaa ajotyyliä syntyessään, että kai se on hyvä, että jotkut oppivat autolla ajamisen jalon taidon ja joustavan ajotyylin jo mopoikäisenä.
mistä sä ton letkan tuohon vetäsit :D ilmeisesti omasta päästäsi?

itq vinq maailmassa on virhe, mopoautot on saatanasta yhyy...

juuri nyt sinäkin rupesit vituttamaan :D

Mä opin kantapään kautta, että varsinkaan parhaan ystävän kanssa ei kande alkaa kämppikseksi. Lopulta muutettuamme molemmat omille teillemme, kesti pari vuotta että pystyttiin uudelleen edes puhua toisillemme.

.
Tuliko mieleen, että mopoauton kuskille on ihan vitun sama minkälainen letka siellä takana odottaa. Jos itse olisin mopoauton kuski niin en todellakaan päästäisi mitään neljän kilometrin autojonoa eteeni ettei niitä vituttais mun auto, esim. saattoihan sillä mopoauton kuskillakin olla kiire johonkin eikä jaksanu väistää.

Jep, sama homma traktorillakin. Jos takana on kilometrin autoletka niin entäs sitten?
Ei niitä ole PAKKO ohi päästää, toki se suotavaa olisikin. Jokainen ajelkoon lain ja reilun pelin puitteissa.

Mä opin kantapään kautta, että varsinkaan parhaan ystävän kanssa ei kande alkaa kämppikseksi. Lopulta muutettuamme molemmat omille teillemme, kesti pari vuotta että pystyttiin uudelleen edes puhua toisillemme.

Tää on taas tätä ämmien touhua. Kahdessa kimppakämpässä olen asunut, molemissa useamman vuoden ja kämppiksinä paras kaveri sekä hyvä ystävä. Ei ongelmaa, hauskaa oli :kippis1:

E: traktoreilta pitäs kieltää maantiellä ajo 7.00-9.00 ja 15.00-17.00 välisiltä ajoilta. Säästyis monella hermot.

Jep, sama homma traktorillakin. Jos takana on kilometrin autoletka niin entäs sitten?
Ei niitä ole PAKKO ohi päästää, toki se suotavaa olisikin. Jokainen ajelkoon lain ja reilun pelin puitteissa.
Mä ainakin yleensä heitän traktorilla linkkipysäkille ja päästän kolmen kilometrin jonon ohi. Yleensä ennemmin tai myöhemmin siihen traktorin perään tulee joku onneton mummo eikä uskalla lähteä ohi, ja sitten se ohituspaikka onkin jo käytännössä tulpattu. Vielä useammin tätä tapahtuu, jos sattuu olemaan kärry perässä.

Voin kyllä sanoa toisaalta senkin, että jos mopoautolla ajelisin pimppistä tai muuten vain köröttelisin, niin tuskin tulis sillä heitettyä linkkipysäkille. Traktori on vähän eri asia, koska se on niin saakelin iso, ettei sieltä pääsis rekat eikä mitkään ohi ikinä.

E: Heh, toi avatar :D

mistä sä ton letkan tuohon vetäsit :D ilmeisesti omasta päästäsi?

itq vinq maailmassa on virhe, mopoautot on saatanasta yhyy...

juuri nyt sinäkin rupesit vituttamaan :D
Omasta päästä. Sanoinkin, että en tiedä millainen tilanne aloittajalla oli.

kosuuu sanoi:
Tuliko mieleen, että mopoauton kuskille on ihan vitun sama minkälainen letka siellä takana odottaa. Jos itse olisin mopoauton kuski niin en todellakaan päästäisi mitään neljän kilometrin autojonoa eteeni ettei niitä vituttais mun auto, esim. saattoihan sillä mopoauton kuskillakin olla kiire johonkin eikä jaksanu väistää.
Juuri ton takia ei mopoikäisille pitäisikään antaa autoja. Ei ne tajua mistään mitään (no, okei :D, mutta kuitenkin). Kyllä IMO pitäisi ainakin pidemmät jonot päästä eteen. Kaikki ei ajattele muita. Jotkut ajattelevat lähinnä itseään. Kyllä toi sama asia pätee niin aikuisiin kuin nuorempiinkin. Aikuisille tosin ei ole alle viittäkymppiä kulkevia autoja, joten he eivät ole aiheuttamassa letkoja.

Ei ole pakko ei, mutta olis se suotavaa. Sitä haenkin, että ihmiset voisivat enempi ajatella myös muita. Voishan sitä painaa ydinpomminlaukaisunappiakin, jos siihen olisi mahdollisuus. Ei sitä, kai, mikään laki kiellä, mutta olisi se suotavaa, ettei sitä painaisi. Oli kyllä pirun hyvä esimerkki tämä!

Se on muuten jännä miten naispuolisilla kämppiksillä tuntuu olevan enempi noita riitoja kuin miehillä. Oli miten oli, niin ei imo kannata muuttaa kämppikseksi kenenkään kanssa, ellei ole aivan varma, että tämän kanssa tulee toimeen. Onneksi itsellä tuli hyvä valinta ja asuttiin ~1.5v kämppiksinä ilman ongelmia. Toki oltiin ennenkin jo tuota oltu kavereita.

Vituttaa kun ostin 2 vuotta sitten kalliin kannettavan ja nyt se sitte hajos. Ja vitun takuu meni umpeen 15.5, että näin helvetti. Eikä vittu tietenkään menny takuuseen enää. No meni sitte 1200 € uuteen kannettavaan, josta 750 € maksoin ITE kun porukat ei vittu suostunu sponssamaan kokonaan! Ja tässä uudessa on sitten VISVA joka on myös ihan saaatanan huono. Bill Gatesin sais ampua näin huonosta keksinnöstä saatana.

Se nyt on ihan sama oliko takuu 2v, 4v tai oliko takuuta ollenkaan. Jos tuote hajoaa siihen tarkoitetussa käytössä ennen aikojaan, sen voi viedä takaisin kauppaan, jolloin myyjä korjaa/korvaa tuotteen.

(tosin tietysti myyjä yrittää ensin kusettaa vedoten takuuseen tms. bullshittiin, jotta välttäisi korvausvastuun)

Ilmaisin asian vähän huonosti :D meinasin juurikin että auttaa sillä tavalla ettei anna kaverin elämän suistua ihan raiteiltaan jos kerran pystyy ajoissa sanoon että nyt menee asiat päin persettä. Kaveri sitten ottaa opikseen ku sanot tai sitten erehdyksen kautta...

Antaakaa nyt pakkiksen vuokranantajat edes yksi hyvä peruste miksi laittaa lehteen ilmoitus asunnosta mutta ei edes hintaa?! Muuten pidän kyseisten ilmoitusten laittajia kohtuu ääliöinä.

Tää on taas tätä ämmien touhua. Kahdessa kimppakämpässä olen asunut, molemissa useamman vuoden ja kämppiksinä paras kaveri sekä hyvä ystävä. Ei ongelmaa, hauskaa oli :kippis1:

E: traktoreilta pitäs kieltää maantiellä ajo 7.00-9.00 ja 15.00-17.00 välisiltä ajoilta. Säästyis monella hermot.

Paskanvitut mitään ämmien touhuja, tunnen mä miehiäkin joille on käynyt noin :D
Eniten se on ihmisten kemioista kiinni, eikä siitä sukupuolesta. Jos ei natsaa ni ei natsaa.

Tuota kannattaa vielä tutkiskella lisää. Luulis, että virhevastuu tulee mukaan kuvioihin. Kyllä läppärin käyttöikä on enemmän kuin kaks vuotta ja tuo takuukin on vasta mennyt umpeen.

Ei mene. On käyty kaupassa jossa sanoivat ei, sitten lähestyttiin sähköpostilla itse ketjua, mutta ei auta. Mennyt mikä mennyt oli vastaus. Ei tuo menetetty raha niinkään vituta, vaan koulu hommat ja jonkin verran isäni työ asioita jotka menivät, varmuuskopiointi ois maksanut satkun. Tuo posti lähetettiin suurissa tunteissa kun mikään ei taaskaan tuntunu onnistuvan tällä ;) Eiköhän tämä tästä, kun oppii mitä voi tehdä ja mitä ei.

Back
Ylös Bottom