Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Duunipaikan muijat. Niistä 3/4 on ihan vitun ärsyttäviä tärkeilijöitä. Ollaan niin saatanan eksperttejä kaikessa ja AINA löytyy jotain huomautettavaa mun töistä. Mulla oli tänään toinen kunnon työvuoro, mistä helvetistä mä voisin tietää missä mitäkin on ja miten mikäkin tehdään?? Ja eikö ole just hyvä asia että kysyn ennen kuin teen?!

Tällä hetkellä voin sanoa pitäväni kahdesta muusta tarjoilijasta. Niistäkin toinen on lopettamassa pian (en yhtään ihmettele)... Onneksi kokkipojat on rentoja ja kivoja, niiltä voi kysyäkin jotain ilman että tiuskitaan heti. Tämä päivä olisi ollut täysin perseestä ilman mun lempikokkia ja satunnaisia kivoja asiakkaita.

Mua kyllä varoitettiin tosta paikasta, tosin vasta sen jälkeen kun olin ottanut duunin vastaan. Kuulemma sisäsiittoinen ja inhottava henkilökunta, kiireestä puhumattakaan (varmaan kaupungin vilkkain ravintola). VITTU :(

Edit. Ainiin ja en pääse Provinssiin katsomaan Placeboa. Olin odottanut sitä ihan älyttömän kauan ja nyt sain tietää että mulla on just silloin töitä. Tällä viikolla 2 päivää ja ne on/oli tänään ja tietty sit perjantaina! Ei mee hyvin.

Ärsyttää. Sydämeen pistää ja on taas huolia vaikka muille jakaa. Suututin eilen mun kaverinkin ja riitelin kaikkien kanssa, joille puhuin.
Vituttaaaaaaa, liikaa kaikkee nyt!

väsyttää ihan vitusti ja kaikenmaailman menoja siihen malliin ettei ole kauheasti rakoa jossa nukkuisi univelat pois...

Heräsin aamulla kellon soittoon klo 8 ja pistin kahvit valumaan. Menin vielä sänkyyn makoilemaan siinä kahvin valumista ootellessa. Tottakai mä nukahdin siihen ja heräsin kuuden tunnin päästä juomaan sitä kahvia :curs:

Vituttaa, että oon tilannut Bodyn, sen piti alkaa tulla edellisestä numerosta eikä ole näkynyt. Vituttaa, että ne sanoivat laittaneensa uuden postiin eikä sitäkään näy.
Vituttaa maksaa paskasta palvelusta.

Vituttaa, kun lomalla tulee herättyä niin vitun myöhään ja ei ehdi sitten syödä sitä vitun aamupalaa ja sitten kalorit menee ihan vitun miinukselle kun muutenki menee ruokailut ihan vitun sekasi ja sitten kokoajan on 3h korisreenejä vittusaatana ja sitten ei vittu ehdi sinne vitun puntille vittu sentään ja nyt ei oo harkkoja kun on lonkka vitun paskana ja nyt ei pääse salillekaan kun on lonkka vitun paskana vittu.

-Vittu

kyllä helpotti

saatana

Vituttaa, että oon tilannut Bodyn, sen piti alkaa tulla edellisestä numerosta eikä ole näkynyt. Vituttaa, että ne sanoivat laittaneensa uuden postiin eikä sitäkään näy.
Vituttaa maksaa paskasta palvelusta.

Kannattaa laittaa sähköpostia sinne toimitukseen. Melko varmaan saat pari edellistä numeroa kaupanpäälle. Mulle kävi aikoinaan samalla tavalla, et ei alkanu lehteä kuulua, niin laitoin meiliä ja sillä vaivalla sain sit pari numeroa ilmaseks.

Itse peruutin just oman kestotilauksen, ku on pakko alkaa vähän kuluja rajoittamaan. Siis tämä työttömyys vituttaa ankarasti. Ja vasta toinen viikko menossa.

Kannattaa laittaa sähköpostia sinne toimitukseen. Melko varmaan saat pari edellistä numeroa kaupanpäälle. Mulle kävi aikoinaan samalla tavalla, et ei alkanu lehteä kuulua, niin laitoin meiliä ja sillä vaivalla sain sit pari numeroa ilmaseks.

Itse peruutin just oman kestotilauksen, ku on pakko alkaa vähän kuluja rajoittamaan. Siis tämä työttömyys vituttaa ankarasti. Ja vasta toinen viikko menossa.

En mä jaksais jatkuvasti mailata sinne. Siitä ei kovin montaa tovia ole, kun viimeksi kitisin.

Paskat.
Toissa viikonloppuna huomasin että nivusiin alkaa tulemaan jotain punaisia läiskiä. Ajattelin ettei siinä nyt mitään sen kummempaa varmaan ole, luultavasi jotain mielettömästä hikoilusta johtuvaa. Viime viikon aikana ne saatanan läiskät sitten levisivät koko yläkroppaan (nivuset-vatsa-rinta-selkä-olkavarret) ja alkaneet "kuoriutua". Nahat siis lähtee alkaen keskeltä ja päättyen läiskän reunalle. Sain jonkun antibioottikuurin jonka pitäisi auttaa, mutta voi perkele mikä infernaalinen kutina on viikonvaihteessa tullut. Töihinkin vituttaa mennä kun näytän joltain v*tun spitaaliselta. :curs: Koko ajan takaraivossa kalvaa ajatus että asiakkaat pitää saastaisena tms. :jahas:
Ja syyhän on luonnollisesti tuntematon. :wall:

Kuntosalin oli vallannu läskit ämmät jonka seurauksena lähes jokainen jalkoja treenaava laite oli varattu. Niissä ne sitten istuskelivat ja mm. katselivat telkkaria. Kotimatkalla lähin ohittamaan jotain vitun mopoautoa joka ei tajunnut siirtyä syrjään oikeilta autoilta jonka seurauksena melkein törmäsin liikenteenjakajaan, seuraukset ois sillä nopeudella ollu aika tuhoisat. Hengissä ollaan, huomenna pitää mennä jo aamupäivällä salilla niin säästyn vitutukselta ja liikenneonnettomuuksilta. Vittu.

Mitä vittua tässä talossa tapahtuu? Lähes joka yö jostain kuuluu jotain perkeleen kolinaa ja pauketta ihan kuin jotain remonttia tehtäs. Ennen sain nukuttua vaikka miten kovassa metelissä mutta tässä asuessa oon tullut herkäksi noille äänille niin ei saa nukuttua. Onneksi sain uuden kämpän ja pääsen täältä pois viimeistään ens kuun lopulla. Sääliksi käy sitä kuka tähän seuraavaksi muuttaa.

vittu väsyttää ihan saatanasti..9h yövuoroa takana ja 6h edessä. aamulla suoraan duunista vahinkotarkastajalle ja kotona nukkumassa ehkä tsägällä 10. oon nyt jo vittu niin väsyny että oksettaa.

okei ei ehkä pitäisi itkeä tässä tilanteessa kun iso osa kärvistelee työttömänä mutta voi veljet kun tästä ei edes makseta mitään järjetöntä palkkaa..huoh, taidan lähteä tallustelemaan ympäri taloa

Vituttaa kun ostin 2 vuotta sitten kalliin kannettavan ja nyt se sitte hajos. Ja vitun takuu meni umpeen 15.5, että näin helvetti. Eikä vittu tietenkään menny takuuseen enää. No meni sitte 1200 € uuteen kannettavaan, josta 750 € maksoin ITE kun porukat ei vittu suostunu sponssamaan kokonaan! Ja tässä uudessa on sitten VISVA joka on myös ihan saaatanan huono. Bill Gatesin sais ampua näin huonosta keksinnöstä saatana.

Vituttaa kun ei saa nukuttua kunnolla. Pyörin taas turhaan sängyssä koko yön ja nukahdin vajaa 30 min ennen kuin kello soi. Saatana :(

Kotimatkalla lähin ohittamaan jotain vitun mopoautoa joka ei tajunnut siirtyä syrjään oikeilta autoilta jonka seurauksena melkein törmäsin liikenteenjakajaan, seuraukset ois sillä nopeudella ollu aika tuhoisat.
just rupesi vituttamaan tuon mopoautokuskin puolesta. mitäs luulet kenen vika se liikenteenjakajaan törmääminen olisi ollut? kannattaa pysyä motareilla ja ainoastaan motareilla jos mopoautot on noin iso ongelma.

just rupesi vituttamaan tuon mopoautokuskin puolesta. mitäs luulet kenen vika se liikenteenjakajaan törmääminen olisi ollut? kannattaa pysyä motareilla ja ainoastaan motareilla jos mopoautot on noin iso ongelma.
Mopoautot ja varsinkin niiden kuljettajat on kyllä perseestä. Hyvin arvaamatonta ja ei lakeja osaavaa porukkaa.

Mopoautot ja varsinkin niiden kuljettajat on kyllä perseestä. Hyvin arvaamatonta ja ei lakeja osaavaa porukkaa.
ojaanko niillä pitäisi ajaa jos tuollaiset mulkut hiillostaa perässä ja ohittelee sellaisissa paikoissa joissa ei missään nimessä pitäisi ohitella? en näe mitään vikaa mopoautokuskin teoissa tuossa postauksessa. ainut ongelma oli että piti heti päästä ohi välittämättä siitä onko ohitus juuri siinä paikassa järkevää.

Vituttaa kun ostin 2 vuotta sitten kalliin kannettavan ja nyt se sitte hajos. Ja vitun takuu meni umpeen 15.5, että näin helvetti. Eikä vittu tietenkään menny takuuseen enää. No meni sitte 1200 € uuteen kannettavaan, josta 750 € maksoin ITE kun porukat ei vittu suostunu sponssamaan kokonaan! Ja tässä uudessa on sitten VISVA joka on myös ihan saaatanan huono. Bill Gatesin sais ampua näin huonosta keksinnöstä saatana.

Tuota kannattaa vielä tutkiskella lisää. Luulis, että virhevastuu tulee mukaan kuvioihin. Kyllä läppärin käyttöikä on enemmän kuin kaks vuotta ja tuo takuukin on vasta mennyt umpeen.

Nyt kun kesäflunssasta selvisi niin että salillekin varovasti uskalsi viime viikolla, niin totta kai kramppasi viikonloppuna selkä heti perään :curs:. Nyt pystyy jo liikkumaan normaalisti, mutta arkana on paikat vieläkin eikä kunnon treeneistä ole toivoakaan, mutta pakko salilla on yrittää käydä vaikka kääntymässä tai tauko venyy kohta niin pitkäksi, ettei salin olemassaoloa muistakaan. Eilenkin kävin vääntämässä ehkä elämäni varovaisimman, paskimman ja ponnettomimman räpellystreenin siihen malliin, että oikein hävetti, mutta v*u kun ei vaan muuhun pysty. Sais nyt jo itsensä kuntoon, alkaa kohta mennä hermot kaikkeen:wall:.

Back
Ylös Bottom