Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ku ei oo ikinä rahaa. Vituttaa, ku ei huvittais myydä tota hevosta, mutta tekis mieli ostaa prätkä... Tekis mieli muuttaa, muttei oo varaa maksaa niin isoja vuokria. Vituttaaaaaaaaasdkajipdfkklsdf sfjkkfjip¨pdfmf

Meni sitten bilsan ykköspaperi tänään ihan päin vittua! Voiiii perse oikeesti, olisi kannattanut eilen jättää historia vähemmälle ja keskittyä enemmän bilsaan niin olisin voinut jotain osatakin. Historiakin meni kyllä vähän penkin alle, tuntui että tiesin liikaa ja jätin analyysin kokonaan faktojen varjoon, vaikka kysymyksissä luki selvästi ANALYSE. VITUN KIRJOITUKSET, MIKSEI NÄÄ VOI OLLA JO OHI??!!!

Alyssa, ota ihan rennosti. Kyllä se siitä suttaantuu. :)

Nyt ei vituta oikeestaan mikään. :haart:

Vittu että vihaan ihmisiä jotka huokailevat koko ajan ja ohimennen narisevat jostain että kun on niin kurjaa ja kaikkea. 1.) ensinnäkin huokailu vittuttaa kuultunakin ja se masennus tarttuu joten turpa kiinni ennen kuin se turpoaa kiinni.

Tuohon on pakko yhtyä, vaikka olis kuinka hyvällä tuulella ja tapaa näitä elämäntapavalittajamasentajia niin alkaa aina itteäkin vituttaa niin saatanasti.

emäntä olisi mun luo muuttamassa mut vittu järkyttävää showta sen lisääminen kämppään kirjoille.. pitää ensin koko kämppä irtisanoa ja hakea uudestaan molempien nimellä! siis mitä vittua oikeesti?!

emäntä olisi mun luo muuttamassa mut vittu järkyttävää showta sen lisääminen kämppään kirjoille.. pitää ensin koko kämppä irtisanoa ja hakea uudestaan molempien nimellä! siis mitä vittua oikeesti?!
Miten helvetissä toi nyt tollei voi mennä? Onpa kyllä vammanen systeemi.

Miten helvetissä toi nyt tollei voi mennä? Onpa kyllä vammanen systeemi.

Kuten moni varmaan jo osaa arvata kaiken tämän takana on itse saatanan maallinen ilmentymä eli HOAS

VITTUPERKELESAATANAAAA :wall:
Joo, on helppo ja yksinkertanen kasata ton sohvan muutamat osat, mutta kun....
VITTU MIKSEI NE RUUVIT SAATANA MENE SINNE KOLOSIINSA PERKELE! Halpis paskat, minkäs teet ko on köyhä..
Niin huolella kyrpii ja ketään ei auttamassa..koitan koht uuestaa :D

Tekis mieli vaihteeksi ladata kaasupistooli räkättien varalle. Ne saatanat kun tykkää majoittua just mun ikkunan alla olevan puun suojiin räkättämään. Ei ole erityisen fantsua illalla koittaa nukkua tai aamulla herätä niiden mekkalaan, kun joutuu pitämään ikkunaa auki liiallisen lämmön takia.

Ja mulla on muutenkin ihan helvetin stressaava kuukausi meneillään. Tänään otin lisätaakkaa, joka oli kuitenkin väistämätön asia vastaisuuden varalle...Tekis mieli vetää pullamössöä masentavaan olotilaan, mutten raaskisi pilata jo saavutettua hyvää kondista.

Ehkä tämä vielä tästä...

Mä en kato enkä kuuntele enkä enää edes kuse jääkiekkokaukaloita päin ku toi Suomen peli on aina niin perseestä. Nytkin hirvee ote päällä ekan erän ja vähän toistakin, mut sitten muuttuu ihan onnettomaks rangaistuksien kalasteluks tyhmistä paikoista. Rangaistus hyökkäyspäässä on ehkä tyhmintä, mitä oon kuullut koskaan tehtävän. Eiköhän tää viimenen peli Suomelta muutenkin oo niin sama vaikka nyt sen jätänkin katsomatta.

jooh voi paska taas pääsee muuttamaan ei vittu saatana! hoasin paskakämppään ei voi tehdä 2 henkilölle vuokrasopparia joten muija ei saa täysiä tukia jos tässä vielä syksyllä asutaan. vittu että vihaan muuttoa perkeleee!

perintöverot. Voi hevonvittu tätä kommunistista kekkoslovakiaa kun kaikki pitää verottaa sen miljoonaan kertaan ettei varmasti jää käteen yhtään mitään, vittu kyllä jatkossa tiedän että sääntöjä pitää kiertää ja kaartaa sekä kupata valtiolta kaikki se mitä itse irti saa.

Back
Ylös Bottom