Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä muistuikin mieleeni joka kesä toistuva tapahtuma kun 15-18 -vuotiaat irmelit kulkevat Turun jokirannassa napapaidassa (pussilimsat kainalossa tietenkin) ja keskivartalo on kuin kerroshampurilainen. Siitä on viileä olemus aika kaukana... Mun kritiikki menee tosin enemmänkin ton pukeutumisen suuntaan kuin ylipainon. Sitä saa mitä tilaa (Hesessäkin).... Mutta joo, kukin tavallaan. :thumbs:Joo tokihan se niin on, että noi siiderit ja drinkit varmaan eniten lihottaa, ku ne alkaa tässä iässä tulemaan kuvioihin mukaan monella vähän liiankin paljon. Sit ku ollaan baarireissussa liikenteessä niin otetaan vielä snägäriltä mukaan hodari tai hampurilainen ja vedetään se ennen kuin kotona kaadutaan sänkyyn.
Sinänsä asiahan ei edes mulle kuulu mitä kukakin syö ja kuinka paisuu, mutta sinänsä vituttaa se, että kun tietää joidenkin ihmisten olevan oikeasti hyvännäköisiä ja sit ne kasvattaa itsestään sellasen varaston. Voisin väittää, että liikakilojen lisäks ihmisten suhtautuminen siihen henkilöön muuttuu aika paljon, ja se otetaan jatkossa huomioon vain sellasena pullukkana. No, kukin tavallaan.
Ei hemmetti.Sainpas ton kuution veivattua kasaan, parin tunnin pyörittely varmaan oli yhteensä. Nyt vituttaa se että kello on puol kaks ja huomiseen tenttiin luku alkaa....NYT :curs:
Samaa se on täälläkin, aina keksii jotain ihme tekemistä kun pitäis lukea. Se on hyvin jännää kun pitää lukemisen lomassa alkaa järjestelemään jotain kaappeja ja papereita ym.No elä! Miten jonkun äiti voi päästää lapsensa tollaiseen kuntoon ja sitten vielä olla että se on mun oma kullannuppu, ettei tajua olla syöttämättä jatkuvasti.. Kyllä molemmilla on jokin sairaus joka vaatii oikeasti laakärin apua, sama koskee myös noita muitakin ylilihavia. Tuntuu niin uskomattomalta, ettei missään vaiheessa ala hälytyskellot soida että ei ole enä iha normaalia.. Niin ja se kun 4kk vauvalle syötettii hampurilaista, äly hei elä jätä!!:curs:Esimerkiksi toi maailman läskein teini. Äiti tuo vittu herkkuja naaman eteen ja ihmettelee miten se lihoo... Ja äiti on itekkin hirveä losoperse, reilusti ylipainon puolella.
Mä tunnen ihan vastaavan tapauksen omasta kaveripiiristäkin. Jos äiti painaa 100kg ja isä 120kg niin ei jää lapselle paljoa vaihtoehtoja, minkälaiseks kasvaa. Oon meinaa käynyt monesti tuollakin jätkällä kotona ja niillä on niin saakelin rasvaiset ja epäterveelliset ruuat, ettei ihmekään ku silavaa tulee sinne ja tänne. Nyt noiden poika painaa ehkä 140kg eli vanhemmista on vedetty ohi ja kevyesti. Tyttö tosin painaa ehkä vain 90kg, mutta on sitä läskiä siinäkin painossa. Tonkin tapauksen kun henkilökohtaisesti tunnen, niin jotenkin tuntuu aivan käsittämättömältä se, että miks sen vanhemmat ei oo halunnu tehdä asialle mitään vaan on antanut sen kasvaa aivan saatanalliseks läskiks ja toisaalta se, että miksei esim. kouluterveydenhoitaja ole oikeasti puuttunut tohon ylipainoon. Voin rehellisesti väittää, ettei tuo jätkä tule eläkepäiviään näkemään tuolla omamassalla ja elämäntavoillaan. Hyvähän se on voivotella, ku paska on jo lahkeessa, mutta helpoiten tota liikapainoo sais varmaankin karsittua sillä, että kouluterveydenhoitajat osais tehdä asioille jotain eikä vain ihmettelis. Täälläpäin terveydenhoitajat on ainakin ihan käsittämättömän ammattitaidottomia vätyksiä ja katsoo kaiken läpi sormien.No elä! Miten jonkun äiti voi päästää lapsensa tollaiseen kuntoon ja sitten vielä olla että se on mun oma kullannuppu, ettei tajua olla syöttämättä jatkuvasti.. Kyllä molemmilla on jokin sairaus joka vaatii oikeasti laakärin apua, sama koskee myös noita muitakin ylilihavia. Tuntuu niin uskomattomalta, ettei missään vaiheessa ala hälytyskellot soida että ei ole enä iha normaalia.. Niin ja se kun 4kk vauvalle syötettii hampurilaista, äly hei elä jätä!!:curs:
Mä tunnen ihan vastaavan tapauksen omasta kaveripiiristäkin. Jos äiti painaa 100kg ja isä 120kg niin ei jää lapselle paljoa vaihtoehtoja, minkälaiseks kasvaa. Oon meinaa käynyt monesti blaa blaa...
Vituttaa syvästi kun ei pysty olemaan erossa makeisista. Viikon kolmas karkkipussi tuli juuri syötyä ja ollaan vasta keskiviikossa. Eipä vaikuta kovinkaan lupaavalta tulevaisuuden kannalta :(