Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ai shaisse. ei oo millää aikaa kunnostaa vene kesäkuntoon!:( mistä sitä aikaa sais.. pitäskö lopettaa työt. talo remontissa, vene remontissa, kesäkunto remontissa, pää remontissa ja sikaflunssa iski eilen.

Joo tokihan se niin on, että noi siiderit ja drinkit varmaan eniten lihottaa, ku ne alkaa tässä iässä tulemaan kuvioihin mukaan monella vähän liiankin paljon. Sit ku ollaan baarireissussa liikenteessä niin otetaan vielä snägäriltä mukaan hodari tai hampurilainen ja vedetään se ennen kuin kotona kaadutaan sänkyyn.

Sinänsä asiahan ei edes mulle kuulu mitä kukakin syö ja kuinka paisuu, mutta sinänsä vituttaa se, että kun tietää joidenkin ihmisten olevan oikeasti hyvännäköisiä ja sit ne kasvattaa itsestään sellasen varaston. Voisin väittää, että liikakilojen lisäks ihmisten suhtautuminen siihen henkilöön muuttuu aika paljon, ja se otetaan jatkossa huomioon vain sellasena pullukkana. No, kukin tavallaan.
Tästä muistuikin mieleeni joka kesä toistuva tapahtuma kun 15-18 -vuotiaat irmelit kulkevat Turun jokirannassa napapaidassa (pussilimsat kainalossa tietenkin) ja keskivartalo on kuin kerroshampurilainen. Siitä on viileä olemus aika kaukana... Mun kritiikki menee tosin enemmänkin ton pukeutumisen suuntaan kuin ylipainon. Sitä saa mitä tilaa (Hesessäkin).... Mutta joo, kukin tavallaan. :thumbs:

Toi yks palikka vie hermot, aina kun luulee keksineensä miten se käännetään, sotkee vaan lisää.:hyvä::curs:

Liitteet

• rubik5.webp
    rubik5.webp
    6 KB · Katsottu: 502
On tää aika kovvoo hommoo tää yksin remppaaminen. :itku:
Mut joo, loppuun asti mennään samal ajatuksel: " Vittu mä ketään tarvi! "
Voi kyllä olla, että tästä viikon "lomasta" ei jää yhtään päivää oikeeseen lomaan...kuhan ny sais kämpän kuntoo ennen ko arki taas alkaa :wall:

Vituttaa noi jenkit, tai ainakin noi 4D:ssä pyörivät ihmiset ja vastaavat heput. Esimerkiksi toi maailman läskein teini. Äiti tuo vittu herkkuja naaman eteen ja ihmettelee miten se lihoo... Ja äiti on itekkin hirveä losoperse, reilusti ylipainon puolella.

VITUN IDIOOTIT JA LÄSKIT SAATANA.

Sainpas ton kuution veivattua kasaan, parin tunnin pyörittely varmaan oli yhteensä. Nyt vituttaa se että kello on puol kaks ja huomiseen tenttiin luku alkaa....NYT :curs:

Vauvalla on flunssaa seurannut korvatulehdus todnäk, huomenna lääkäriin. Itse heräsin selkä/vatsakipuun tunti sitten, huomenna lääkäriin. Kielessä on jotain vikaa, ylihuomenna hammaslääkäriin (varasin ajan tänään).

Haluaisin vaan nukkua! Kuntokeskuksen soppari alkaa huomenna. Tiedä sitten ehdinkö sinne, kun en ihan terve ole :(

Sainpas ton kuution veivattua kasaan, parin tunnin pyörittely varmaan oli yhteensä. Nyt vituttaa se että kello on puol kaks ja huomiseen tenttiin luku alkaa....NYT :curs:
Ei hemmetti. :hyper: Samaa se on täälläkin, aina keksii jotain ihme tekemistä kun pitäis lukea. Se on hyvin jännää kun pitää lukemisen lomassa alkaa järjestelemään jotain kaappeja ja papereita ym.

Väsyttää ja vituttaa kun on niin selkärangaton kaveri ettei tee asioiden eteen tarpeeksi töitä...

Olis just alkanu joku taloustiedon välikoe. Minä tietenkin muistin... katoin että muut kaivelee ennen tunnin alkua konsepteja ja pänttää hulluna. Oli kyl sellanen "EI VITTU!!!"-olo ja lähin menee ennen ku opettaja tuli. On täski sit selvittelemist taas vittuuuu... varsinki ku kysyin viel muilt et onks joku koe ku sano että on nii sanoin et: "mä lähen hammaslääkärii".

e. ja näitä muitaki juttuja kivast rästis. huhhuuuhhhhhh.

Esimerkiksi toi maailman läskein teini. Äiti tuo vittu herkkuja naaman eteen ja ihmettelee miten se lihoo... Ja äiti on itekkin hirveä losoperse, reilusti ylipainon puolella.
No elä! Miten jonkun äiti voi päästää lapsensa tollaiseen kuntoon ja sitten vielä olla että se on mun oma kullannuppu, ettei tajua olla syöttämättä jatkuvasti.. Kyllä molemmilla on jokin sairaus joka vaatii oikeasti laakärin apua, sama koskee myös noita muitakin ylilihavia. Tuntuu niin uskomattomalta, ettei missään vaiheessa ala hälytyskellot soida että ei ole enä iha normaalia.. Niin ja se kun 4kk vauvalle syötettii hampurilaista, äly hei elä jätä!!:curs:

Vituttaa kaikki velliperse kaverit jotka ottaa itteensä kun sanoo suoraan, vittu yhyy nhyyh!

Kaverit ihmettelee, että miksi suutun selän takana paskanpuhumisesta ja sitten avaudun asianomaisille siitä. Sitten väännetään itkua ja ihmetellään että "miksi oot niin ilkee"!?

Ite yrittää olla porukalle mukava ja miellyttävä niin ne paskiaiset vaan puukottaa selkään ja puhuu paskaa!

Aina on hirvee taistelu että saadaan joku homma hoidettua JOKA ON JO SOVITTU edellisenä päivänä.

Ärsyttää kyllä niin perkeleesti. Pitää vissiin alkaa itekkin mulkuksi joka ajattelee vain ja ainoastaan itteensä ja omaa etuaan niin ei tulis paska fiilis.

Pärjäätköön sitten vitun vätykset ilman apua! Kyllä mullakin menee hermo joskus...

No elä! Miten jonkun äiti voi päästää lapsensa tollaiseen kuntoon ja sitten vielä olla että se on mun oma kullannuppu, ettei tajua olla syöttämättä jatkuvasti.. Kyllä molemmilla on jokin sairaus joka vaatii oikeasti laakärin apua, sama koskee myös noita muitakin ylilihavia. Tuntuu niin uskomattomalta, ettei missään vaiheessa ala hälytyskellot soida että ei ole enä iha normaalia.. Niin ja se kun 4kk vauvalle syötettii hampurilaista, äly hei elä jätä!!:curs:
Mä tunnen ihan vastaavan tapauksen omasta kaveripiiristäkin. Jos äiti painaa 100kg ja isä 120kg niin ei jää lapselle paljoa vaihtoehtoja, minkälaiseks kasvaa. Oon meinaa käynyt monesti tuollakin jätkällä kotona ja niillä on niin saakelin rasvaiset ja epäterveelliset ruuat, ettei ihmekään ku silavaa tulee sinne ja tänne. Nyt noiden poika painaa ehkä 140kg eli vanhemmista on vedetty ohi ja kevyesti. Tyttö tosin painaa ehkä vain 90kg, mutta on sitä läskiä siinäkin painossa. Tonkin tapauksen kun henkilökohtaisesti tunnen, niin jotenkin tuntuu aivan käsittämättömältä se, että miks sen vanhemmat ei oo halunnu tehdä asialle mitään vaan on antanut sen kasvaa aivan saatanalliseks läskiks ja toisaalta se, että miksei esim. kouluterveydenhoitaja ole oikeasti puuttunut tohon ylipainoon. Voin rehellisesti väittää, ettei tuo jätkä tule eläkepäiviään näkemään tuolla omamassalla ja elämäntavoillaan. Hyvähän se on voivotella, ku paska on jo lahkeessa, mutta helpoiten tota liikapainoo sais varmaankin karsittua sillä, että kouluterveydenhoitajat osais tehdä asioille jotain eikä vain ihmettelis. Täälläpäin terveydenhoitajat on ainakin ihan käsittämättömän ammattitaidottomia vätyksiä ja katsoo kaiken läpi sormien.

Mä tunnen ihan vastaavan tapauksen omasta kaveripiiristäkin. Jos äiti painaa 100kg ja isä 120kg niin ei jää lapselle paljoa vaihtoehtoja, minkälaiseks kasvaa. Oon meinaa käynyt monesti blaa blaa...

Omat vanhemmat aikas isokokoisia ja ylimääräistä löytyy, mulla ei. Sama koulutuksen suhteen. Se yleistyksistä

Myöskin eilinen dokkari vitutti, etenkin hampparin väkisinsyöttö vauvalle.

Nyt vituttaa kun loppu paskapaperi ja se tarvi huomata juuri silloin kun se yleensä huomataan.

Äs ei mua vituta mikää. Muijaa vituttaa ku olen aina ylipositiivinen :D

Eniten vituttaa kaikki! Maailmankaikkeus on mun tupakkilakkoa vastaan kun koko ajan tulee jotain pientä kiusaa vastaan. Ei edes jaksa listata, saatana :curs:

Vituttaa syvästi kun ei pysty olemaan erossa makeisista. Viikon kolmas karkkipussi tuli juuri syötyä ja ollaan vasta keskiviikossa. Eipä vaikuta kovinkaan lupaavalta tulevaisuuden kannalta :(

Vituttaa syvästi kun ei pysty olemaan erossa makeisista. Viikon kolmas karkkipussi tuli juuri syötyä ja ollaan vasta keskiviikossa. Eipä vaikuta kovinkaan lupaavalta tulevaisuuden kannalta :(

Sama juttu täällä. Jos sattuu himassa olemaan jotain herkkua, niin ei hitto pysty siitä sormia pitämään erossa, vaan joka ilta pikkuisen pitää ottaa prkl. Samoin kaupassa meinaa joka kerta karata jotain extraa koriin :D . Pakko vaan pysyä kovana ja koittaa säästää noi herkuttelut yhdelle päivälle vloppuun.

Miks perkeleen vittu, piti taas alkaa röökaamaan. Vitun kusipää!

Oli kuukauden ilman sitä paskaa, mutta minuun meni saatana ja eiku kioskille koko matkan kiroillen, on se vittu tapettavan ihmisen keksintö toi niksu.
Vaikka huusin ääneen vittua ja perkelettä, niin en pystynyt kääntymään takaisin kotiin, vaan kioskille oli mentävä!

Mun on PAKKO lopettaa, sillä kuntosalikortti maksaa 51 euroa kuussa eikä sitä pysty nostamaan helvetin raskaita painoja kun ei saa happea. Menee kallis kortti haaskiin.

Vittu että vihaan ihmisiä jotka huokailevat koko ajan ja ohimennen narisevat jostain että kun on niin kurjaa ja kaikkea. 1.) ensinnäkin huokailu vittuttaa kuultunakin ja se masennus tarttuu joten turpa kiinni ennen kuin se turpoaa kiinni. 2.) jos jokin häiritsee niin kysyisivät suoraan eivätkä vittu soikoon mutisisi aina kun sattuu kävelemään ohi, ei ole minun ongelma jos joku lappu on hukassa tai muuten hommat kusevat.

Jotenkin vitutuskäyrä sellaisten oopperan kummitusten kanssa nousee jos samassa tilassa oleillessa aivan uskomattomiin sfääreihin niin ettei sellaisten helvetin tapahuokailijoiden seurassa viitsi olla yhtään kauempaa kuin on pakko.
Tietysti voisin käydä sanomassa että nyt turpa kiinni ja loppuu se saatanan huokailu ja kitinä, mutta sitten olisin empatiakyvytön ja epäsosiaalinen mulkku joka myrkyttää työilmapiirin. Joten kuunnellaan sitten vaan huokailua. Oikeasti tekisi mieli käydä lataamassa turpaan tai käskeä lähtemään kotiinsa huokailemaan. Vittu.

Back
Ylös Bottom