Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nokialaisista puheenollen mulla on ollut elämäni aikana 4 Nokian kännykkää eli kaikki nokialaisia ja jokaista oon pitänyt 2-3v eikä yksikään oo hajonnut. Kavereilla hajoaa kännykkä viikossa, mutta sama se, vaikka niillä olis tiiliskivi kännykän asemesta niin hajois sekin siinä käsittelyssä. Hienoa elektroniikkaa tuo kännykän tekniikka on eikä se mitään heittelyä kestä. Jos 15 vuodessa menee 17 kännykkää rikki, niin minä lähtisin ekana etsimään syytä peilistä; saattais olla halvin ratkaisu. En oo kenenkään muun kuullut pystyneen samaan.

Vituttaa huolella yks kaveri, joka on luonteeltaan ihan vitun utelias. Ärsyttää oikein puhua sen kanssa puhelimessa / nähdä sitä / pyytää sitä meille kotiin, koska se tutkii joka vitun paikan ja kyselee ihan kaikkee. Sit ku se näkee jotain mukamas erikoista, niin se on aina, että onpa tää nyt huono tavara tai sit, että onpa porvaria olla järjestelmäkamera. Ei voi mukamas pitää turpaansa kiinni niistä mielipiteistä. Vittuako se kenellekään kuuluu, mitä mä omistan ja millasia ne kamat sen mielestä on. Hyvänä esimerkkinä ku vietiin turhaks jääneitä tavaroita tässä kirpparille myyntiin ja sit ne oli sellasessa pyykkikorissa auton takakontissa (farmariauto). Auto oli mutsin työpaikan parkkipaikalla ja tää kaveri sit jakaa postia, niin oli menny ikkunasta kattoon, mitä siel korissa on ja selitti mulle ihan ihmeissään. Ei mulle tulis mieleenkään kurkkia jossain toisen duunipaikan pihalla autojen peräkontteihin. Sit lisänä vielä tuosta postinjaosta se, että ku se lajittelee vissiin meidänkin alueelle postin siellä toimipisteessä, niin se tietää aina, mitä postia meille tulee. Sit se kyselee ihan ihmeissään, että miks meille tulee sellanen ja sellanen lehti tai minkä takia meille tulee sellanen kirje. Kai niilläkin joku vaitiolovelvollisuus pitäis olla ku melkeen joka duunissahan sellanen nykyään on.
Oikeesti ihan älytön apina. Toisilla se henkinen ikä taitaa tulla 5v oikeaa ikää jäljessä.

Ihottuma on levinnyt käsiin ihan 24h aikana todella nopeasti, nyt koko paskat ovat kuivat ja koppuraiset ihme näppylöiden peitossa, tämäntakia vittu vihaan biologiaa, ei nää vehkeet koskaan toimi vaan aina renkkaa jostain!

Tein tuossa eilen maastavetoa 152,5kg:llä, sitte siihen tuli joku mies höpöttään ettei ole vuoteen vetänyt maasta. Johon minä sit "sittehän se ois korkea aika vetää". No mies koitti muutaman kerran nostaa niitä painoja millä tein, mutta eihän se noussu. Sen jälkeen sitten mies sanoi "ennen mä tein näillä painoilla lämmittelyt". Siinä vaiheessa ei meinannut pokka pitää :D

vituttaa ku joutuu kökkii sisätiloissa, ulkona on ilma parhaimillaan ois kiva käydä vaik terassilla jne.. mutta ei ku on korvatulehdus, silmätulehdus ja kurkku kippuralla, jee jee

Tuli nukuttua hieman liian pitkään. Ulkona ihan kiva ilma, ei tosin enää yhtä nättiä ja lämmintä kun eilen. Noh, huomenna sitten nauttimaan auringosta tämänkin päivän edestä :)

Ensi viikolla tentti viikko ja tän päivän aikana pitäisi saada yksi harkkatyö valmiiksi, ei yhtään voi enempää kiinnostaa kun ulkona on niin aurinkoinen ilma:hyper:

Pakko on olla sisällä ja se kuin mikä v...:curs:

Meikä on odottanut aamuseitsemästä, että avokki heräisi ja voitaisiin lähteä ulos ja kauppaan. Haluaisin ostaa terassimaton ja ruokaakin pitäisi ostaa. Mutta se vaan vetää sikeetä. Menee hyvä päivä ihan hukkaan.

Sori kun tää vinkki tulee varmaan vähän myöhään, mutta ootko kokeillut herättää äijää ja kysyä lähtisikö se mukaan. Se saattaisi hyvällä tuurilla auttaa ja on todennäköisesti tehokkaampaa kuin netissä ulvominen. No mut jokainen tyylillään.

vituttaa ku oli just angiinan takia antibiootti kuuri, ja nyt taas kurkku siihen malliin kipee, että taitaa angiina uusia. Tässä nyt jo 3 viikkoa ollu treenin suhteen aika hiljasta.. ja dieetillä vielä ollaan, ni pitäs sinne salille päästä, etten ihan totaalisti kynisty.

Kurkku on kipeenä jo toista viikkoa ja ennen ku kipu alkoi, niin olin ulkomailla 2vko.. Eli pian on kuukaus treenaamatta ja alkaa pikkuhiljaa vituttaa.. Lääkäri kiels treenaamasta, eikä kurkkukipu edes ole bakteeriperäinen. Ei tässä kait muuta voi ku kurlailla suolavedellä ja toivoa, että toi parantuu. Vitun vittu.

Pläähhhhh puuh huoh. Vituttaaaah. Aina kaikki ikuisesti.

Nyt ehkä eniten se, ettei mulla oo mitään tekemistä töiden jälkeen ja on tulossa varmaan vuoden tähän asti mahtavin keli. En vaan oo sellanen, et jaksaisin yksin mennä vaikka kävelylle ulos. Tykkään seurasta. Mutta kai se on sisällä istuttava koko ilta, ainakin on netti ja telkkari seurana.

Sit se on kans vialla, että oon tällanen ennenaikojani ämmiintyny ja katkeroitunu eukko, eikä mittarissa oo ku hitusen päälle parikymppiä.

En oo pystynyt kääntään päätä pariin päivään kunnolla kun niskaan sattuu turhan paljon. Yritä tässä nyt sitten mennä salille esim. kyykkyäilemään.

Nyt kyllä vähän vituttaa. Koira lähti 5minuuttia sitten nukutettavaks kohtuullisen pahan ihotaudin seurauksena. Nyt vähän itkettää.Oli kyl surullista kattoo kun faija kanto sen autoon. Noh, kai tää tästä.

Ei elämä että repee perse! Yli 2tuntia koitin ettiä farkkuja ja pari alan liikettäki kävin läpi, että niistä löytyy valikoimaa. Sit kun meet kysyy, että "missä näissä o reidet mahd tilavat?" - joo näissä on just silleen. No ei tunnu olevan, kunnon SLIMFIT mallia kaikki! 34tuntuu sit vielä olevan melkei isoin koko mitä löytyy enempi, sit isompaa vaa myyää eioota. Taidan mennä prismaan ja ostaa sellaset tyylikkään pappamallit kohta... Jos nyt jollaki o hyviä vinkkiä täältä Tampereen kaupoista heittää, niin antakaa tulla ja vähentäkää shoppailun tuskaa :curs:

Vittu, että vitutti tänään. Eka mul on alkanu lähtee tukka päästä, opinnot menee päin helvettiä ja tänään kermana kakun päällä reputin autokoulun kirjallisen kokeen yhellä pisteellä. Vitutti niin, että melkeen itketti. Onneks tällä vitutuksen voimalla kulki treeni paremmin ku koskaan.

Back
Ylös Bottom