Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No tuo perkuleen Ben Sherman :D

Tilasin kokoa L, mutta hihat liian lyhyet. Periaatteessa kestäisi päällä, mutta mikäli tulee sitten kesällä painoa/massaa lisää niin ratkeaa kyllä hihat :D

Sitten tilasin ihan hakuammuntana pari "halpaa" hennesin kesätakkia. Sieltä löytyi yksi tosi kiva kesätakki joka mulla on jo nyt, mutta on karvan verran liian pieni. Käytän sitä kuitenkin. Nyt ko. mallia ei tietty saa tuon värisenä isompana mistään. Nämä hennesistä nyt ostetut olivat kokoa l ja XL. Huonona puolena tuo hennesin sodanaikainen palautuspolitiikka. Palauta takit postitse, odota 1kk palautuksia tilille:(.

Istua yksin konttorissa ku on joku perkeleen päivystys kaikki muut on lähteny viettää vkl ja vitutusta lisää että ite oon sisällä ku ulkona on mahtava sää

Vituttaa tämä nykypäivän meininki tässä maassa kun kaikki kielletään/sensuroidaan ja uusia rahastuksia vaan keksitään koko ajan millä pumpata ihmisiltä rahaa valtiolle. :jahas: Pelottaa mihin Suomi on menossa. Saa nähdä saako parin kymmenen vuoden päästä enää ajaa polkupyörääkään ilman että on kirjalliset ja inssi käyty, päällä huomioliivi ja punaisella vilkkuvalolla varustettu kypärä, motocrossikuskin puku/saappaat, pyörällä liikennevakuutus, pyörä rekisterissä ja katsastettu vuoden välein. Lisäksi 20km/h lujempaa ei saa polkea tai voi lähteä polkupyöräkortti hyllylle. Lisäksi kaikilta pyörän omistajilta ja omistamattomiltakin peritään pyörävero ja syksyisin/alkutalvesta poliisit mittailee onko pyörän renkaat liian kuluneet. :rolleyes:

Käytii just kamujen kans vikan kokeen jälkee terassilla ja oli lämmintä! Tästä alkaa viel lähes 4kk kesäloma, mikä sen ihanampaa o/

Vituttaa ihmiset, jotka ei joudu kesäks töihin ja joilla on varaa lomailla 4kk! NELJÄ KUUKAUTTA!!!!

Aivan törkeen ihana ilma ulkona ja meikä on iltavuoros... Sit on jo pimee ja kylmä ku lähen polkee himaan. Ja vielä, "pitäs" mennä käymään vähä viihteellä tänään ja sit on ihan läski olo illalla :(

Vituttaa tämä nykypäivän meininki tässä maassa kun kaikki kielletään/sensuroidaan ja uusia rahastuksia vaan keksitään koko ajan millä pumpata ihmisiltä rahaa valtiolle. :jahas: Pelottaa mihin Suomi on menossa. Saa nähdä saako parin kymmenen vuoden päästä enää ajaa polkupyörääkään ilman että on kirjalliset ja inssi käyty, päällä huomioliivi ja punaisella vilkkuvalolla varustettu kypärä, motocrossikuskin puku/saappaat, pyörällä liikennevakuutus, pyörä rekisterissä ja katsastettu vuoden välein. Lisäksi 20km/h lujempaa ei saa polkea tai voi lähteä polkupyöräkortti hyllylle. Lisäksi kaikilta pyörän omistajilta ja omistamattomiltakin peritään pyörävero ja syksyisin/alkutalvesta poliisit mittailee onko pyörän renkaat liian kuluneet. :rolleyes:

Aamen. Vittu tätä vitun holhousyhteiskuntaa.
Tämä juttu kävi tänään vituttamaan ihan vitusti:
http://www.iltalehti.fi/oulu/200904249468671_ou.shtml

Juuri tuollaisessa kiipeilytelineessä on skidinä riehuttu ihan vitusti ja tultu vauhdilla alaskin monta kertaa. Oli muuten ihan vitun siistiä. Mutta vittu joo, pois tuollaiset vaaralliset laitteet ja lapsukaiset kiireellä turvallisiin sisätiloihin tietokonettamaan ettei vahingossakaan satu mitään.

(Ikävään tapaukseenhan artikkelissa viitataan, mutta kielletäänkö seuraavaksi vaikka puut metsästä, kun niihinkin voi hirttää itsensä?)

Saatanan Nokian paskat puhelimet. Mikä ihme siinä on, ettei ne voi kestää vuotta kauempaan. Enää en osta nokialaista. Mulla on 15 vuoden kännykkähistorian aikana mennyt 17 nokialaista rikki. Nykyisestä lakkasi taustaäänet kuulumasta. Helvetin kalliita viellä ja heti takuun ummettua lakkaa toimimasta:curs:.

Nuo uudet Nokiat on iha suolesta. Vanhat Nokialaiset on hyvä ja kestäviä, mammalla kesti semmone 3310 jotai 4-5 vuotta kunnes hukkasi sen :(

Saatanan Nokian paskat puhelimet. Mikä ihme siinä on, ettei ne voi kestää vuotta kauempaan. Enää en osta nokialaista. Mulla on 15 vuoden kännykkähistorian aikana mennyt 17 nokialaista rikki. Nykyisestä lakkasi taustaäänet kuulumasta. Helvetin kalliita viellä ja heti takuun ummettua lakkaa toimimasta:curs:.

Eipä se takuu tarkoita, että tuotteen myyjätahon vastuu loppuisi siihen. Tuote takaisin kauppaan vaan. Heidän kyllä kuuluu korvata tuote mikäli se on ennenaikojaan hajonnut (tosin usein myyjillä ymmärtämisvaikeuksia asian suhteen, varsinkin takuun ummettua).

Itsellä ollut kolme nokialaista, joista kaikki ovat kestäneet erinoimaisesti (3310,3330,6230). Viimeksi mainittu on edelleen käytössä, ja ostin sen kohta 5 vuotta sitten. Kovaa käyttöäkin kestänyt: voi hyvin mielin tiputella asfaltille kun ei taatusti mene rikki :D vesialtaaseenkin pudonnut muutaman kerran. Ainoa vika oli oikeastaan äänien häviäminen, mutta sain korjattua sen itse heittämällä seinään vitutuksessani.

Aioin kyllä ostaa seuraavan puhelimenikin samaa merkkiä hyvien kokemusten johdosta. Onkohan sitten uudet nokiat kuinka helposti rikki meneviä? Tuntuu, että kaikki nykypuhelimet olisivat melko herkkiä menemään rikki. Suuret näytöt, kamerat, ohut (heikko) rakenne jne. Mutta eiköhän se ole tarkoituskin myynnin tehostamiseksi :jahas:

Kiittäkää Hyssälää,
viinaa ei saa myydä ennen aamu-yhdeksää.

Hienoa mennä tekemään viikonlopun ostokset ennen aamuruuhkaa ja palata sitten erikseen vielä takaisin ostamaan se yksi Velkon saunakalja. On se hyvä että valtio pitää suomalaisista näin hyvin huolta.

Meikä on odottanut aamuseitsemästä, että avokki heräisi ja voitaisiin lähteä ulos ja kauppaan. Haluaisin ostaa terassimaton ja ruokaakin pitäisi ostaa. Mutta se vaan vetää sikeetä. Menee hyvä päivä ihan hukkaan.

Missä on ne ihanat miehet, jotka tykkäävät herätä aamulla ja tykkäävät mennä ulos, kun on kaunis päivä?

Meikä on odottanut aamuseitsemästä, että avokki heräisi ja voitaisiin lähteä ulos ja kauppaan. Haluaisin ostaa terassimaton ja ruokaakin pitäisi ostaa. Mutta se vaan vetää sikeetä. Menee hyvä päivä ihan hukkaan.

Missä on ne ihanat miehet, jotka tykkäävät herätä aamulla ja tykkäävät mennä ulos, kun on kaunis päivä?

Voisit vaikka jättää jääkaappiin lapun, että "lähdin ulos, soita kun heräät" Ei menis sun pivä hukkaan sisällä vittuuntuessa? Siellä on oiekasti tosi hieno sää!:thumbs:

Voisit vaikka jättää jääkaappiin lapun, että "lähdin ulos, soita kun heräät" Ei menis sun pivä hukkaan sisällä vittuuntuessa? Siellä on oiekasti tosi hieno sää!:thumbs:

Se ei käytä jääkaappia, koska sieltä ei löyty herkkuja, mutta pleikkarin päälle voisi jättää viestin, jossa lukee: "En jaksanut enää odottaa, että heräät. Lähdin ulos."

Olisi vaan kiva joskus ulkoilla sen puolison kanssakin..

Noh.. On toi mp-soitinkin ihan hyvää seuraa.

Ainakin vanhempien Nokian puhelimien kanssa olen todennut, että käyttäjän vika, jollei puhelimet toimi. Lähes kaikilla kavereilla "ne on aina menny paskaksi", kun mulla taasen ei mitään vikaa.

Ainakin vanhempien Nokian puhelimien kanssa olen todennut, että käyttäjän vika, jollei puhelimet toimi. Lähes kaikilla kavereilla "ne on aina menny paskaksi", kun mulla taasen ei mitään vikaa.
Mulla on ihan sama tunne. Mulla on ollu reilun kymmenen vuoden aikana 6 tai 7 puhelinta ja kaikki Nokialaisia. Yksikään ei ole hajonnut. Viimeisin tosin näytteli vähän merkkejä siitä, että sanoo itsensä irti, mutta on se pikkusiskolla vielä kestänyt, kun sille sen annoin. No, oli se jo vanhakin ja kovia kokenut.

GP-tyttö: Oisko sulla hetki aikaa :) ?
Weak: Ei ainakaan tolle :lol2: !

Tällä viikolla ovat Greenpeacen tyypit olleet erittäin kovin liikenteessä Tampereen keskustassa. Vattu.

Back
Ylös Bottom