Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pitää ihan yrittää analyyttisesti purkaa tätä vitutusta ja sen syitä, mutten keksi oikein mitään tosi kunnollista.

Nythän on niin, että tällä viikolla on vituttanut todella lujaa joka päivä noin kello kahdesta eteen päin. Jos sattuu pienikin vastoinkäyminen, siis ihan mikä vitun pikkujuttu tahansa niin huuto on kova ja tavarat lentää. Tietokone, kaukosäätimet ja astiasto on saaneet kokea kovaa käsitteltä ja toivon, ettei naapureita häiritse kun parahdan vittumaista oloani aina silloin tällöin suht kovaan ääneen.

Mietin sitten syitä, kun ei ole kiva olla kun vituttaa. Löytyihän niitä.

- Rahatilanne. Pieni ressi päällä, kun pitää venyttää koko ajan penniä. Vittumaista.

- Paljon hommia. Rästissä on kouluhommia paljon. Rästissä oli myös työhommia paljon, mutta kirjoittelin tänään ne pois.

- Ei voi juoda kaljaa. Tykkään rentoutua silloin tällöin ja ottaa ihan reippaasti viinaa tai olutta, mieluusti kuppilassa. Nyt ei pysty eikä ole pystynyt moneen viikkoon kun ei talous kestä.

- Hikoilu. Olen ennenkin hikoillut paljon, mutta nyt kun (ilmeisesti)juon kahvia vähän stydimmin niin se on paita päälle ja vartin päästä on tyynen meren kokoiset vitun hikipallot kainaloissa. Voi vittu että vituttaa edes ajatella. Nyt tulin taas vihaiseksi.

- Rahatilanteen takia myös safkaaminen vituttaa, kun ei voi syödä mitä lystää. Tänään söin halpaa makkaraa ja saarioisten pitsoja. Vittu!

- Ehkä kahvinjuonnista tulee myös jotenkin yliaktiiviseksi ja iskee yleisvitutus? Aamupäivästä kun ei pahemmin vituta.

- Menee muuten ihan todella vittumaiseksi päivä saman tien, kun joku vitun tampio sanoo jotain tyhmää. Olen lukenut tällä viikolla pakkista ja voi vittu että ihmiset täälläkin laukoo vitun tyhmiä juttuja. Ja kaupassa saatana kassalla ihmiset vasta vittumaisia onkin. Noi sisäpihalla vastaan tulevat kusipäät ei perihelsinkiläiseen tyyliin eds morjesta vaikka samassa talossa asutaan. Vitun möllit saatana hirttää pitäis.

Mä täällä taas huudan ittsekseni että voi vittuvittusaatana. Kokoajan vaan vituttaa, ei ole kiva. Tupakkikaan ei auta.

- Vituttaa kun lainasin kaverilta penkkipesuria (autoon) ja se sano sopimuksen irti, tuskin se mulle enää mitään ikinä lainaa (Penkin pesu jäi muutenkin kesken)

- Miten minusta tuli näin laiska, tyhmä ja saamaton?

- Muijalla liikaa töitä viikonloppusin, ollaan kaukosuhteessa (Hetki vielä) ja ei tietty nähdä kun viikonloppusin...

Kaveri soitti ja kerto, että:

- Muija lähti toisen miehen matkaan
- Porukat eros
- Kissa kuoli
- Kaatu kännissä ja rikko kätensä

Vituttaa kun tää kaveri on sellanen, että se ei varmaan ikinä ole halunnut pahaa kellekkään ja silti sille sattuu tollasta!:itku:

Nyt helpottaa kun mietin, että kaikki vois olla aika paljon huonomminkin

Oli tarkotus lähtee nyt salille polkemaan mut vetikin syömisistä vähän pakin sekasin. Ei varsinaisesti okseta eikä väännä mahaa, mut sellanen jännä huono olo kuitenkin. Täytyy toivoo, että tää tästä menis ja salilla taas kulkis treeni.

Vituttaa ihmiset, jotka eivät osaa ollenkaan ajatella asioita toisten kannalta eivätkä ymmärrä, etteivät kaikki elä samalla tavalla kuin he.

Eräällä tyypillä on tapana tekstata ihan aina keskellä yötä. Se on yleensä jotain ihan vitun turhaa ("mitä kuuluu?", "mitäs teet?") ja olen sanonut siitä, mutta jotenkin ei vaan tunnu menevän kaaliin! Miten vitun vaikeaa on ymmärtää, että vaikka itsellään ei olisi mitään tekemistä/töitä/velvollisuuksia, muilla ihmisillä saattaa olla ja heidän pitää toisinaan mennä nukkumaan ja herätä aikaisin. Silloin EI tekstata turhaan keskellä yötä eikä varsinkaan soitella.

Jos sanon ko. tyypille että menen esim. klo 22.30 nukkumaan, saan vastaukseksi jotain tyyliin "mitä sä niin aikaisin? eks tiiä et jos nukkuu liikaa ni on vaan väsyneempi, joku 5-6h on paras!". VOI VITUN URPO, se 5-6h on varmaan ihan hyvä jos ei joudu tekemään mitään eikä ajattelemaan, mutta mä valitettavasti joudun ja mielelläni nukkuisin sen 8h.

Nytkin olen ihan silmät ristissä ja heräsin 2h myöhemmin, koska hän soitti joskus 2 aikaan yöllä ja vaikka hylkäsin puhelun, heräsin siihen enkä saanut heti uudestaan unta. Toisin sanoen tuon vitun turhan puhelun takia mulla meni 2h lukuaikaa hukkaan, kirjastosuunnitelmat kusivat ja olen väsynyt. Tänää on kaiken lisäksi ensimmäinen työpäivä... Eli KIITTI VITUSTI.

Ja tiedän että sen puhelimen voi laittaa äänettömälle, mutta ensinnäkin mä en luota herätykseen jos äänet on pois päältä. Toiseksi haluan olla tavoitettavissa, jos perheellä tai kavereilla on jokin hätänä. Se on vaan kumma, miten kaikki muut tietävät olla häiritsemättä yöllä, mutta tämä yksi ei millään usko...

Oon sanonu eksälle, etten haluu nähä sen prätkää, koska se muistuttaa mua aina kaikesta paskasta, niin eiköhän sen kulkureitti aina kulje mun työpaikan ohi ja muuten vaan tulee moikkaamaan koko ajan prätkällä. VITYYYYUTTYU jättäis mut rauhaan.

Vittu miehet on ihmeellisiä??? Eka ne jättää ja sit ne koko ajan häiriköi. En oikeesti tajuu tollasta.
Toi tekee varmaan nyt vaan kiusaa mulle tahallaan, vittu saatana onneks mä pääsen helvettiin tästä paskakaupungista.

ja kuitenkin sie haluut sitä vielä panna????

Qan sanoi:
No, ainaki eksän kans voi harrastaa viiden tähden seksii, kunnes muutan pois täältä epätoivon kylästä.

ja kuitenkin sie haluut sitä vielä panna????

Joo, tottakai? Kyse onkin siitä, että painuis sen prätkänsä kanssa helvettiin.

Joo, tottakai? Kyse onkin siitä, että painuis sen prätkänsä kanssa helvettiin.
Se voi olla et se on siitä hassu kaveri et se kuvittelee et ku se saa pillua ni se on ihan ok vaikka välil moikata sua. Miehet on toisinaan tollasia tunteellisia hupsuja ja kuvittelee sellaisia.

Ne ku ei aina tajuu et se on vaa seksiä ja sit ne vouhottaa jostain näkemisestä, soittamisesta ja kahveista.....

....MIEHET!!!!...

;)

:jahas:

:itku:

Vituttaa oma kyvyttömyys odottaa. Jätin gradun tiedekuntaan maanantaina 6.4., joten hirveän kauaa eivät voi sitä arvosanaehdotelmaansa pantata, mutta ei jaksais. Perkele.

Vituttaa olla tällänen vauva. Tasalta hammaslääkäri ja mulla tärisee kädet jo nyt. Toissaviikolla ei ollut itku kaukana vastaanotolla, ja matkallakin joutui jäämään pysäkkiä aiemmin pois kun loppui happi.
Fobiat on niin perseestä.

Back
Ylös Bottom