Heh, kertoo jotain harrastuksistani, kun ensimmäisiä viestejä tänne rustaan (tämä kun sattui minulle)...
Toivottavasti ei mene OT:ksi, mutta oli tänne muutamat muutkin noita uimahallikokemuksiaan näköjään jakaneet.
Eli olin uimahallilla uimassa. Uiskentelin ihan omissa maailmoissani kroolia ja koska en mikään oikea uimari ole, niin käännyn altaan päässä vain potkaisemalla vauhtia altaan seinästä. No, siinä sitten päätin ottaa oikein kovan 100 metrin vedon kroolia ja lähdin kauhomaan. 50 metrin altaan päätyseinä häämötti ja päätin koittaa ihan ihkaoikeaa kuperkeikkakäännöstä, josta sitten pyyhältää loput 50 metriä. Katseeni pysyi tiukasti altaan pohjassa ja aloin suorittamaan kuperkeikkaa, kun havaitsin altaan pohjamerkistä seinän lähestyvän. Kuperkeikka, luja ponnistus - jalkapohjien alla tuntuikin jotain pehmeän muhkuraista ja tunsin jonkun käsien huitovan jalkapohjieni ympärillä. Nostin pään pintaan ja katsoin, kun muuan mies katsoi erittäin vihaisena minua ja tokaisi, ettei sitä sentään tarvitse munille potkia. Olin niin nolona, että hyvä, kun sain anteeksipyyntöä soperrettua. Oli kyllä pakko lähteä altaasta ja äkkiä!