Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No viddu sekin meni vituiksi kun en saanut viisumia ajoissa, muuten hakisin uudestaan mutta budjetti oli todella tiukkaan laadittu ja takaisin tulo plus työttömyys täällä tarkoittaa sitä ettei ole varaa. Eli vituiksi mennyt aika huolella asiat tässä parin kuukauden aikana...

Nojuu sitten uskon, että voi hieman ketuttaa. Jos yhtään lohduttaa, itselläkin menee kaikki tänä vuonna kyllä sen vaikeimman kautta. Töitä ei ole löytynyt kesäksi ja se ottaa nyt todella päähän. Hakemuksia laitetettu varmaan +50 kpl ja haastattelussa käyty, mutta ei. Pitäisi ilmeisesti mennä harjoittelijaksi töihin jostai ei nykyään saa palkkaa. Noh, opiskelen sentään. Jotain positiivista. :D

Hetken aikaa jo yrittäny kikkailla LaTexin kanssa enkä oo millään saanu ääkkösiä toimimaan siinä. Hakenu melkein kaiken mahollisen netistä ja yrittäny säätää mutta ei perkele rupea toimimaan mun macin kanssa millään.

siis vittu nyt saa jo riittää... Uskomaton ohiveto fulltiltillä.. NL200pöytä. Oon isolla sokeella, kaveri utg:stä lyö 8d PF ja muut kippaa.. KK Kädessä reissaan 16D, Call..
Flop K 8 J Rainbow. Ok siis ihan ok boardi ja setti flopista.. Chekkaan, kaveri lyö 32D, reissaan 96D, kaveri menee all in ja sit tietty Call.. Näyttää JJ, turn A, River J :D. Pot 754.65

ei vittu

Onko todettava vain että "elämä on", jos joka perkeleen kerta, kun on syömässä ulkona, joko viereisessä pöydässä istuu yksinhuoltajaäiti kahden "tero-annelin" kanssa, joilla ei ole mikään hyvin tai viereisessä pöydässä istuu joukko teinejä, joiden ääni kuuluu kilometrin päähän. Tämän lisäksi nauraa täytyy niin kovaa, että viereisen korttelin kuuro mammakin kuulee tuon räkäisen teinikikatuksen. Ja jotta kaikki menisi täydellisesti, pitää kyseisten teinien puhua kielellä, josta joka toinen sana on kirosana ja tietysti kymmenien valokuvien räpsiminen ja niille höröttäminen on pakkollista samaan aikaan kun toinen urpo tunkee vieressä pitsaa suuhunsa.. :curs: :evil:

Hetken aikaa jo yrittäny kikkailla LaTexin kanssa enkä oo millään saanu ääkkösiä toimimaan siinä. Hakenu melkein kaiken mahollisen netistä ja yrittäny säätää mutta ei perkele rupea toimimaan mun macin kanssa millään.

\usepackage[ansinew]{inputenc}
\usepackage[finnish]{babel}

Oletko kokeillut noilla?

Siivoushommista ei tuu mitään kun on kaikkea turhaa sälää. Olisin sentään halunnut nukkua puhtaissa lakanoissa niin joku vitun runkkupaska oli varastanu multa lakanat pyykkituvasta. Kihisen kiukusta!!!!

Noh, huomena täältä lähtee hulluna tavaraa niin siivoan kunnolla.

Kävinpäs tossa salilla ja tapani mukaan pistin kännykän tms. laukun sivutaskuun treenin ajaksi. Nyt sitten kotona aloin kaivamaan sieltä yhtä sormusta ja eipäs ollutkaan siellä. Kävin pukkarissa uudestaan kattomassa niin ei ollu sielläkään. Pitää toivoa että löytyy huomenna autosta, ei siinä mutta kun oli todella tärkeä sormus mulle.

e. Ja rahkakin on näköjään loppu

Onko todettava vain että "elämä on", jos joka perkeleen kerta, kun on syömässä ulkona, joko viereisessä pöydässä istuu yksinhuoltajaäiti kahden "tero-annelin" kanssa, joilla ei ole mikään hyvin tai viereisessä pöydässä istuu joukko teinejä, joiden ääni kuuluu kilometrin päähän. Tämän lisäksi nauraa täytyy niin kovaa, että viereisen korttelin kuuro mammakin kuulee tuon räkäisen teinikikatuksen. Ja jotta kaikki menisi täydellisesti, pitää kyseisten teinien puhua kielellä, josta joka toinen sana on kirosana ja tietysti kymmenien valokuvien räpsiminen ja niille höröttäminen on pakkollista samaan aikaan kun toinen urpo tunkee vieressä pitsaa suuhunsa.. :curs: :evil:
Nää sun mainitsemat tero-annelit on muuten aika usein samaan aikaan kaupassa, kun oot ite a)väsyny b)kettuuntunu (mähän en täällä enää kiroile, kun tuli noottia) c)krapulassa ja d)all of the above. Ja aina on korva kipee, tai tekee mieli kinderiä. Ja mähän en ollu tollanen kakarana. Mä olin jo 2veenä Zen-mäinen viilipytty:lol2:

Kaveri ekaa kertaa kun vien sen tutustumaan bodailun ihmeelliseen maailmaan: "No miten nopeesti tässä saa niitä tuloksia?" Kerron sitten painoni nousseen ekan parin kk aikana noin viisi kiloa ja tein selväksi että sarjapainoissakin tapahtui selviä muutoksia. Kaveri, jonka mitat on 177/66 tokasee sitten siihen: "Ai no en tiiä voinko sitten ruveta käymään kun aattelin pikemminkin ottaa ylimäärästä pois." Huoh... Liekkö menee salikomediasta, ite ainaki repeilin ja tein kaverille selväks miten hölmöltä hän kuullosti.

Olin jo päässyt sen verran kesätunnelmiin, että jaksoin aloittaa aamuiset kävelylenkit. Tietkin näyttivät olleen harjattuja hiekasta, joten olin suunnitellut tänä viikonloppuna suorittaa rullaluistinten huollon ja aloittaa luistelukauden. Sitten herään ja huomaan, että (ainakin Tampereella) on taas talvi ja sentti lunta.:wall:

Sain meikit silmään treeneissä ja koko vkl on ylitöitä. Siis helvetti kaupassaki joku poika supatti että "isi mitä tolla miehellä on silmäkulmassa" ja naiset katto metrossa epäluulosina :)

Tuuli.
Vittu, jos tänään tulee lottovoitto, niin muutan sisäsuomeen. Heti huomenna.
En tiedä, minkälaista tuulta siellä rannikolla (?) on, mutta on täällä Keski-Suomessakin tänään ja eilen tuullut aivan järkyttävästi. Eilen odottelin mutsia kaupasta autossa parkkiksella ja tuli ihan hirvee raekuuro, niin auto heilu ihan selkeesti tuulessa paikallaan. Tänäänkin kyllä tuuli ihan riittävästi ja oli niin saakelin kylmä.

Viisaudenhammas vissiin puhkemassa, ei satu mutta inhottavaa kun tuolla vasemmassa ylänurkassa on koko ajan sellainen jännä tunne että jotain siellä on.

Olipa taas päivä, voi vittu sentään. :D Kävin tuol tuulessa ja pakkasessa ajelee kevarilla hieman. Noh kytät tulivat vastaan ja pistivät vilkut päälle ja pysäytysmerkin. Vedin siinä sivuun sit ja 3 autoo tuli takana jotka poliisi pysäytti kanssa etteivät aja mun päälle. Hävetti kyllä silmät päästä kun 2 niistä oli tuttuja. :D Luulivat varmaan että oon tehny jotain pahaa. Jäi kytät kyselemään kaikkee shittiä pyörästä että onhan varmasti 11kw niin mä vaan että joo onha se kevari 11kw.. (tosiasiassa 25kw:hyvä:) Eipä siinä mitään sit ne päästi menemään mutta nolotti vähäsen.

Kotiin päästyä sitten voi vittu! Lunta oli turputtanu jäisten kohtien päälle niin vedin nollavauheista lipat ja kemmun tanko meni sitten muutaman millin vinoon ja katkes jarrukahvan vipu.:pano::pano::itku: Eikun vaan uutta tilailee kuhan jaksaa!!

Heh, kertoo jotain harrastuksistani, kun ensimmäisiä viestejä tänne rustaan (tämä kun sattui minulle)...

Toivottavasti ei mene OT:ksi, mutta oli tänne muutamat muutkin noita uimahallikokemuksiaan näköjään jakaneet.

Eli olin uimahallilla uimassa. Uiskentelin ihan omissa maailmoissani kroolia ja koska en mikään oikea uimari ole, niin käännyn altaan päässä vain potkaisemalla vauhtia altaan seinästä. No, siinä sitten päätin ottaa oikein kovan 100 metrin vedon kroolia ja lähdin kauhomaan. 50 metrin altaan päätyseinä häämötti ja päätin koittaa ihan ihkaoikeaa kuperkeikkakäännöstä, josta sitten pyyhältää loput 50 metriä. Katseeni pysyi tiukasti altaan pohjassa ja aloin suorittamaan kuperkeikkaa, kun havaitsin altaan pohjamerkistä seinän lähestyvän. Kuperkeikka, luja ponnistus - jalkapohjien alla tuntuikin jotain pehmeän muhkuraista ja tunsin jonkun käsien huitovan jalkapohjieni ympärillä. Nostin pään pintaan ja katsoin, kun muuan mies katsoi erittäin vihaisena minua ja tokaisi, ettei sitä sentään tarvitse munille potkia. Olin niin nolona, että hyvä, kun sain anteeksipyyntöä soperrettua. Oli kyllä pakko lähteä altaasta ja äkkiä!

Back
Ylös Bottom