Mitä vittua mä tekisin? Kirjotukset ohi ja paskakelit on alkanut, niin ei kertakaikkiaan ole mitään järkevää tekemistä. Duunistakaan ei saa vuoroja kuin viikonlopuille ja viikot saa märehtiä kotona. Pääsykokeisiin ei tarvitse tekniikan ja liikenteen alalla osata muuta kuin lukion matikka sekä fysiikka tai kemia ja niitä oon tässä laskenut naama irvessä ennen kirjotuksia melko runsaasti.
Lisänä vituttaa vielä sekin, että töissä on nyt valittu meitä 18-19-vuotiaita abeja jonkun verran sesonkitöihin ja voi vittu, mitä urpoja siellä on. Täytyis oikeasti olla joku henkisen iän testi siinä haastattelussa, koska tuonnekin on aivan totaalisia pellejä valittu. Henkinen ikä 6v, ja sitten päästetään sellasia asiakaspalveluammattiin.:curs: Jannut puhuu tosi töykeästi asiakkaille ja kiroilee koko ajan niiden kuullen, ja muutenkin ärsyttää kuunnella niiden puhetta, kun vittu tuntuu olevan välimerkki lauseissa. Sitten ainakin yks juuri em. kuvauksen mukainen tyyppi on joku oikein fiini teinijätkä, joka tulee kaikissa niin teinikuteissa töihin kuin olla ja voi. Sitäkään en ymmärrä, miten pomo antaa jätkän olla töissä ruma räppilippis ja verkkarit jalassa! Kaikilla muilla on farkut paitsi tolla yhdellä teinixillä ja mielestäni kuuluis vähän sellaseen dress codeen pukeutua asiallisesti, eikä minua ainakaan ne loisteputket katossa niin pahasti häikäise, että tarvitsisin lippistä tai aurinkolaseja. Paita tulee firman puolesta, nii mielestäni jokainen vois panostaa edes sen verran, että ottais jotkut siistit pöksyt jalkaansa.
Kaiken lisäks tää jätkä on niin vitun urpo, että se tulee töihin aina 5 minuuttia myöhässä ja lähtee pois töistä ekana. 5 vaille sulkemisajan tää jätkä on jo kotivaatteissaan ja lähdössä menemään, vaikka kaikilla muilla menee vielä vartti siinä, että pistetään ovet kiinni, lasketaan kassat ja sellasta. Sitten kun mä pääsen yleensä lähtemään, niin tuota jätkää ei näy enää yhtään missään, koska se ei halua osallistua pakollisiin sulkemistoimiin. Niin ja yleisen käyttäytymissäännön mukaan töihin pitäis tulla joskus 15 vaille, koska ennen ovien aukaisemista käydään läpi päivän varaukset, mutta kaikkia sekään ei vissiin koske.