Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Piti hakea tyttöystävä kotoaan tänään meille viettämään viikonloppua mutta kun pääsin perille niin sillä olikin huono olo eikä päässyt tulemaan. Nyt meni koko viikonloppu pilalle. :(

Vituttaa toi tuntemattomien muija! Ei vittu, miten voi olla noin tyhmä:wall:

oon ollu reilu puol tuntia vasta töissä ja nyt jo vituttaa..eihän tässä ole ku koko vitun yö vielä edessä..

On se saatana. Sen tappelun jälkeen(tässä tredissä ~kuukausi sitten) meinasin lähteä kaverin ja veljen kanssa juomahan. Noh, kaveri lähti laittamaan hiuksia ja veli tulee sitten mulle sanomaan kierrellen joka maholisen mutkan kautta, että voinhan minä lähteä mutta sitten hän ei tule. Kuulemma pelkää että mitä tapahtuu jos me lähemmä ryypiskelmään porukassa. :jahas: Eikä osaa edes suoraan sanoa. Oon sanonu sille jo monta kertaa ettei mulla oo enää mitä sitä kohtaan. Se on mulle enää pelkkä kämppis, ei veli. Silti ei usko. Nyt sitten en voi juopotella noiden lääkiskavereiden kanssa missään vaiheessa ennen ku tuo veli kasvattaa munat. Hieman kaivelee. :(
Erikoisen tilanteesta tekee se, että pari viikkoa sen "pikku" kähinän jälkeen veli änki pakolla mukaan kun menin omien koulukavereiden kanssa juopottelemaan. Käyttäyty ku joku kuningas meidän kiltahuoneella ja haasto riitaa (mun veli on sitä mieltä että vain ja ainoastaan tyhmät mene TTY:lle ja viisaat menee lääkikseen, samaan hengevetoon naureskelee kuinka helppoa lääkiskessä on verrattuna TTY:hyn. :jahas:). Rauhottelin sitä ja lähetin kotii kesken illan. Seuraavana aamuna se sit väitti että minä muka alotin "tappelun" siellä. :david:

Itseasiassa toivon että se pääsis armeijaan opimaan vähän nöyryyttä. Sillä on nyt kahet C-paperit alla m. reuman ja selän murtuman takia, joten tuskin pääsee. Kovaan ääneen se sanoo meneväsä sinne vaikka läpi harmaan kiven. Toista se oli silloin ku ite olin armeijassa, naureskeli vaa mulle ku kerroin mitä kaikkea tein siellä. :D

Muutenkii veljellä vähän nuo puheet mitä sattuu. Kovasti huutelee tekeväsä töitä enemmän ku kukaa muu sen tuntema ihminen, ja tähän mennessä ollu 4 viikkoa yhteensä töissä, siinä missä minä olen ollu 12 kuukautta (kesätöistä siis kyse).

Liian ylpeät ja itsevarmat ihmiset vituttaa.. :jahas:

Tää viisaudenhammas. Oikein tuntuu kun ien soi, on niin tiukalla kun ei vielä suostu repeämään. Ien on lähtenyt aukeamaan posken puolelta, jossa se painaa jotain poskilihasta tms jolloin koko poski on ihan turvoksissa.

Tää viisaudenhammas. Oikein tuntuu kun ien soi, on niin tiukalla kun ei vielä suostu repeämään. Ien on lähtenyt aukeamaan posken puolelta, jossa se painaa jotain poskilihasta tms jolloin koko poski on ihan turvoksissa.
Mullakin oli pari viikkoo sitten ihan sama tilanne, että koko poskee turvotti viisaudenhampaan takia eikä voinu oikee mitään syödä. Nyt on jostain ihmeen syystä lakannut toi kipu ainakin hetkeks, mutta kai se sieltä taas kohta jatkaa puskemista.

Eilisistä sohva-päikkäreistä meni niska totaalisen jumiin, pään kääntäminen sattuu vieläkin.

Taidan olla tulossa vanhaksi :(

Kohtuu siisti ilma ulkona ja kaikki mitä voi tehdä on istua ja makailla sisällä :curs: Alkaa riittää kohta tää snta. :curs: Intoa ois vaikka muille jakaa mutta ei, kun ei vaan pysty.

Nyt vituttaa tää saatanallinen kurkkukkipu. Yritä nyt edes nielasta jotain ni sattuu niin helvetisti. Olis muutenki ollu tänää treenipäivä. No, toivottavasti menee pian ohi.

Voi jumalauta tätä hienoa tekniikkaa ja maailman paskinta keksintöä, Windows XP:tä. Koitin tässä päivittää TomTomin navigaattoria ja ohjelmisto asenteli päivityksiä, kunnes yht'äkkiä pamahti ruutuun virheilmoitus ja koko paska sulkeutui. Siinä sitten vanavedessä kokeilin navigaattoria, niin kartta hävinnyt! Perseen helvetti. Ohjelmiston mukaan kartta on laitteessa, mutta laite ei sitä löydä. Sitä ennen tein vielä ohjelmistolla varmuuskopion, mutta sekään ei kai ole tallentunut.:curs:

Voi vit... ...kele stana!!!
Puhelin sitten paskana. Muutaman päivän se tossa vittuili ja sammuili välillä itsestään. Yksi aamu ei edes käynnistynyt, vaikka akku oli täynnä. Nappasin akun irti ja taas toimi. Tänä aamuna se oli taas sammunut, mutta nyt ei auta mikään. Se käynnistyy kyllä ja nokia-teksti tulee ruutuun, mutta sen jälkeen ruudussa välähtää muutama erivärinen pikseli sekunnin murto-osan ajan ja puhelin sammuu.

E: Nyt sain sen jotenkin taas toimimaan. Saas nähdä miten kauan se toimii. Uusi luuri täytyy kyllä hankkia.

Back
Ylös Bottom