Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tulipas tässä omakin tarina parin kuukauden takaa mieleen.

Tuli hauiskäännön vuoro. Alfauros totesi että hauisykkönen tuossa scottpenkissä olis tähän väliin poikaa. Siihen sitten 10kg kiekot päihin ja lukot perään, painoa oli siis 35kg. Paineet sisään ja raaka vääntö, mutta ei se noussut kuin 10cm pidikkeistä. Noh, eihän siinä muuta kuin tankoa takasin asettelemaan niihin koukkuihin mutta ei se perkele osunut, vaan valahti niiden ohi. Tästä seurasi hienoin salilla näkemäni tapahtumasarja:

Poika jäi reisillään siihen scotin käsinojan varaan kiinni, mutta kun voimat reisistä loppuivat ryöpsähti hän painojen perässä koko penkin yli naamalleen lattiaan. Siitä sitten heitti hienon oloisen scorppionin eli jalat niskojen yli jääden retkottamaan selälleen lattialle.

Ei helvata :hyper: Paras ikinä!

Aika hc treenari:D

Työkaveri taas teeskentelee sairasta ja mä jouduin aamuvuoroon.
Ei siinä muuten, mutta en mennyt mitenkään kovin aikasin nukkumaan eilen iltavuoron päätteeksi ja en edes ollut kotona yötä.

Kivasti sitten soi puhelin kuudelta, että pääsisitkös töihin, johon vastasin, että en itseasiassa nyt kyllä pääse, niin vastaus oli, että se on niin kuin tultava! No, nukuin vielä vartin ja sitten yritin ravistella poikaystävää hereille, että olis lähteny heittää mua 30km kaupunkiin ja sitten kun vihdoin lähdettiin, niin kotona suihkuun ja meikkiä naamaan ja hiuksia vähän harjailla ja soitin sitten piirivartijalle, että saa luvan tulla hakemaan, mutta ei kun hän on päivystämässä täällä, mihin mun piti mennä. Vittu lähe nyt tonne jäätyneeseen loskaan pyöräilemään. Siinä vaiheessa teki mieli soittaa pomolle, että saapi unohtaa koko jutun.
Kerrankin ollaan saatana poikaystävän kans samassa vuorossa, niin ei ku tuu hei aamuvuoroon koko viikoks, unohdetaan sun iltavuorot ja nää sit poikaystävääs joskus! EI JUMALAUTA mikä se sellanen en, et oma elämä pitää jättää väliin töiden takia??? En kyllä tällaseen suostu enää ikinä.
Kouluttakoon tuuraajia, ettei tartte aina mun viikkoa pilata.
Oonkohan taas vähä liian kiltti.

Sitten vituttaa se, että mulla ei oo enää ku 10e rahaa, kun palkka meni laskuihin ja vuokraan ja olin luullu, että voin syödä anopin tekemää kalakeittoa tänään, niin ei mee rahaa eväisiin töihin, niin viekää nyt sekin ilo multa sitten!!!!
Kävin sit ostamas kahviosta sämpylän, ku ei meillä tietenkään ollu mitään aamupalaa, kun eilen ostettu leipäki unohtu kämppiksen autoon, niin se saatana täytetty sämpylä makso 2,70e!! Ja yleensä ne on maksanu 1,7e niiin tää oliki joku erikoissämpylä, joka oli vaan vahingossa viattomien uhrien kiusaks piilotettu sinne normisämpylöiden sekaan. "Joo tää on meidän kuukauden tuote.." NO EI KIINNOSTA!!! Mitä vittua mä nyt syön seuraavat kaks viikkoa?? No, otan varmaan pikavippiä (taas), enkä ikinä pääse tästä raha-ahdingosta eroon.
Pitää varmaan sanoa pomolle, että koska mun täytyy olla 24h hälytysvalmiudessa ja joudun hylkäämään ystävyys- ja parisuhteeni työn takia, niin haluan kyllä aika vitusti enemmän palkkaa.

Ja sit vituttaa tollaset, jotka ajattelee vaan omaa persettään, "mua ei nyt huvita mennä töihin, no oon vaikka kuumeessa".
Toiki akka tietää, ettei tasan oo ketään muuta tuuraamaan ku minä ja mun vastuulla muutenkin tää koko putiikki, niin pakkohan se on saatana tulla. Vituttaa ihmiset, joiden työmoraali on niin saatanan matala!
Eihän sil oo mitään väliä, jos on osa jotain tiimiä jossain, ei oo niin iso asia, jos tulee kipeeks ja jää pois, mutta vähän eri asia tällasessa työssä, missä on pakko olla joku ja helvetti se joku on AINA minä.

Taidan kyl kertoo vähä faktoja pomolle ja vaadin silti koko viikosta iltavuoron palkan + hälykorvaukset.

Kiitos ja anteeksi.

Kivasti sitten soi puhelin kuudelta, että pääsisitkös töihin, johon vastasin, että en itseasiassa nyt kyllä pääse, niin vastaus oli, että se on niin kuin tultava!
Ei sun tommosee tarvi suostua, ite oisin sanonnu ainakin että en ollu tulossa ni en tuu, sitä varten on muitakin työntekijöitä, piä nyt ainakin huoli, että tulee kaikki maholliset korvaukset mitä TES:ssä lukee.

[edit] tosku sanoit 24h hälytysvalmiudessa ni ootko erikseen töihin kutsuttava vaimit? kyllä mullekki saa soittaa iha mihi aikaa tahansa ja millo tahansa mut se on eri asia että suostunko töihin vai en :D

Ei sun tommosee tarvi suostua, ite oisin sanonnu ainakin että en ollu tulossa ni en tuu, sitä varten on muitakin työntekijöitä, piä nyt ainakin huoli, että tulee kaikki maholliset korvaukset mitä TES:ssä lukee.

No siinähän se onkin, kun aamuvuoroon ei oo ketään muita koulutettuja kun tuo tyttö. Ja minä olen itse se pääpiru täällä, joka koulutanKIN.
Pyydän myös extrakorvaukseet, vituttaa sen verran tää social life pilaaminen koko viikolta.

No siinähän se onkin, kun aamuvuoroon ei oo ketään muita koulutettuja kun tuo tyttö. Ja minä olen itse se pääpiru täällä, joka koulutanKIN.
Pyydän myös extrakorvaukseet, vituttaa sen verran tää social life pilaaminen koko viikolta.
Eihä se nyt saatanan voi olla 2 ihmisestä kiinni aamuvuorot, pitäähä siihe nyt enemmän olla reserviä koulutettu.

Eihä se nyt saatanan voi olla 2 ihmisestä kiinni aamuvuorot, pitäähä siihe nyt enemmän olla reserviä koulutettu.

On koulutettu, kaks opiskelijaa :hyper:

edit. Niin ja yks tyyppi oli kans, mut se sai kenkää.

voi morjens :D pomolle ilmottaa että enemmän ihmisii pitää olla koulutettu, eihä tosta tuu muute mitää.

No se ongelma on siinä, että mistä saat ihmisiä reserviin? Kiinnostaako niitä se, että ne on koulutettu tähän ja silloin tällöin saattaa saada yhden vuoron puolen tunnin varotusajalla? No ei semmosia ihmisiä oo olemassa.

Onneksi parannusta luvassa, kun mun kaverilla alkaa vartijakurssi keskiviikkona ja kurssin päätyttyä tulee sitten oppivuoroihin mulle ja huhtikuun alusta alkaa tekemään omia vuoroja! Siinä on sitten tyttö, joka ei ihan pikkusyystä jää pois ja on muuten päteväkin, niin sitten mä voin aloittaa elämän uudestaan.

Ja sitten ihmiset vielä ihmettelevät, miksi olen tyytyväinen 7-15 + aivot kiinni työasioista -rytmiin. Lomalla en edes muista missä olen töissä ja jos joku soittaa, se on harvoin mitään oikeaa työasiaa.

Kummemmin ei mikään vituta, paitsi ehkä vähän se että professoreilla on parempaakin tekemistä kuin lukea mun gradua heti kun se ilmestyy pöydälle, mutta selvinnen tämän kanssa.

No se ongelma on siinä, että mistä saat ihmisiä reserviin? Kiinnostaako niitä se, että ne on koulutettu tähän ja silloin tällöin saattaa saada yhden vuoron puolen tunnin varotusajalla? No ei semmosia ihmisiä oo olemassa.
Eikö siel tehä että esim koulutetaan 1 ihmiselle vaikka 2-3 paikkaa? Ite osaan 2 paikkaa tällä hetkellä ja 3 paikkaa on parin viikon päästä koulutus (viimeks ollu siel tekees 3kk sitte vuoroa ni siksi on koulutus ni muistaa vähä paremmin mitä tehdä), juuri tuommoisen takia jos niissä tarvii tehdä vuoroja jonkun takia niin osaa tehdäkki muutaku istuu ja ihmetellä.

Oonkohan taas vähä liian kiltti.
Olet. Ensikerralla pyydät jostain kirjallisena sopimuksen, jossa sua velvoitetaan olemaan 24/7 valmis tulemaan töihin esimerkiksi sairastapauksessa. Jos ei, niin lisää palkkaa. Jos ei onnistu, niin et vaan mene vaikka pyydettäis :)

Paikallisella salilla käy eräs henkilö, jonka liikkeet on sellasta hirveetä sätkimistä. Jo niillä liikkeillä se aiheuttaa pientä hilpeyttä, mutta ei siinä vielä kaikki. Kerran se kysy joltain vähän isommalta kaverilta että "voinko mä lainata vähän magnesiumia?", johon iso kaveri sano että "ota nyt sitten". Tää kaveri hiero magnesiumit käsiin ja meni vartalonkiertokoneeseen. Kyllä, vartalonkiertokoneeseen, jossa on vielä sellaset pehmusteet joista otetaan kiinni. Eikä siinä vielä kaikki, normaalisti kun tehdään toinen puoli kerrallaan, tää kaveri teki molempia ja vielä niin hirveellä vauhdilla että pakan kolahdus varmasti kaikui koko salissa. Koittakaa ymmärtää, en osaa selittää hyvin mutta ainakin se sai suupielet ylöspäin.

Näissä vartalonkiertolaitteissa on pakko olla jotain kummallista, koska kerran eräs täti luki lehteä ja teki samaan aikaan vartalonkiertoa. Kyllä sekin vaan onnistuu jos tosiaan haluaa, näköjään :D

Olet. Ensikerralla pyydät jostain kirjallisena sopimuksen, jossa sua velvoitetaan olemaan 24/7 valmis tulemaan töihin esimerkiksi sairastapauksessa. Jos ei, niin lisää palkkaa. Jos ei onnistu, niin et vaan mene vaikka pyydettäis :)

Onkohan tollasia mahdollista tehä TESn mukaan? Mä oon aina käsittäny, että sairastapauksessa pyydetään kaikkia mahdollisia ja sille, jolle siitä vähiten koituu ongelmia, niin se sitten tulee... Mutta en oo koskaan joutunut lukemaan tosta mitään virallista tekstiä.
Lisää palkkaa, kyllä kiitos.

Eikö siel tehä että esim koulutetaan 1 ihmiselle vaikka 2-3 paikkaa? Ite osaan 2 paikkaa tällä hetkellä ja 3 paikkaa on parin viikon päästä koulutus (viimeks ollu siel tekees 3kk sitte vuoroa ni siksi on koulutus ni muistaa vähä paremmin mitä tehdä), juuri tuommoisen takia jos niissä tarvii tehdä vuoroja jonkun takia niin osaa tehdäkki muutaku istuu ja ihmetellä.

No siksi, kun tämä on ison yrityksen käyntikorttirespa. Ei tänne piiripojat tai myymälämiehet oikein sovellu. Toki on niitä, jotka tekee iltavuoroja silloin tällöin täällä, mutta aamuvuoro on vähän eri asia... Täytyy olla tyttöjä (asiakkaan toivomus) ja sitten ne tytöt, jotka sopii hyvin respaan, ei tahdo myymälään.

No siksi, kun tämä on ison yrityksen käyntikorttirespa. Ei tänne piiripojat tai myymälämiehet oikein sovellu. Toki on niitä, jotka tekee iltavuoroja silloin tällöin täällä, mutta aamuvuoro on vähän eri asia... Täytyy olla tyttöjä (asiakkaan toivomus) ja sitten ne tytöt, jotka sopii hyvin respaan, ei tahdo myymälään.
Ahaa, no siitte joo paska tilanne.

Tulipas tässä omakin tarina parin kuukauden takaa mieleen.

Jengi yläasteikäisiä pojankloppeja marssi salille, ensin pukkariin ja sieltä farkut ja lätsä päässä suoraan penkille. Jokainen painoi varmaan max. 50kg. Siinä sitten sievä rinki penkin ympärille, ja joukon ilmeinen alfauros ja johtaja alkoi pukata tangolla lämppäyssarjaa. Todettuaan viileästi "vittu, laitetaanhan painoa lisää" alamaiset iskivät tankoon 45kg, ja siitä lähti räjähtävä sarja kahdella toistolla. Seuraavaksi oli vuorossa 50kg. Ringissä seisova poika pienehkö sipsipussi kädessään näytti pettyvän toden teolla kun paino jäikin rinnalle, mutta onneksi selitys oli olemassa "Oon ollu koko viikon kuumeessa niin ei tää noussu, oon kyllä nostanu ennen". Poika näytti huojentuneelta.

Tuli hauiskäännön vuoro. Alfauros totesi että hauisykkönen tuossa scottpenkissä olis tähän väliin poikaa. Siihen sitten 10kg kiekot päihin ja lukot perään, painoa oli siis 35kg. Paineet sisään ja raaka vääntö, mutta ei se noussut kuin 10cm pidikkeistä. Noh, eihän siinä muuta kuin tankoa takasin asettelemaan niihin koukkuihin mutta ei se perkele osunut, vaan valahti niiden ohi. Tästä seurasi hienoin salilla näkemäni tapahtumasarja:

Poika jäi reisillään siihen scotin käsinojan varaan kiinni, mutta kun voimat reisistä loppuivat ryöpsähti hän painojen perässä koko penkin yli naamalleen lattiaan. Siitä sitten heitti hienon oloisen scorppionin eli jalat niskojen yli jääden retkottamaan selälleen lattialle.

Jäi kyykkysarjat kesken, ei tuota pystyny kattomaan ihan naama peruslukemilla. Ei kaverille mitään käyny tuossa kaiketi, ainaki vaivaantuneen olosesti naureskeli kun pääsi sieltä lattiasta ylös. Sen kertaset treenit loppu siihen.

Todellista salikomediaa :D Päivän naurut :hyvä:

Sunnuntaiaamuna töiden jälkeen poikkesin nakkarilla syömässä ja sain turpiini eräältä meisselinimijältä kun en suostunut viemään häntä kotiin. Ekaksi sain kuulla uhkailuja, nimittelyä ja lopuksi nyrkistä naamaan. No ilmoitus poliisille ja sitten lääkäriin katsastuttamassa nenä. Poliisi oli ottanu tyypin kuulusteluun ja tyyppi kiisti lyöneensä ja kun ei ollut todistajia niin juttu jäi siihen. Tämä vituttaa, ja ankarasti

Ja sit viel vartiointi alalla ku on liksat niin poljettu maihin ja korotuksista ei tietoakaan, nythän sai maistaa tessi korotuksen voimin 76centin juhlatumun, wau!

Onhan tää tällaista ihan arkipäivää ja sopparitki ku on väsätty tiettyyn tuntimäärään, niin ylitöitäkin ku tekee liikaa niin sit vähennetään normi päivistä veks,. eli käytännössä ei ole mitään järkeä ees suostua överiin. Sairasloma korvaukset maksetaan kun on ollu 2v talossa ei ennen sitä niin en ymmärrä sellasia velliperseitä jotka pienen nuhan takia jää samantien veks duunista ja menettää siten niiltä osin liksaa.

Ja sit viel vartiointi alalla ku on liksat niin poljettu maihin ja korotuksista ei tietoakaan, nythän sai maistaa tessi korotuksen voimin 76centin juhlatumun, wau!
Eihä tässä ookku alle 1vuosi ni taas on uus TES kädessä :D jännityksellä ootellaa millasta ne saa aikaseksi.

Sunnuntaiaamuna töiden jälkeen poikkesin nakkarilla syömässä ja sain turpiini eräältä meisselinimijältä kun en suostunut viemään häntä kotiin. Ekaksi sain kuulla uhkailuja, nimittelyä ja lopuksi nyrkistä naamaan. No ilmoitus poliisille ja sitten lääkäriin katsastuttamassa nenä. Poliisi oli ottanu tyypin kuulusteluun ja tyyppi kiisti lyöneensä ja kun ei ollut todistajia niin juttu jäi siihen. Tämä vituttaa, ja ankarasti
Kai siellä snägärin tiskin takana joku on ollut?

Back
Ylös Bottom