Työkaveri taas teeskentelee sairasta ja mä jouduin aamuvuoroon.
Ei siinä muuten, mutta en mennyt mitenkään kovin aikasin nukkumaan eilen iltavuoron päätteeksi ja en edes ollut kotona yötä.
Kivasti sitten soi puhelin kuudelta, että pääsisitkös töihin, johon vastasin, että en itseasiassa nyt kyllä pääse, niin vastaus oli, että se on niin kuin tultava! No, nukuin vielä vartin ja sitten yritin ravistella poikaystävää hereille, että olis lähteny heittää mua 30km kaupunkiin ja sitten kun vihdoin lähdettiin, niin kotona suihkuun ja meikkiä naamaan ja hiuksia vähän harjailla ja soitin sitten piirivartijalle, että saa luvan tulla hakemaan, mutta ei kun hän on päivystämässä täällä, mihin mun piti mennä. Vittu lähe nyt tonne jäätyneeseen loskaan pyöräilemään. Siinä vaiheessa teki mieli soittaa pomolle, että saapi unohtaa koko jutun.
Kerrankin ollaan saatana poikaystävän kans samassa vuorossa, niin ei ku tuu hei aamuvuoroon koko viikoks, unohdetaan sun iltavuorot ja nää sit poikaystävääs joskus! EI JUMALAUTA mikä se sellanen en, et oma elämä pitää jättää väliin töiden takia??? En kyllä tällaseen suostu enää ikinä.
Kouluttakoon tuuraajia, ettei tartte aina mun viikkoa pilata.
Oonkohan taas vähä liian kiltti.
Sitten vituttaa se, että mulla ei oo enää ku 10e rahaa, kun palkka meni laskuihin ja vuokraan ja olin luullu, että voin syödä anopin tekemää kalakeittoa tänään, niin ei mee rahaa eväisiin töihin, niin viekää nyt sekin ilo multa sitten!!!!
Kävin sit ostamas kahviosta sämpylän, ku ei meillä tietenkään ollu mitään aamupalaa, kun eilen ostettu leipäki unohtu kämppiksen autoon, niin se saatana täytetty sämpylä makso 2,70e!! Ja yleensä ne on maksanu 1,7e niiin tää oliki joku erikoissämpylä, joka oli vaan vahingossa viattomien uhrien kiusaks piilotettu sinne normisämpylöiden sekaan. "Joo tää on meidän kuukauden tuote.." NO EI KIINNOSTA!!! Mitä vittua mä nyt syön seuraavat kaks viikkoa?? No, otan varmaan pikavippiä (taas), enkä ikinä pääse tästä raha-ahdingosta eroon.
Pitää varmaan sanoa pomolle, että koska mun täytyy olla 24h hälytysvalmiudessa ja joudun hylkäämään ystävyys- ja parisuhteeni työn takia, niin haluan kyllä aika vitusti enemmän palkkaa.
Ja sit vituttaa tollaset, jotka ajattelee vaan omaa persettään, "mua ei nyt huvita mennä töihin, no oon vaikka kuumeessa".
Toiki akka tietää, ettei tasan oo ketään muuta tuuraamaan ku minä ja mun vastuulla muutenkin tää koko putiikki, niin pakkohan se on saatana tulla. Vituttaa ihmiset, joiden työmoraali on niin saatanan matala!
Eihän sil oo mitään väliä, jos on osa jotain tiimiä jossain, ei oo niin iso asia, jos tulee kipeeks ja jää pois, mutta vähän eri asia tällasessa työssä, missä on pakko olla joku ja helvetti se joku on AINA minä.
Taidan kyl kertoo vähä faktoja pomolle ja vaadin silti koko viikosta iltavuoron palkan + hälykorvaukset.
Kiitos ja anteeksi.