Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuli tos vähäse hajottuu ku yks tyyppi treenas salil nii jokases liikkees se sano jotai "oh yeah" "uuh" "ooooh" eikä mitää tommost "tavallist" örinää

Ei sinäänsä haittaa mut oli aika hauskan kuullost :D
En tiedä onkohan tosissaan tehnyt, meinaa itekkin joskus huutanut ihan läpällä sarjan jälkeen " YEAAHH BUDDYY!" :D

Yritän asentaa ledejä eteiseen ja vittukunvituttaa niitä pitkiä koteloita yksin katon rajaan laittaa. Johtoakin on kilometreittäin ja nyt täytyy koko paska irrottaa kun enpä tajunnut yhteen kohtaan loveta johdoille syvennystä. Porakoneestakin loppui akku ja nyt sit odotellaan että se latautuu.

Ruuvitkin on jotain ihme paskoja ja porakoneen kärkikin piloille ajettu.:curs:
kämpästäkin vois räpsästä kuvan sinne "paskimmat kämpät"-triidiin, ei huvita yhtään siivota.

Ainoa mieltä nostattava asia on että remppa melkein valmis, jotain pikkujuttuja tekemättä ja uus taulutv ja kotiteatteri josta kelpaa katsoa taas illalla Salkkareita.:D

Mulla hävis kerran lompakko, siellä oli tonni rahaa ja elämäni tärkein paperi. Disturbedin helsingin keikan konserttilippu. Vitutti niin ettei mitään rajaa. Menin sit baariin nollaamaan tilanteen, ei auttanu vaikka veti viinaa miten. Hakkasin baarin pihalla tupakkapaikalla ekan vittumaisen näköisen jätkän ja kävelin kotiin. Kaaduin sänkyyn ja sänky siirty vähäsen. *klops* katoin sängyn alle ja eikös siellä ollu lompakko. Se oli jotenkin menny sängyn ja seinän väliin. Sulle joka otit pataan, jos tavataan niin oon kaljat pystyssä...:nolo:

asennetta...:rock:

tuo keikkalipun menetyksen voi ymmärtää..

- kun ihmiset ei ymmärrä, ettei heidän seuraansa haluta. Jos ei koskaan lähde sille oluelle, niin ei varmaan ole hyötyä soittaa. Ei viitsi mulkkukaan olla, mutta nyt alkaa jo vituttamaan. Vielä enemmän vituttaa se, että tuon ihmisen pitää niin kovasti hakea seuraa, saadakseen vain sen yhteenkuuluvuuden/hyväksynnän puute täytettyä, sillä seurauksella, että kanssakäyminen on kankeaa/epämukavaa.

Ei tarvitse täysin erakoitua, mutta voisi kehittää omaa itsenäisyyttään.

asennetta...
tuo keikkalipun menetyksen voi ymmärtää..
Niin, että voi hakata jonku vittumaisen näköisen ihmisen?
En sano mitään.

Hah, tuo lippu nyt oli vähän kärjistystä tuohon asiaan. Toki se nyt vitutti kun kolme pankkikorttia, ajokortti, muut kortit + ne käteiset "hävis" sen lompakon mukana.

Eli en minä todellakaan huvikseen ketään käy turpaan takomassa, sääliks käy sitä tyyppiä, oli vaan väärässä paikassa ja epäsovinnaiseen aikaan.

Prayer, tuossa hommassahan ei nyt ole mitään järkeä.

Ai niin ja vituttaa se minuakin..."virrat" kateissa, ei jaksa tehdä mitään.

Hah, tuo lippu nyt oli vähän kärjistystä tuohon asiaan. Toki se nyt vitutti kun kolme pankkikorttia, ajokortti, muut kortit + ne käteiset "hävis" sen lompakon mukana.

Eli en minä todellakaan huvikseen ketään käy turpaan takomassa, sääliks käy sitä tyyppiä, oli vaan väärässä paikassa ja epäsovinnaiseen aikaan.

Jaa vai että myös kortit ja käteiset, no kyllähän sen sitten ymmärtää. Olisit nyt saman tien tappanut! :rolleyes:

No missäpä sitä koskaan mitään järkeä oiskaan.
Mulle saa kyllä tulla kukkahattuilemaan, kuuntelen mielelläni muutamat luennot.
Huono sarkasmi ei auta yhtään.

Nyt kylä vituttaa, pitäsköhän käydä jotain kolauttamassa :rolleyes:
Oho, nyt tuli multa surkeaa sarkasmia..

No missäpä sitä koskaan mitään järkeä oiskaan.
Mulle saa kyllä tulla kukkahattuilemaan, kuuntelen mielelläni muutamat luennot.
Huono sarkasmi ei auta yhtään.

Nyt kylä vituttaa, pitäsköhän käydä jotain kolauttamassa :rolleyes:
Oho, nyt tuli multa surkeaa sarkasmia..
Tuu vaan, ois joku kiva pikku jumppa sitten hoidettu iltapäivälle...:D
edit: En ottanu vakavasti...

Prayer on kyllä aika arjen sankari. Itse juuri tovi takaperin kerroit, kuinka baarissa haastavat ukot vituttavat. Että sellasta.

"habanero": Mummo väijyttänyt oikein, nähnyt että autokoulun auto tulee ja luultavasti inssi jollain menossa niin eteen vaan. :D Ehkä sitä vitutti kun itellä meni ajokortti umpeen ja uutta ei tipu kun ei nää metriä pitemmälle ja refleksit on ku 4 promillen Indicalla. :rolleyes:

just forkkasin koneen ja firefox 3 kaatu heti ekalla kerralla. hyvä selain menty pilaamaan

Prayer on kyllä aika arjen sankari. Itse juuri tovi takaperin kerroit, kuinka baarissa haastavat ukot vituttavat. Että sellasta.
Mut eihän Prayer ketään lähteny haastamaan, veti suoraan pannuun.

Äääääh.. Mistä vitusta mä revin Goebbelsista ja natsipropagandasta kertovia kirjoja maanantaiaamuun mennessä??? Palautin hissan investigationin jo marraskuussa ja sain TÄNÄÄN palautteen siitä, sitten ilmoitettiin että joo jos haluat parantaa, deadline maanantai ja tähän ja tähän kohtaan tarvitaan esimerkkejä. Oon palauttanut lähdekirjat jo aikoja sitten ja niiden saamisessa kestäis pari päivää. ARGH, vituttaa kun opettajat eivät palauta töitä ajoissa ja aiheuttavat näin ollen oppilaille lisää työtä ja ylimääräistä stressiä.

Muutenkin koulu vituttaa tällä hetkellä aika paljon. Ei jaksais lukea, varsinkaan tota vitun hissaa...

Back
Ylös Bottom