Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelisin hankkiutumaan Sotkamon keskustaan asti. Sieltä nimittäin löytyy terveyskeskuksen alakerrasta ilmainen sali, joka on hinta-laatusuhteeltaan ihan perkeleen hyvä.Katinkulla sali on tosi paska! ja joudun olemaan täällä melkein koko viikon...
Ei mua muuten kiinnostaisi vittuakaan tollaset ajelehtivat lusmut, mutta toi ajelehtiva lusmu sattuu olemaan samalla mun paras ystävä. Turhauttaa vaan niin paljon, kun ei saa toista tajuamaan ja ennenkaikkea KASVAMAAN AIKUISEKSI.
Mun kohdalla taitaa duunit loppua pian ja hommat ulkoistetaan. :itku
T-Byrdille tosi lämmin halaus ja voimia jatkoon! :haart:
Asioilla on tapana järjestyä, vaikka välillä saattaakin näyttää tuskaiselta ja toivottomalta.

Voi ei :( *voimahali*
Mutta kuten sanottu, asioilla on tapana järjestyä. Ehkä tämä poikii sulle jonkun supermahtavan mahdollisuuden, jota et muuten olisi edes ajatellut!
Byrd, miitissä vedetään sitten kunnon kännit!
Oli jo 2-3x suositeltu "päiväannoksein" :D Tänään ei taida tollasta yötä tulla ja hyvä niin.
Vasen pohje on edelleen tulehtunu ja turvonnu (kerrankin isompi kuin oikee, normaalisti 2-3cm pienempi!). Ei toivoakaan että tolle sais varattua painoa. :curs:

Voi helvetin helvetti! Piti sitten tiputtaa lompakko takin taskusta jonnekin tonne kadulle :wall:
Vittu että syö miestä! Pankkikortit on toki tapettu, mutta minkähänlainen ruljanssi sekin on hankkia uudet tilalle ja ajokortti yms.? Perkele! :wall:
fedit. Jaksamista T-Byrdille, kurja kuulla tuollaisia uutisia :(
Niin, nytkin niillä rahoilla joku spuge ryyppää onnellisena jossain...
No , entä jos joku kiltti mummo on löytänyt sen lompakon ja palauttanut kytikselle?
No sitten vituttaa kahta kauheammin ku kaikki kortit on kuoletettu :lol2:
Voi helvetin helvetti! Piti sitten tiputtaa lompakko takin taskusta jonnekin tonne kadulle :wall:
Vittu että syö miestä! Pankkikortit on toki tapettu, mutta minkähänlainen ruljanssi sekin on hankkia uudet tilalle ja ajokortti yms.? Perkele! :wall:

Jos hyvä tuuri käy, niin joku voi vaikka palauttaa sen lompakkosi kyttikselle. Vaikka käteinen menisi niin saatpa edes kortit takaisin. Itselle kävi kesällä näin, kun joku mokkaherrasmies (kyllä, ihan totta. monikulttuurisuutta!) kähvelsi taskustani lompakon. Persaukinen kun olen, niin ei mitään käteistä ollut ja lompakko paiskattu kadulle. Kyttiksen kautta sain sen takaisin, ja kaikki mitä puuttui oli verkkopankin avainlukulista. Liekö Ali-Abu ollut aika koodari kun sitä meinasi hyödyntää ilman verkkopankin tunnuksia.