Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kouluhommia taas ihan liikaa.

Katinkulla sali on tosi paska! ja joudun olemaan täällä melkein koko viikon...
Suosittelisin hankkiutumaan Sotkamon keskustaan asti. Sieltä nimittäin löytyy terveyskeskuksen alakerrasta ilmainen sali, joka on hinta-laatusuhteeltaan ihan perkeleen hyvä.

Vituttaa joidenkin ihmisten saamattomuus ja keskenkasvuisuus. Kämppis ollut nyt yli kuukauden ilman duunia eikä se tunnu oikein tajuavan, että raha ei kasva puussa eikä se voi ajelehtia lopun ikäänsä tuolla tavalla. Mä annan sen asua täällä (maksan kokonaan vuokran), käyttää mun nettiä, tavaroita, sänkyä jne. ja suunnitelmissa oli että hän hankkisi töitä ja muutettaisiin isompaan kämppään. Mutta miten kävi? Oli töissä 1,5 viikkoa ja sen jälkeen lorvinut en-tiedä-millä-rahoilla.

Mun äiti kävi tänään kylässä ja kyseli hiukan kämppikseltä että mitä tämä aikoo jne. Ja okei, äiti on aika suorasanainen, mutta kaikki mitä hän sanoi oli täyttä asiaa. Silti kämppis otti nokkiinsa ja kiukuttelee nyt mulle!?? Siis mitä helvettiä taas. Aikoo kai lähteä oman mutsinsa luo Norjaan :david: Ei mua muuten kiinnostaisi vittuakaan tollaset ajelehtivat lusmut, mutta toi ajelehtiva lusmu sattuu olemaan samalla mun paras ystävä. Turhauttaa vaan niin paljon, kun ei saa toista tajuamaan ja ennenkaikkea KASVAMAAN AIKUISEKSI.

Argh, oli pakko avautua. Kiitos. :)

e. Niin ja sekin vituttaa että tänään lääkärillä menin lupautumaan palaamaan töihin maaliskuun jälkeen. Olen ollut nyt reilusti yli puoli vuotta saikulla ja tekee mieli takaisin töihin, mutta en tietenkään sillä hetkellä ajatellut että mulla on huhtikuussa lukuloma enkä voi edes vaihtaa duunia koska uusi leikkaus on tulossa kesä-heinäkuussa. Ei kukaan palkkaa työntekijää, joka lähtisi pitkälle saikulle heti parin kuukauden jälkeen.

Sellaista, piti olla esimiehen kanssa kehityskeskustelu ja heti alkuun hän pistääkin paperit sivuun ja ilmoittaa vakavasta asiasta. Mun kohdalla taitaa duunit loppua pian ja hommat ulkoistetaan. :itku:

Vittu 8 vuotta antanut itsestäni tälle firmalle malkein kaiken ja mun kohdalla säästetään. On se niin saatanasta!!!! :curs: Vittu kun piti mennä vielä itkemään pomon edessä ja maanantaina pidän paliksen tj:n kanssa. Täytyy ottaa nessupaketti sinne mukaan varmuuden vuoksi. Jos ei löydy uutta tehtävää/positiota, niin hommat on ohi täällä kesään mennessä.

Vittu. Vittu. Vittu. Vittu.

P.S. Jos joku tarvitsee tai tietää jonkun joka tarvitsee loistotyöntekijää (toimistoala), niin ottaa minuun yhteyttä.

T-Byrdille tosi lämmin halaus ja voimia jatkoon! :haart:

Asioilla on tapana järjestyä, vaikka välillä saattaakin näyttää tuskaiselta ja toivottomalta.

Mun kohdalla taitaa duunit loppua pian ja hommat ulkoistetaan. :itku

Voi ei :( *voimahali*
Mutta kuten sanottu, asioilla on tapana järjestyä. Ehkä tämä poikii sulle jonkun supermahtavan mahdollisuuden, jota et muuten olisi edes ajatellut!

Voi vittu mikä sirkus tuosta Saloniuksen bisneluokkaan siirtämisestä on poikinut. Kunnon kyyliä noillakin lennoilla töissä, kun viitsivät tuostakin ilmoituksen tehdä.

Joku katkera pösilö jaksoi nähdä niin paljon vaivaa, että kirjoitti yleisöosastoon vuodatuksen siitä, että miksi häntä ei valittu bisnesluokkaan vaikka oli selkä kipeä..yhyy :itku:

Nyt on homma poikimassa jatkotutkintaa. Taas käytetään verorahoja oikein huolella näihin päivänpolttaviin ongelmiin.

Lentsu sai kiinni, ihmeen kauan onnistuinki oleen sitä karussa.

T-Byrdille tosi lämmin halaus ja voimia jatkoon! :haart:

Asioilla on tapana järjestyä, vaikka välillä saattaakin näyttää tuskaiselta ja toivottomalta.

Kiiiiiiiiitos :haart: :)

Voi ei :( *voimahali*
Mutta kuten sanottu, asioilla on tapana järjestyä. Ehkä tämä poikii sulle jonkun supermahtavan mahdollisuuden, jota et muuten olisi edes ajatellut!

Kiitos sullekin hani :haart:
Kait tämä tilanne tästä selkiää, onneksi on niinkin ihania ihmisiä kuin te, joilta saa tukea. *hali*

Byrd, miitissä vedetään sitten kunnon kännit!

No arvaa vaan! Todellakin!
drunk2.gif

Kiitos kaikille tuesta. Ootte ihania jokaiikka!
hug.gif

Oli jo 2-3x suositeltu "päiväannoksein" :D Tänään ei taida tollasta yötä tulla ja hyvä niin.
Vasen pohje on edelleen tulehtunu ja turvonnu (kerrankin isompi kuin oikee, normaalisti 2-3cm pienempi!). Ei toivoakaan että tolle sais varattua painoa. :curs:

Sairaalassa :(

Voi helvetin helvetti! Piti sitten tiputtaa lompakko takin taskusta jonnekin tonne kadulle :wall: :david:
Vittu että syö miestä! Pankkikortit on toki tapettu, mutta minkähänlainen ruljanssi sekin on hankkia uudet tilalle ja ajokortti yms.? Perkele! :wall:

fedit. Jaksamista T-Byrdille, kurja kuulla tuollaisia uutisia :(

Voi helvetin helvetti! Piti sitten tiputtaa lompakko takin taskusta jonnekin tonne kadulle :wall: :david:
Vittu että syö miestä! Pankkikortit on toki tapettu, mutta minkähänlainen ruljanssi sekin on hankkia uudet tilalle ja ajokortti yms.? Perkele! :wall:

fedit. Jaksamista T-Byrdille, kurja kuulla tuollaisia uutisia :(

Niin, nytkin niillä rahoilla joku spuge ryyppää onnellisena jossain...

Niin, nytkin niillä rahoilla joku spuge ryyppää onnellisena jossain...

Ei perkele.. Joku 10 minsaa siinä meni, mutta kyllähän tos keskustassa porukkaa sen verran äsken liikkui että varmaan minuutissa oli joku sen löytäny. Ja sitten kun eivät kuitenkaan kysy baarissa papereita niin siellähän ehti varmaan hyvin vinguttaa :curs: Saatanan saatana..
Haastan oikeuteen jos joku apina ehti sen tekemään..

No , entä jos joku kiltti mummo on löytänyt sen lompakon ja palauttanut kytikselle?
No sitten vituttaa kahta kauheammin ku kaikki kortit on kuoletettu :lol2:

Jos hyvä tuuri käy, niin joku voi vaikka palauttaa sen lompakkosi kyttikselle. Vaikka käteinen menisi niin saatpa edes kortit takaisin. Itselle kävi kesällä näin, kun joku mokkaherrasmies (kyllä, ihan totta. monikulttuurisuutta!) kähvelsi taskustani lompakon. Persaukinen kun olen, niin ei mitään käteistä ollut ja lompakko paiskattu kadulle. Kyttiksen kautta sain sen takaisin, ja kaikki mitä puuttui oli verkkopankin avainlukulista. Liekö Ali-Abu ollut aika koodari kun sitä meinasi hyödyntää ilman verkkopankin tunnuksia.

Mulla hävis kerran lompakko, siellä oli tonni rahaa ja elämäni tärkein paperi. Disturbedin helsingin keikan konserttilippu. Vitutti niin ettei mitään rajaa. Menin sit baariin nollaamaan tilanteen, ei auttanu vaikka veti viinaa miten. Hakkasin baarin pihalla tupakkapaikalla ekan vittumaisen näköisen jätkän ja kävelin kotiin. Kaaduin sänkyyn ja sänky siirty vähäsen. *klops* katoin sängyn alle ja eikös siellä ollu lompakko. Se oli jotenkin menny sängyn ja seinän väliin. Sulle joka otit pataan, jos tavataan niin oon kaljat pystyssä...:nolo:

Jos hyvä tuuri käy, niin joku voi vaikka palauttaa sen lompakkosi kyttikselle. Vaikka käteinen menisi niin saatpa edes kortit takaisin. Itselle kävi kesällä näin, kun joku mokkaherrasmies (kyllä, ihan totta. monikulttuurisuutta!) kähvelsi taskustani lompakon. Persaukinen kun olen, niin ei mitään käteistä ollut ja lompakko paiskattu kadulle. Kyttiksen kautta sain sen takaisin, ja kaikki mitä puuttui oli verkkopankin avainlukulista. Liekö Ali-Abu ollut aika koodari kun sitä meinasi hyödyntää ilman verkkopankin tunnuksia.

Kylläpä olis viikonloppu pelastettu jos joku ton tekis! Käteistä siellä ei ollu pennin jeniä, joten voihan olla että löytäjän kiinnostus loppuu siihen. Verkkopankin avainlukukortti itelläkin siellä oli, mutta eipähän se tosiaan lämmitä kuoletettujen pankkikorttien vertaakaan. Kyllä nyt niin vituttaa, että jos ton lompsan poliisilta saan hakea niin tyhjin käsin ei tarvi sen löytäjänkään jäädä

Tuli tos vähäse hajottuu ku yks tyyppi treenas salil nii jokases liikkees se sano jotai "oh yeah" "uuh" "ooooh" eikä mitää tommost "tavallist" örinää

Ei sinäänsä haittaa mut oli aika hauskan kuullost :D

Back
Ylös Bottom