Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:curs: Voi ärrimurri!! Nukuin pommiin enkä ehtinyt salille ennen töitä. Kännykkä ei herättänyt sovitusti puoli kasilta vaan heräsin ysiltä..Plaah..

Eilen illalla sitten huiput 39,7 astetta. Nukkuessa oli vaatteita päällä enemmän kuin yleensä ulkona ja silti palelti kokoajan. Pipo päässä ja hanskat kädessä eikä siltikään riittäny. Tää on niin perseestä ettei tosikaan..:curs:

Otahan nyt hei särkylääkettä kuurina vaikka 4 kertaa päivässä. Niin, ettei edellisen vaikutus ehdi lakata, kun työnnät seuraavan koneistoon. Eihän tuommosta muuten kestä!
Ja parane pian!

Joo-o Kuumetta ollu perjantaista asti, kurkkutulehus, molemmat silmät tulehtunu ja kaupan päälle alaselkä vittuilee toistamisee :/ viikkoo ei oo päässy salille eikä varmaa pääse toiseenkaa viikkoo ja vitutttaa ihan vitusti!!!!

Saako udella, että mitä oot menny tekemään? Vai onko vika naisen päässä?

Olen ollut oma itseni, eli pyrkinyt nostamaan toisen itsearvontuntoa kehumalla (voitaneen tulkita toisen asettamiseksi jalustalle, vaikka en sitä ole tarkoittanut, vaan sanonut sen mitä mielessä on) ja olemalla loukkaamatta (=subkommunikoinut tahdottomuutta ilmaista mielipiteitä/välittämistä muiden mielipiteistä) sekä hellimällä (esim. ruualla, palveluilla = livahtanut 'provider'-luokkaan). Edessä lie alamäki.

Unohdin ruoat kotiin ja nyt joudun syömään työpaikan ruokalassa - eli kouluruokalassa. Lapsena tykkäsin kouluruoista ja silloin ainakin meidän koulussa ne olivat oikeesti hyviä, mutta täytyy sanoa että näistä en pidä ollenkaan! Hirveetä rasvamössöä. :(

Harmittaa ja nolottaa, kun ihmiset ei osaa pitää suutansa kiinni! Jos menet lipsauttamaan jonkun huhun tai juorun ja vielä vannotat päälle, ettei kerro eteenpäin, että on asiasta kuullut... Niin eiköhän jumalauta juorun kohde tule itse kyselemään sulta lisätietoja asiasta!
*paljon kirosanoja*
Oma mokahan tää täysin on, pakkoko mun aina puhua ennen ku ajattelen :( Nyt nolottaa!!! Pirulainen...

Harmittaa ja nolottaa, kun ihmiset ei osaa pitää suutansa kiinni! Jos menet lipsauttamaan jonkun huhun tai juorun ja vielä vannotat päälle, ettei kerro eteenpäin, että on asiasta kuullut... Niin eiköhän jumalauta juorun kohde tule itse kyselemään sulta lisätietoja asiasta!
*paljon kirosanoja*
Oma mokahan tää täysin on, pakkoko mun aina puhua ennen ku ajattelen :( Nyt nolottaa!!! Pirulainen...

BUSTED!!!! :D Tais lipsauttaa sit samalla lailla se kelle juorusitkin ;) Pääsis elämässä helpommalla jos puhuis vähemmän.

Nojoo mut vituttaa nuo ihmiset jotka kyselee jotain aisioita joita en tiedä. Vaikka heti ensimmäisenä sanon etten tiedä tosta mitään en osaa sanoa enkä edes yritä arvata miten asia on ota yhteyttä tähän henkilöön joka tietää, mutta ei.. silti vaan jankataan ja jankataan sitä informaatiota. Eikö ne perkele usko, että kun en tiedä niin en tiedä. Ja sen vielä tietää siitä soittajasta melkeen heti minkälainen tapaus taas on tiedossa ja että tulee pitkä puhelu..

BUSTED!!!! :D Tais lipsauttaa sit samalla lailla se kelle juorusitkin ;) Pääsis elämässä helpommalla jos puhuis vähemmän.

Joo-o... Haluisin tietää, kuinka laajasti se on taas puhunut, että kannattaako mun häipyä koko työpaikasta. En halua sellasta paskaa mainetta, joka kertoo kaiken eteenpäin, varsinkaan kun ei ole tapana! Vitsailtiin aiheesta ja siinä tuli sanottua vähän liikoja, mutta kun toinen alkoi kyselemään lisää, niin sanoin, että "Nämähän on vaan kuulopuheita, en tiedä asiasta sen enempää". Sitten tullaan kyselemään, että keltä mä oon kuullu ja kuinka monelle juorunnut... ÄLÖÖäöhdgkld. Paskaa!!

No, turha itkeä kun maito on maassa, varsinkin kun sen on itse kaatanut. :wall:

Mä olen niin puhki, että tää kuuluis ennemminkin listaan "Väsyttää niin ankarasti" :

Eilen iski vatsatauti ja siinä illan ja yön mittaan se tuli tietysti myös kaikille lapsille. Olipa aika eksoottinen yö laataten, luututen lasten oksennuksia ja tietysti pyykkäriäkin sai leikkiä sellaisessa 39-asteen kuumeessa. Mies oli työmatkalla, mutta soitti aamulla ja sanoi alkaneensa juuri oksentamaan... Nyt haisee kämppä ties mille ja olo on aivan vetelä, ruokaa ei uskalla vielä katsoakaan ja kuumettakin pukkaa....

Eilen illalla sitten huiput 39,7 astetta. Nukkuessa oli vaatteita päällä enemmän kuin yleensä ulkona ja silti palelti kokoajan. Pipo päässä ja hanskat kädessä eikä siltikään riittäny. Tää on niin perseestä ettei tosikaan..:curs:

Itellä reipas 40, nukuin yön makuupussissa joka on tarkotettu -37 asteeseen asti... villapaidat jne oli tietenkin alla ja silti tärisin ihan horkassa. Jossain välissä yritin ujuttaa kädet pois makuupussista jotta ois päässy selaamaan pakkista, mut ei siitä mitään tullu. Toivottavasti ens yönä tulee vielä pari astetta enempi kuumetta, meen saunaan nukkumaan :rock: :curs::curs:

Itellä reipas 40, nukuin yön makuupussissa joka on tarkotettu -37 asteeseen asti... villapaidat jne oli tietenkin alla ja silti tärisin ihan horkassa. Jossain välissä yritin ujuttaa kädet pois makuupussista jotta ois päässy selaamaan pakkista, mut ei siitä mitään tullu. Toivottavasti ens yönä tulee vielä pari astetta enempi kuumetta, meen saunaan nukkumaan :rock: :curs::curs:

Särkylääkettä huiviin niin kuume laskee sen verran että saa nukuttua;)

Nyt nakertaa ihan huolella, koskee kasseihin huolella :curs: käy istuu ni *aijaijai* :curs: ei viiti paljo asentoa muutella täs tuolil.

[edit]

Särkylääkettä huiviin niin kuume laskee sen verran että saa nukuttua;)

Oli jo 2-3x suositeltu "päiväannoksein" :D Tänään ei taida tollasta yötä tulla ja hyvä niin.
Vasen pohje on edelleen tulehtunu ja turvonnu (kerrankin isompi kuin oikee, normaalisti 2-3cm pienempi!). Ei toivoakaan että tolle sais varattua painoa. :curs:

Leikatun viisaudenhampaan kuopassa on vissiin tulehdus. Leuassa on ihan selvästi pitkä turvonnut alue leukaluun suuntaisesti. VITTU!
Aivan helvetin varmasti oon tehny kaikkeni sen desinfioimiseks.

Otahan nyt hei särkylääkettä kuurina vaikka 4 kertaa päivässä. Niin, ettei edellisen vaikutus ehdi lakata, kun työnnät seuraavan koneistoon. Eihän tuommosta muuten kestä!
Ja parane pian!
Kiitos!:)
Särkylääkettä on tullut välillä naposteltua, mutta viime yönäkään ei sillä ollu mitään vaikutusta, vaikka 1000mg vetäsin, niin ei mitään vaikutusta. Nyt on aikas paljon parempi olo, kun ei äsken ollu enää kuin 37,8. Kyl tää tästä..
Aika villit lukemat sulla.. Jos itellä olis sauna, niin olisin siellä jo pari yötä viettänyt. Ei ainakaan vois enää paleltaa..

Back
Ylös Bottom