Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Keskeiset opetuksen painopistealueet ovat sosiaaliset vuorovaikutustaidot liikenteessä sekä ennakoiva, taloudellinen ja ekologinen ajo- ja ajattelutapa.
Juu. Me käytiin liukastelemassa radalla ja "opeteltiin" taloudellista ajotapaa pyörähtämällä autolla lenkki ja katsottiin miten taloudellisesti osataan ajaa. Meinasi vielä tulla tappelu opettajan kanssa kun se oli ihan hukassa koko taloudellisen ajotavan kanssa. Otti kai itsetunnon päälle kun olinkin eri mieltä herran metodeista. Kyllähän siitä lystistä tietysti maksaakin mielellään kun ei edes opi mitään uutta.

Vasen pohje totaalijumissa ja ilmeisesti tulehtunut, kun on turvonnu aika reippaasti :curs:. Jäi eilenkin jo lenkki tekemättä ja nyt ei tarvi varmaan vähään aikaan moisesta ees haaveilla. Parasta tässä on vielä se, että ens to-pe ois hiihtolomaakin! Tuolla porukka hiihtelee jäällä, varmaan ihan miulle vittuillakseen stna. Ja aamulla joku veti maastopyörälläkin, se jos mikä on jo aika suoraa vittuilua :curs:

Muuta iloahan tuosta autokoulun kakkosvaiheesta ei ole kuin sen taloudellisen ajotavan oppiminen. Vähän ajotyyliä muuttamalla saatiin 12% pois kulutuksesta, eli aika nopeaan se 300 euroa tulee mun kohdalla takaisin.

Onnistuin rikkomaan broidin Mp4-soittimen, ilman että koskin ees siihen. Se oli taskussa ja kun laitoin päälle nii näyttö on ihan samea ja omituinen. Sinne meni loputkin rahat kun hommaa broidille uuden soittimen...

Varmaan jo 4. kerta samasta aiheesta tähän threadiin. Saatanan kurapaska Dna:n laajakaista, usein hidas ku tervattu mummo metrisessä lumihangessa tai sitten ei toimi ollenkaan. :wall::1:

Pahoittelen että toistan itseäni ja aina samasta asiasta vinetän tähän ketjuun, mutta vituttaa maksaa tästä netistä joka ei oo taaskaan toiminut kunnolla moneen päivään. Ei voi muuta kuin odottaa tunnin että netti alkaa taas toimia ja sitten mennä pakkikselle haukkumaan DNA:n kurapaskalaajakaistaa että tietää ihmiset mitä puljua kannattaa välttää... :curs: DNA :1::david:

38.6 lämpöä. Yöllä käytiin vielä aika paljon kuumemmissa lukemissa, kun en meinannu pystyä kävelemään vessaan. Hyvin menee mutta menköön..:(

Tuntuu olevan liikkeel, mulla oli kans eilen illal ja tänään aamul kuumetta mut nyt ei näyttäis olevan.

Pahoittelen että toistan itseäni ja aina samasta asiasta vinetän tähän ketjuun, mutta vituttaa maksaa tästä netistä joka ei oo taaskaan toiminut kunnolla moneen päivään. Ei voi muuta kuin odottaa tunnin että netti alkaa taas toimia ja sitten mennä pakkikselle haukkumaan DNA:n kurapaskalaajakaistaa että tietää ihmiset mitä puljua kannattaa välttää... :curs: DNA :1::david:

Kannattais varmaan vakavast harkita toisen liittymän hommaamist.

Muuta iloahan tuosta autokoulun kakkosvaiheesta ei ole kuin sen taloudellisen ajotavan oppiminen. Vähän ajotyyliä muuttamalla saatiin 12% pois kulutuksesta, eli aika nopeaan se 300 euroa tulee mun kohdalla takaisin.
No tiedä nyt tuostakaan, pääsin omassa kakkosvaiheessa ajamaan kaksi kertaa saman lenkin, ekalla omin avuin ja sen jälkeen opettaja neuvoi miten muuttaa ajotapaa ja sitten uusiksi, se oli siinä. Periaatteessa koko ajoaika meni siihen että totuttelin aivan erilaiseen autoon kuin omani oli, ajotapani ei muuttunut ollenkaan, näin jälkeenpäin olen omin avuin oppinut muuttamaan ajotapoja.

Kannattais varmaan vakavast harkita toisen liittymän hommaamist.

En oikein ole voinut tehdä asialle mitään muuta kuin soitella ja raivota asiakaspalveluun. (Terveisiä jos joku täältä on siellä duunissa. :D ) Sitten joutuisi ehkä jos katkaisee DNA:n kanssa sopimuksen ja ottaisi jostain muualta netin olemaan jonkun aikaa ilman? Ei pysty, liian hapokasta olisi. Toisekseen faijan nimissä on nettisopimus niin ei oikeen oo minulla sananvaltaa mennä haistattamaan paskaa DNA:lle ja pistää hommaa poikki. Faijaa ei hirveesti kiinnosta alkaa vaihtamaan kun ei itse juuri nettiä käytä ja siksi siitä netin toimimattomuudesta/hitaudesta niin välitä, päivittelee vaan että oon vaan malttamatonta nykynuorisoo. Kun tuskin hirveen kauan himassa asun enää niin en viitsi omaakaan liittymää ottaa joltain muulta operaattorilta. Ei voi kuin raivota asiakaspalveluun ja dissata DNA:ta pakkiksen vitutusthreadissa. :curs:

Pakkotoiston natsi-sensuuri.. ei voi olla jos tääki poistetaa, koska nyt ollaan ainakin täysin aiheessa. Tämä kismittää ja valtavasti. mut ei voi minkää..

En oikein ole voinut tehdä asialle mitään muuta kuin soitella ja raivota asiakaspalveluun. (Terveisiä jos joku täältä on siellä duunissa. :D ) Sitten joutuisi ehkä jos katkaisee DNA:n kanssa sopimuksen ja ottaisi jostain muualta netin olemaan jonkun aikaa ilman? Ei pysty, liian hapokasta olisi. Toisekseen faijan nimissä on nettisopimus niin ei oikeen oo minulla sananvaltaa mennä haistattamaan paskaa DNA:lle ja pistää hommaa poikki. Faijaa ei hirveesti kiinnosta alkaa vaihtamaan kun ei itse juuri nettiä käytä ja siksi siitä netin toimimattomuudesta/hitaudesta niin välitä, päivittelee vaan että oon vaan malttamatonta nykynuorisoo. Kun tuskin hirveen kauan himassa asun enää niin en viitsi omaakaan liittymää ottaa joltain muulta operaattorilta. Ei voi kuin raivota asiakaspalveluun ja dissata DNA:ta pakkiksen vitutusthreadissa. :curs:

Mulla oli aikanaa sonera ja se oli kans tollanen, ei toiminu koskaa, aina poikki jne.
Vittuunnuin > irtisanoin > Ostin kymp.netiltä, ei oo kertaakaa katkennu (Ollu nyt 2-3v käytös) ja aukes alle viikos tilauksest. Sitä suosittelen kyl.

Huomenna tiedossa paska päivä... Pitäis herätä kahdeksaan, mutta unirytmi nii sekasin etten pääse nukkumaan ainakaan ennen kolmea.

Kävin kattoo eilen vuokra-asuntoa, hirveen innoissani siitä et pääsis muuttamaan, mutta eihän se yhtään mun odotuksia vastannut :jahas:. Kyll siel olis pitäny tehä niin paljon remonttia, että siellä ois viihtyny (kaikki kaapistot ja kylpyhuone oli alkuperäset eli siis joltain -75 luvulta ja oli kyll sen näkösetki). Ja sitte saa odotella taas iäisyyden et löytyis toinen.. :(
Pitäis koulutöitäki saada tehtyä, ovat nimittäin jäänneet vähän jälkeen ja pitäis valmistuu 3kk päästä, tulee pieni kiirus. Unirytmi on ihan sekasin kun käy koulussa ja tekee yövuoroja vielä päälle. Sitten vähä mietityttää noi työt valmistumisen jälkeen.. meinaan nyt teen muutamia vuoroja viikossa ja toivon todella et se järjestyis niin että pääsen kuukausipalkkaseks...

38.6 lämpöä. Yöllä käytiin vielä aika paljon kuumemmissa lukemissa, kun en meinannu pystyä kävelemään vessaan. Hyvin menee mutta menköön..:(
Eilen illalla sitten huiput 39,7 astetta. Nukkuessa oli vaatteita päällä enemmän kuin yleensä ulkona ja silti palelti kokoajan. Pipo päässä ja hanskat kädessä eikä siltikään riittäny. Tää on niin perseestä ettei tosikaan..:curs:

Back
Ylös Bottom