Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ukko meni pitää hauskaa ja mä (Kuten aina) valitsin jäädä himaan tekemään ei yhtään mitään![]()
Saako kysyä miten tuossa onnistuit? :lol2:
Internet tiesikertoa, että avattuna viinaan pääsee mahdollisesti epäpuhtauksia mukaan, jotka toimivat "jäätymispisteinä", joista sitten se jäätyminen lähtee etenemään viinassasi olevaan veteen. Ja tieteen kuvalehti tiesi kertoa että 40% viinan jäätymispiste on n. -27 astetta. Ei muuta. Jatkakaa.Nautiskelin hyvässä seurassa reilu puoli putelia männä lauantaina. Pistin loput odottelemaan aikaa parempaa arkkuun. Kaivoin tänään esiin ja totesin koko herkun olevan tymäkässä jäässä.
Olen kuullut huhuja, ettei Kansallistuote olisi aina ihan niin tasavahvaa kuin luvataan. Tämä kai oli todiste siitä?
Kohtalontoveri :D ,meillä tänään avovaimo viihteellä ja meikäö himassa koiran kanssa. Olisin voinu lähteä itsekkin, mutta ei pystyny, aamulla treenaamaan :whip:
.Oliko hän sen arvonen ;) ?
No joo en mäkään sit ihan yksin oo, kun on koira :D. harmi vaan ettei meillä ikinä mene siten, että mä lähtisin ja ukko jäis himaan.