Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa islaminusko ja ne, ketkä sitä hellii ja haluaa tuoda tänne Suomeen :curs:

^^ vituttaa kaikki uskonnot= maailman menestyksekkäin aivopesu

Vittu että tää duunihomma on perseestä.:curs: Kohta varmaan tääkin loppuu, niin sitten ei ainakaan duunit vituta ja voi treenata rauhassa ja juoda viinaa siinä sivussa..

En kehtaa sanoa ja kaikki. Ehkä elämän kovin vitutus.

Ukko meni pitää hauskaa ja mä (Kuten aina) valitsin jäädä himaan tekemään ei yhtään mitään :rolleyes:

Erästä ihmistä tuntuu olevan mahdoton tavata. Vielä nuori ihminen ja pitäisi aikaa olla, mutta ei. Tätä pystyy tapaamaan ehkä kerran kolmessa viikossa.

Tänää menee kaikki päin helvettiä. Piti lähtee vähän yöhön, mutta kaikki kaverit on jossain muualla, eikä viitsi yksin lähtee. Piti tavata päivällä eräs tyttö, mutta jumalauta kun sekin peruuntu. Kaiken lisäks kävin äsken kaupassa ja heitin kaks eurosen pelikoneeseen ja se jumalauta imas sen mitään sanomatta. Onneks on laatikko lonkeroo, mutta mun tuurilla sekin perkele pilalla!

Vituttaa ja paikat jumissa. Kauhean yksinäinen ja pitkästynyt olo. Perseestä maata täällä kotona vaan, varsinkin nyt kun vointi on jo hieman parempi. Tajuaa sen paljonko vituttaa olla täälä yksin, kun ei ole mitään ajanvietettä! Turha olo.

Ukko meni pitää hauskaa ja mä (Kuten aina) valitsin jäädä himaan tekemään ei yhtään mitään :rolleyes:

Kohtalontoveri :D ,meillä tänään avovaimo viihteellä ja meikäö himassa koiran kanssa. Olisin voinu lähteä itsekkin, mutta ei pystyny, aamulla treenaamaan :whip:

Saako kysyä miten tuossa onnistuit? :lol2:

Nautiskelin hyvässä seurassa reilu puoli putelia männä lauantaina. Pistin loput odottelemaan aikaa parempaa arkkuun. Kaivoin tänään esiin ja totesin koko herkun olevan tymäkässä jäässä.

Olen kuullut huhuja, ettei Kansallistuote olisi aina ihan niin tasavahvaa kuin luvataan. Tämä kai oli todiste siitä?

Nautiskelin hyvässä seurassa reilu puoli putelia männä lauantaina. Pistin loput odottelemaan aikaa parempaa arkkuun. Kaivoin tänään esiin ja totesin koko herkun olevan tymäkässä jäässä.

Olen kuullut huhuja, ettei Kansallistuote olisi aina ihan niin tasavahvaa kuin luvataan. Tämä kai oli todiste siitä?
Internet tiesikertoa, että avattuna viinaan pääsee mahdollisesti epäpuhtauksia mukaan, jotka toimivat "jäätymispisteinä", joista sitten se jäätyminen lähtee etenemään viinassasi olevaan veteen. Ja tieteen kuvalehti tiesi kertoa että 40% viinan jäätymispiste on n. -27 astetta. Ei muuta. Jatkakaa.

jamie-hyneman-4.jpg

Kohtalontoveri :D ,meillä tänään avovaimo viihteellä ja meikäö himassa koiran kanssa. Olisin voinu lähteä itsekkin, mutta ei pystyny, aamulla treenaamaan :whip:

No joo en mäkään sit ihan yksin oo, kun on koira :D. harmi vaan ettei meillä ikinä mene siten, että mä lähtisin ja ukko jäis himaan :rolleyes:.

Back
Ylös Bottom