Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kaikki tekopyhät mulkut, jotka selän takana aina jauhaa paskaa ja kasvotusten on niin hyvää työkaveria että! Jotenki vittu tuntuu, että nää lomautukset saa itsekunkin lähtemään tohon leikkiin.

Huomas hyvin taas ihmisten avuliaisuuden. Joku reiska sai itiksessä keskellä vilkasta käytävää kohtauksen ja nojaili RAYn pelisalin ikkunaan pyydellen apua. Näin sällin jo pitkältä, porukkaa lappas ohi ja uhkapelaajia ei näyttäny paljoo kiinostavan. Vaikka melko darvinisti olenkin, niin aika kylmää antaa vaan pultsareiden kuolla rauhassa.

^^ kai itse suortti menit sitten apuun?

^^ kai itse suortti menit sitten apuun?
En nyt elvyttämään jäänyt, mutta tarkistin avun tarpeen ja pyysin stevet paikalle. Jos ei spurgua uskalla lähestyä, niin vähintään se vartijoiden kutsuminen pitäis onnistua joka mummolta.

Kävin muuten ostaa boksereita ja myyjä sanoi "sun kokos vois olla M, ihan maksimissaan L, nää on tällästä joustavaa materiaalia". Ostin sit L:t ja nyt kokeillessani huomasin, että näähän yltää melkeen puoliväliin persettä. Ehkä nää on raksamiehille tarkotettua mallia?

Mannet :curs:

Miksi?

Kävin poliisiasemalla hakemas enemmän aikaa mun ajokorttiin. Sinne tulee sit joku 3 mannee + lapset ja ottaa vuorolapun. Sit ne kuitenki marssii suoraa sinne luukulle vaikka siinä oli paljo ihmisii enne niit jonos. Kassatäti huomauttaa niille et ei oo niitte vuoro ja sit ne menee pois siit. Minuutin kuluttua ne kuitenki menee toiselle luukulle ja saa taas saman huomautuksen. Samaan aikaan niide lapset leikkii jollai kertakäyttökameral ja ottaa kuvii ihmisist salama pääl ja juoksee siel ympäri(tietenki perus lapsii kylmä ymmärrän). Viimeinki ku mun vuoro tulee ja meen siihe luukulle täyttämään papereita ym nii se manne tulee iha mun taakse seisoo vaikka siinä lattiassa o iha selvä merkki missä lukee "Odota tässä". Katon sitä sit aika vihasesti ja se ymmärtää ottaa etäisyyttä. Sit kun olin valmis ja kävelen poispäin nii ne mannet alkaa huutaa kurkku suorana toisilleen eikä välitä ollenkaan muist ihmisist siin ympäril. Oli näköjää hakemas ajokorttii sielt ilma et oli ees käyny ajokouluu tai jotai koska ne huus "Sun täytyy ensin suorittaa insii ennenkuin saat ajokortin" :D

Eli pähkinänkuoressa mua vituttaa niitte käyttäytyminen. Sit ne viel miettii et miks niitä vihataan?

Tulipahan avauduttuu taas..

Mannet :curs:

Miksi?

Kävin poliisiasemalla hakemas enemmän aikaa mun ajokorttiin. Sinne tulee sit joku 3 mannee + lapset ja ottaa vuorolapun. Sit ne kuitenki marssii suoraa sinne luukulle vaikka siinä oli paljo ihmisii enne niit jonos. Kassatäti huomauttaa niille et ei oo niitte vuoro ja sit ne menee pois siit. Minuutin kuluttua ne kuitenki menee toiselle luukulle ja saa taas saman huomautuksen. Samaan aikaan niide lapset leikkii jollai kertakäyttökameral ja ottaa kuvii ihmisist salama pääl ja juoksee siel ympäri(tietenki perus lapsii kylmä ymmärrän). Viimeinki ku mun vuoro tulee ja meen siihe luukulle täyttämään papereita ym nii se manne tulee iha mun taakse seisoo vaikka siinä lattiassa o iha selvä merkki missä lukee "Odota tässä". Katon sitä sit aika vihasesti ja se ymmärtää ottaa etäisyyttä. Sit kun olin valmis ja kävelen poispäin nii ne mannet alkaa huutaa kurkku suorana toisilleen eikä välitä ollenkaan muist ihmisist siin ympäril. Oli näköjää hakemas ajokorttii sielt ilma et oli ees käyny ajokouluu tai jotai koska ne huus "Sun täytyy ensin suorittaa insii ennenkuin saat ajokortin" :D

Eli pähkinänkuoressa mua vituttaa niitte käyttäytyminen. Sit ne viel miettii et miks niitä vihataan?

Tulipahan avauduttuu taas..

Vituttaa sun puolesta. Mannet on alhaisin ja halveksittavin paskarotu mitä maa päällään kantaa! Aivan liian monta kertaa oon joutunu katteleen noiden vähä-älyisten pummien touhua, sekä työni puolesta että ihan vapaa-ajalla ja kokemukset 100% negatiivisia. Yhtään positiivista kokemusta ei ole.

Tädin mies sai kuulla tänään sairaalasta että sädehoitoa ei jatketa... Nyt vaan lievitetään kipuja loppuun asti.
Hyvä mies, tietäisin monia muita tästä maailmasta jotka sais mennä aikaisemmin pois.

2 viikkoa taas kuumetaudissa ja reenit kusee.

Niin ja joulukuusta asti ei oo pystynyt tekemään vatsalihasliikkeitä tai kyykkyä ton alaselän takia. Noh, tänään fyssarille.

3 viikkoa kuumetaudissa, eikä antibiootit pure. Paino laskee ja lihakset näivettyy, lisäksi huoli omasta terveydetä kova!

Kyllä sen terveyden merkityksen muistaa parhaiten näin kipeänä..

Tädin mies sai kuulla tänään sairaalasta että sädehoitoa ei jatketa... Nyt vaan lievitetään kipuja loppuun asti.
Hyvä mies, tietäisin monia muita tästä maailmasta jotka sais mennä aikaisemmin pois.

Tuo on kyllä ikävä uutinen, muistan hyvin kun isälle kerrottiin tuo sama tieto. Tsemppiä sinne ja tuntuu kyllä monesti että parhaat todella lähtee ensimmäisenä :(

Ei vittu varmaan löydy yhtään asiaa tällä hetkellä joka ei vituttais :curs:

Koulu vituttaa. Viis miljoonaa raporttia pitäs vääntää parin viikon sisällä. Ei siinä mitään, mutta ens viikosta alkaen aika kuluu aika tehokkaasti virka-ajalla työharjottelussa ja sen päälle vielä 4 iltana palkallisessa duunissa. Vittumaisesta palkkaduunista lähtisin heti jos vain olisi uutta tiedossa, mutta missäs välissä haet kun päivät istut palkattomassa harjottelussa. Ja harjottelu kyrsii jo etukäteen, koska 99% todennäköisyydellä en pääse kyseiseen paikkaan kesätöihin.
Ja silti rahat on loppu vaikka olen tänä vuonna tienannut melkein tuplasti sen, mitä opintotuen viitteelisistä tulorajoista saisi tähän mennessä olla tienattuna.
Niin ja yks perkeleen tenttikin on ens viikolla. En löytänyt tenttikirjan nimeä mistään, että voisin sen hankkia. Kysyin koulukaverilta ja vastaus oli jaa-a. Aika urpo saa olla jos ei osaa lukea pöydällään lojuvan kirjan nimeä!
Lisäksi erään luottamustoimen osalta pitäisi kokoustaa ja soitella asioita selväksi eräiden tumpeloiden jäljiltä.
Mieskuviot kusee, kämppä on kuin pommin jäljiltä, koska ei yksinkertaisesti ole aikaa siivota ja kaiken kruunuksi alkoivat nämä ihkut leidipäivät.

Eikä tää vuodattaminen edes helpottanut :curs: :itku:

Pitää vissii tulla taas valittamaan. Ei oo töitä, ei löydy. Ihan niiku niitä pystysin tekemään. Ei tietoa millä maksaa ens kuun vuokra tai vaikka ruoka. Ei mitään tietoa parisuhderintamalta. En käy ikinä missään, kun en juo alkoholia ja baareissa aika turha selvipäin käydä. Kavereita ei nää ikinä, kun asun jumalan perseessä eikä oo autoo.

Masennus jatkuu, lääkket ei auta. No ollu vakava masennus kohta 3 vuotta päällä, ni eikai se oo mihikää menos. Mut ylläolevat asiat + moni muu vaan pahentaa tätä. Taas harkinnu itsemurhaa aika useesti, tasasesti mielessä käy. Sitä en kuitenkaan enää aio yrittää, kun vittu se onnistu kuitenkaan ja ei oikee viittis laittaa suruu muutamalle sukulaiselle.

Koko päivän "itkettää." Tiedättekö, kun tulee se tunne, juuri ennenkuin alkaa sellainen itku, mitä ei pysty lopettamaan (ei tota lausetta jaksa muokata paremmaks). No se tunne on päällä koko päivän ja viimeeksi tuli kyynel silmään joskus vuos sitten. Ei oo hirveen mukava tollane fiilis 24/7.
Tänään treenasin taas vähän kolme viikon totaalilevon jälkeen. Sarjan aikana ei mieti mitään, mutta sarjojen välissä "itkettää", JES motivoi! RAUGH!!!!! -.-

Pitäis hakee opiskelemaan, mutta ei oo kun yks vaihtehto. Se jos ei tärppää ni en tiiä mitä teen. Tartteis saaha toi opiskelupaikka ni ois jotain positiivista odotettavaa tulevaisuudessa.

Pitää vissii tulla taas valittamaan. Ei oo töitä, ei löydy. Ihan niiku niitä pystysin tekemään. Ei tietoa millä maksaa ens kuun vuokra tai vaikka ruoka. Ei mitään tietoa parisuhderintamalta. En käy ikinä missään, kun en juo alkoholia ja baareissa aika turha selvipäin käydä. Kavereita ei nää ikinä, kun asun jumalan perseessä eikä oo autoo.

Masennus jatkuu, lääkket ei auta. No ollu vakava masennus kohta 3 vuotta päällä, ni eikai se oo mihikää menos. Mut ylläolevat asiat + moni muu vaan pahentaa tätä. Taas harkinnu itsemurhaa aika useesti, tasasesti mielessä käy. Sitä en kuitenkaan enää aio yrittää, kun vittu se onnistu kuitenkaan ja ei oikee viittis laittaa suruu muutamalle sukulaiselle.

Koko päivän "itkettää." Tiedättekö, kun tulee se tunne, juuri ennenkuin alkaa sellainen itku, mitä ei pysty lopettamaan (ei tota lausetta jaksa muokata paremmaks). No se tunne on päällä koko päivän ja viimeeksi tuli kyynel silmään joskus vuos sitten. Ei oo hirveen mukava tollane fiilis 24/7.
Tänään treenasin taas vähän kolme viikon totaalilevon jälkeen. Sarjan aikana ei mieti mitään, mutta sarjojen välissä "itkettää", JES motivoi! RAUGH!!!!! -.-

Pitäis hakee opiskelemaan, mutta ei oo kun yks vaihtehto. Se jos ei tärppää ni en tiiä mitä teen. Tartteis saaha toi opiskelupaikka ni ois jotain positiivista odotettavaa tulevaisuudessa.

Harvoin näihin mitään kommentoin, mutta nyt oli pakko. Voimia oikeasti, toivottavasti löydät edes yhden ihmisen joka vois olla sulle tukena ja auttaa. Kuulostaa todella ikävältä tuo tilanteesi. Mites vanhemmat, oisko niistä mitään apua sulle? Sä olet vielä niin nuori, että sulla on vielä kaikki elämän kivat jutut edessä, joten koeta taistella!

Voisitko ajatella, että tuon ykkösvaihtoehdon lisäksi hakisit johonkin, joka edes pikkuisen kiinnostaa ja josta voisi olla hyötyä siinä vaiheessa, kun pääset opiskelemaan sitä, mitä eniten haluat? Eli hommat ei menisi ihan vituralleen, kun olisi jotain tekemistä, josta voisi tulevaisuudessa olla hyötyä.

Tsemppiä, paistaa se päivä vielä risukasaankin!!! Ja mitä lääkitykseen tulee, niin eikös sitä voisi yrittää vaihtaa, jos ei tunnu tepsivän?

[vali vali]
Dietti on kussut niin kauan kun olen dietannut, eli vittu puolitoista vuotta. Olen minäkin Pakkislainen. Suurimman osan treenaamastani ajasta olen ollut a) saikulla b) dietillä.
Nyt painan jo vähemmän kuin 5-vuotias koulutyttö ja ihraa on silti enemmän kuin bulkkaavalla amerikkalaisella hylkeellä. Vituttaa kun ei vaan osaa/onnistu.
[/vali vali]

Back
Ylös Bottom