kusin inssin :dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kusin inssin :dance:
Töitä vois löytyä prkl...
En nyt elvyttämään jäänyt, mutta tarkistin avun tarpeen ja pyysin stevet paikalle. Jos ei spurgua uskalla lähestyä, niin vähintään se vartijoiden kutsuminen pitäis onnistua joka mummolta.^^ kai itse suortti menit sitten apuun?
Mannet :curs:
Miksi?
Kävin poliisiasemalla hakemas enemmän aikaa mun ajokorttiin. Sinne tulee sit joku 3 mannee + lapset ja ottaa vuorolapun. Sit ne kuitenki marssii suoraa sinne luukulle vaikka siinä oli paljo ihmisii enne niit jonos. Kassatäti huomauttaa niille et ei oo niitte vuoro ja sit ne menee pois siit. Minuutin kuluttua ne kuitenki menee toiselle luukulle ja saa taas saman huomautuksen. Samaan aikaan niide lapset leikkii jollai kertakäyttökameral ja ottaa kuvii ihmisist salama pääl ja juoksee siel ympäri(tietenki perus lapsii kylmä ymmärrän). Viimeinki ku mun vuoro tulee ja meen siihe luukulle täyttämään papereita ym nii se manne tulee iha mun taakse seisoo vaikka siinä lattiassa o iha selvä merkki missä lukee "Odota tässä". Katon sitä sit aika vihasesti ja se ymmärtää ottaa etäisyyttä. Sit kun olin valmis ja kävelen poispäin nii ne mannet alkaa huutaa kurkku suorana toisilleen eikä välitä ollenkaan muist ihmisist siin ympäril. Oli näköjää hakemas ajokorttii sielt ilma et oli ees käyny ajokouluu tai jotai koska ne huus "Sun täytyy ensin suorittaa insii ennenkuin saat ajokortin" :D
Eli pähkinänkuoressa mua vituttaa niitte käyttäytyminen. Sit ne viel miettii et miks niitä vihataan?
Tulipahan avauduttuu taas..
Tädin mies sai kuulla tänään sairaalasta että sädehoitoa ei jatketa... Nyt vaan lievitetään kipuja loppuun asti.
Hyvä mies, tietäisin monia muita tästä maailmasta jotka sais mennä aikaisemmin pois.
Pitää vissii tulla taas valittamaan. Ei oo töitä, ei löydy. Ihan niiku niitä pystysin tekemään. Ei tietoa millä maksaa ens kuun vuokra tai vaikka ruoka. Ei mitään tietoa parisuhderintamalta. En käy ikinä missään, kun en juo alkoholia ja baareissa aika turha selvipäin käydä. Kavereita ei nää ikinä, kun asun jumalan perseessä eikä oo autoo.
Masennus jatkuu, lääkket ei auta. No ollu vakava masennus kohta 3 vuotta päällä, ni eikai se oo mihikää menos. Mut ylläolevat asiat + moni muu vaan pahentaa tätä. Taas harkinnu itsemurhaa aika useesti, tasasesti mielessä käy. Sitä en kuitenkaan enää aio yrittää, kun vittu se onnistu kuitenkaan ja ei oikee viittis laittaa suruu muutamalle sukulaiselle.
Koko päivän "itkettää." Tiedättekö, kun tulee se tunne, juuri ennenkuin alkaa sellainen itku, mitä ei pysty lopettamaan (ei tota lausetta jaksa muokata paremmaks). No se tunne on päällä koko päivän ja viimeeksi tuli kyynel silmään joskus vuos sitten. Ei oo hirveen mukava tollane fiilis 24/7.
Tänään treenasin taas vähän kolme viikon totaalilevon jälkeen. Sarjan aikana ei mieti mitään, mutta sarjojen välissä "itkettää", JES motivoi! RAUGH!!!!! -.-
Pitäis hakee opiskelemaan, mutta ei oo kun yks vaihtehto. Se jos ei tärppää ni en tiiä mitä teen. Tartteis saaha toi opiskelupaikka ni ois jotain positiivista odotettavaa tulevaisuudessa.
Pitää vissii tulla taas valittamaan. Ei oo töitä, ei löydy. Ihan niiku niitä pystysin tekemään. Ei tietoa millä maksaa ens kuun vuokra tai vaikka ruoka. Ei mitään tietoa parisuhderintamalta. En käy ikinä missään, kun en juo alkoholia ja baareissa aika turha selvipäin käydä. Kavereita ei nää ikinä, kun asun jumalan perseessä eikä oo autoo.
Masennus jatkuu, lääkket ei auta. No ollu vakava masennus kohta 3 vuotta päällä, ni eikai se oo mihikää menos. Mut ylläolevat asiat + moni muu vaan pahentaa tätä. Taas harkinnu itsemurhaa aika useesti, tasasesti mielessä käy. Sitä en kuitenkaan enää aio yrittää, kun vittu se onnistu kuitenkaan ja ei oikee viittis laittaa suruu muutamalle sukulaiselle.
Koko päivän "itkettää." Tiedättekö, kun tulee se tunne, juuri ennenkuin alkaa sellainen itku, mitä ei pysty lopettamaan (ei tota lausetta jaksa muokata paremmaks). No se tunne on päällä koko päivän ja viimeeksi tuli kyynel silmään joskus vuos sitten. Ei oo hirveen mukava tollane fiilis 24/7.
Tänään treenasin taas vähän kolme viikon totaalilevon jälkeen. Sarjan aikana ei mieti mitään, mutta sarjojen välissä "itkettää", JES motivoi! RAUGH!!!!! -.-
Pitäis hakee opiskelemaan, mutta ei oo kun yks vaihtehto. Se jos ei tärppää ni en tiiä mitä teen. Tartteis saaha toi opiskelupaikka ni ois jotain positiivista odotettavaa tulevaisuudessa.