Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Piti eilen illalla koota sellanen IKEAn lipasto ja lähdin kantamaan sitä makuuhuonesta pois.
Matkalla liukastuin mattoon ja tiputin sen koko paketin kulma edellä jalkapöydän päälle. Jumalauta, että vituttaa. Nyt se jalka on turvoksissa ja arastaa astumista.

Eilen vitutti ruotsi ja nyt koulun rehtori. Kulttuuri-suunnistusta ois tänään ja kävin rehtorilta kysymässä vapautusta tosta kun oon sairas, vastas että kun olet ollut koulussa niin voit kyllä kävelläkkin, sanoin sille sitten että pakko ton ruotsin takia... Vastaus: "Ei auta".
Teki mieli sanoa sille akalle että raahauduin ruotsin tunneille perjantaina 40 asteen kuumeessakin kun ei kärsi olla poissa:mad:

Oikeata kättä ei pysty nostamaan kunnolla kun olkapäätä vihloo ja molempia kynärypäitä särkee, eli salille ei ole tänäänkään mitään asiaa... perkele!

Tulevaisuuden suunnitelmat aivan hakusessa.

Huh... kaikki vituttaa ja masentaa, stressiä pukkaa aivan mielettömästi töiden ja työmaalla kasvavien laskupinojen takia.... saatana kun ei voi tehdä asioille mitään. :( Ja jos eräs henkilö astuu tuosta työmaan ovesta sisälle, lähtee se ulos niskaperseotteella välittömästi ja en muuten säästele yhtään! :hyper: (KILAHDUS) VITUTUS on niin infernaalinen potenssiin x tällä hetkellä! :arvi: :david:

Vituttaa kaikki kitisevät työ'kaverit'. Ei voi mikään olla hyvin, aina jotain valittamista. Tulisi syyskuu äkkiä niin loppuisi sopimus ja pääsisi kaikista paskiaisista eroon!

Ai vittu ku sattuu palleihin ja mahaan samaan aikaan:curs:. Yhtäkkiä alko n. 10 minsaa sit. Ai saatana oikeesti:curs::itku:
Mua sattu joskus 15-wee kasseihin ihan vitusti, ei pystynny istuu ku jos sattu kassit osuu jonnee ni tää poika huus hoosiannaa, tutkimuksis sit kävin ni oli vaa kyse raudan puutteesta, sit vaa söi ratakiskoo ni loppu kipuki.

Ai vittu ku sattuu palleihin ja mahaan samaan aikaan:curs:. Yhtäkkiä alko n. 10 minsaa sit. Ai saatana oikeesti:curs::itku:
Onko kipu alavatsassa? Pystytkö kävelemään selkä suorassa vai lisääntyykö kipu? Mulla tota ilmeni ku oli ollu stondista vähän turhan kauan päällä, tyyliin 3h. Vielä pientä pidätystä virtsan kanssa takas mahtavat kivut. Kuselle ja pari tuntia lepoa autto. Opeinpa ainakin, että kuselle menen heti kun hätä vaan ilmaantuu.
Ps. Niin ja kyseessä oli joku lihaskramppi vissiin..

Onko kipu alavatsassa? Pystytkö kävelemään selkä suorassa vai lisääntyykö kipu? Mulla tota ilmeni ku oli ollu stondista vähän turhan kauan päällä, tyyliin 3h. Vielä pientä pidätystä virtsan kanssa takas mahtavat kivut. Kuselle ja pari tuntia lepoa autto. Opeinpa ainakin, että kuselle menen heti kun hätä vaan ilmaantuu.
Ps. Niin ja kyseessä oli joku lihaskramppi vissiin..
Oli muuten juurikin näin! Vähän pidempi seisokki pieni kusihätä kokoajan päällä ja juuri samat oireet jne. Ens kerralla pitää välttää tämä :D

Terveystiedon tulevat kirjotukset:curs: Lukenu vitusti ja luulin osaavani kaikki asiat hyvin, L-E haussa.... Sitten kun kattoo viime vuosien kysymyksiä niin on semmosta paskaa ettei kyseisiä aiheita löydy ees kirjoista. Mitä vitun järkee julkasta kyseiseen aineeseen ees mitään kirjoja jos ei niistä kysymyksiä tuu? Ja kun olin laskenut vielä sen varaan, että tulis kova arvosana, minkä vuoksi oon lukenu TE:tä, enkä kevään pääsykokeita varten:(

:haart: Joo siistiä tänään pitäs mennä mun ihastuksen kanssa syömään ei siin mitään,
mutta poerkele eilen nyrkkeilytreeneissä kovaa sparria ja juoksin nyrkkiin 2 kertaakunnolla nyt
o molemmat silmät tummina ja pientä ruhjetta naama täynnä..

Just sain sen 2 paivää sitten tajuamaan ettei nyrkkeily oo kovinkaan vaarallista varmaan uskoo nyt ku nähdään.

Älä nyt valita, meikäläinen otti lähempää tuttavuutta asfaltin ja seinän kanssa ja nyt on sitten naamassa teippiä nenänpäästä keskelle otsaa. Vittu, noh kiva tästä onkin lähteä luennoille kohtapuoliin.. :D

Back
Ylös Bottom