Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sama, mä olen kans allerginen(ollut ihan pienestä)...mulla on kuitenkin nyt ollut koira lähes kaksi vuotta.
kävin vähän aikaa sitten allergia testissä...ja koira taisi pölyn lisäksi olla vähiten allergisoiva. lääkäri heti arvasikin, että mulla on varmaan koira kotona :D.
Harmi että oot allerginen oisin just kysyny haluatko ottaa mun koiran itelles :D...no ei, en mä sitä oikeesti kellekkään antas, ellei olis ihan pakko.

Itsekkin just vähiten allerginen koiralle, mutta en silti uskalla sitä ottaa kotiin. Kissa taas vetää silmät ja keuhkot heti umpeen.

Mitä vitun väliä jollai koiran kusella on lumella?

Ei se siinä vaiheessa, kun se kusi siinä lumessa on. Mutta arvaa mihin se kusi siitä tien vierestä valuu, kun se lumi sulaa? Aivan. Kyllä mua ainakin kerran-pari on päähän ottanut, kun tiellä kävellessä auringon sulattama kusilumi tulvii valtoimenaan siinä jalkojen alla.

Edit. Tämä on tullut siis parit kerrat koettua, kun aikanaan vielä salilta kävelin kotiin puiston läpi.

Itsekkin just vähiten allerginen koiralle, mutta en silti uskalla sitä ottaa kotiin. Kissa taas vetää silmät ja keuhkot heti umpeen.
Kissa oli mulleki se pahiten allergisoiva. se karvan laatu vaikuttaa musta eniten, että tuleeko koirasta oireita vai ei. mulla ei tuu tosta omasta mitään..paisti joskus pari näppylää käteen turkkia harjatessa...mutta mun kädet on ajoittain rikki oli sitten koiraa tai ei joten mulle aika sama.

Vituttaa yläkerran naapuri, joka tuulettaa paitojaan kerrostenvälisellä parvekkeella ja jättää sen ulkooven auki. Tuulisella ilmalla ovi hakkaa metallista kaidetta ja aina öisin..
Kuuluu sisään yhtähyvin kun joku hakkaisi patteria vasaralla :curs:

Ensi alkuun laitan pienen muistutuksen tälle rouvashenkilölle ja jos se ei tehoa, ruuvaan kahvat irti ovesta :curs:

Mitä vitun väliä jollai koiran kusella on lumella? Vituttavampia on esim. noi tupakan natsa purkit tossa rapussa. Mikakinlie on just sen olonen jätkä ,että valittaa siitä et koira haukahti kerran talossa ja sit soittaa jotai J.Karjalaista yöt läpeensä täysillä.
Enpäs ole. Asun opiskelijakämpässä ja olen tottunut ääniin. Toin vain esille mielestäni melko objektiivisen näkemyksen siitä onko koiran kusettaminen toisten nurkkiin vain koiranomistajan asia. Ei mua loppujen lopuksi ihmisten elukat häiritse (itselläkin on kani) kunhan omistajat osaavat käyttäytyä ja ymmärtävät sen, että heidän tulee pelata enemmistön säännöillä eikä toisin päin.

Vituttaa yläkerran naapuri, joka tuulettaa paitojaan kerrostenvälisellä parvekkeella ja jättää sen ulkooven auki. Tuulisella ilmalla ovi hakkaa metallista kaidetta ja aina öisin..
Kuuluu sisään yhtähyvin kun joku hakkaisi patteria vasaralla :curs:

Ensi alkuun laitan pienen muistutuksen tälle rouvashenkilölle ja jos se ei tehoa, ruuvaan kahvat irti ovesta :curs:
Älä perkele mene puuttumaan toisten asioihin;).

Kerroin että mulla alko menkat. Kerroin myös olevani ärtynyt, ylitunteellinen ja ailahteleva ainakin näin ensimmäisinä päivinä. Lisäksi kerroin, että mun maha on aivan helvetin kipeä. Jos mies olisi ollut fiksu, olisi hän kerännyt tavaransa ja poistunut paikalta viimeistään silloin, kun raivostuin telineeltä tippuneille pyykeille ja heitin loputkin sitten pitkin vessan lattiaa.

Mutta ei hän tietenkään tajunnut yhtään mitään, vaan hengaili täällä vielä pari tuntia ja mun vitutus nousi huippuunsa. Katsoi jotain saatanan ärsyttävää jalkapalloa, hiplaili mun mahaa (vaikka siihen tosiaan sattui ja se on ihan turvonnut enkä siinä tilanteessa todellakaan halua, että kukaan koskee) ja mikä pahinta, JOI MUN KOKIKSEN! Olisin ite halunnut juoda sen, mutta en mä tollasesta asiasta voi alkaa valittamaankaan.

Nyt vituttaa ja itkettää ja joka paikkaan sattuu. Edes tyhjän kokispullon paiskaaminen seinää päin ei auttanut :(

e. Ja komppaan Hevoskuiskaajaa...

Alyssa: Mitä jos ensi kerralla vaikka ihan reilusti pyydät miestä poistumaan kun tuntuu että miehen pitäisi poistua? Säästyy kokikset ja ei tuu töllöstäkään futista.

Alyssa: Mitä jos ensi kerralla vaikka ihan reilusti pyydät miestä poistumaan kun tuntuu että miehen pitäisi poistua? Säästyy kokikset ja ei tuu töllöstäkään futista.

En raaskinut sanoa mitään, kun toinen on ollut viime aikoina niin ihana ja kiltti mua kohtaan. Enkä olisi siinä mielentilassa osannut sanoa asiaa mitenkään kiltisti tai hyvin, joten ajattelin että parempi olla hiljaa, kun toisen oli joka tapauksessa pakko lähteä ennen yhdeksää...

Kerroin että mulla alko menkat. Kerroin myös olevani ärtynyt, ylitunteellinen ja ailahteleva ainakin näin ensimmäisinä päivinä. Lisäksi kerroin, että mun maha on aivan helvetin kipeä. Jos mies olisi ollut fiksu, olisi hän kerännyt tavaransa ja poistunut paikalta viimeistään silloin, kun raivostuin telineeltä tippuneille pyykeille ja heitin loputkin sitten pitkin vessan lattiaa.

Mutta ei hän tietenkään tajunnut yhtään mitään, vaan hengaili täällä vielä pari tuntia ja mun vitutus nousi huippuunsa. Katsoi jotain saatanan ärsyttävää jalkapalloa, hiplaili mun mahaa (vaikka siihen tosiaan sattui ja se on ihan turvonnut enkä siinä tilanteessa todellakaan halua, että kukaan koskee) ja mikä pahinta, JOI MUN KOKIKSEN! Olisin ite halunnut juoda sen, mutta en mä tollasesta asiasta voi alkaa valittamaankaan.

Nyt vituttaa ja itkettää ja joka paikkaan sattuu. Edes tyhjän kokispullon paiskaaminen seinää päin ei auttanut :(

e. Ja komppaan Hevoskuiskaajaa...

Onneks ei ole tyttöystävää.

Kaveri perseili eilen salilla kun oltiin kahestaan siellä. Heilui ruskeassa hupparissa lämmitellen ja venytellen jonkun puukepin kanssa. Tein siinä sitten viimeistä penkkisarjaani. Kaveri saatana tiesi ohjelmani ja sarjamääräni. Viimeisen sarjan viimeisen toiston lähtiessä rinnalta tiukkaa tehden nousemaan niin noston ollessa puolimatkassa kaveri tulee siihen viereen ruskean hupparin huppu päässä, punaista puukeppiä kuin jedi valomiekkaa kaksin käsin heiluttaen huutamaan "OLKOON VOIMA KANSSASI!" :hyper: Repesin vitusti ja rinnallehhan se tanko sitten jäi. :jahas: Kusen sen jätkän juomapulloon vielä tuosta hyvästä. :evil::haart:

"Nyt on menkat, eli saan käyttäytyä kuin angstinen teini kunhan varoitan siitä vaan epäsuorasti" :hyvä:

Kämpillä ei oo pelannu netti neljään päivään. Ja tällä kertaa johdotki on seinässä.

Back
Ylös Bottom