No kerro nyt mikä kauppa on kyseessä. Osaa sitten itekin vältellä.
Laitoin myös kyselyä tilaukseni perään, hiljaista ollut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kerro nyt mikä kauppa on kyseessä. Osaa sitten itekin vältellä.
Mä tajusin jo sun ekasta viestistä, että mistä firmasta on kysymys. Mulla kävi aikoinaan samalla tavalla. Viikon odottelun jälkeen laitoin palautetta, tästä muutaman päivän kuluessa paketti saapui.***************
Laitoin myös kyselyä tilaukseni perään, hiljaista ollut.
Mä tajusin jo sun ekasta viestistä, että mistä firmasta on kysymys. Mulla kävi aikoinaan samalla tavalla. Viikon odottelun jälkeen laitoin palautetta, tästä muutaman päivän kuluessa paketti saapui.
Vaikkapa siksi kun sä et voita sillä mitään? Yleensä ne lisätulot=myös lisätunteja työn parissa. Mulla on sukulainen joka on nyt ohittanu 100k€ vuositulot ja kun kattoo sitä olematonta vapaa-aikaa, hirveitä silmäpusseja, pitämättömiä lomia jne, niin ei käy yhtään kateeksi. Tämä siis ilman omaa firmaa edes.Kahdet farkut ratkes persauksista, 3kk vanha laadukas kotimainen paistinpannu alkaa polttamaan ruokaa kiinni + kaikki koulukaverit joilla on parempi työpaikka vaikka innostus oli evvk opiskeluaikana
Minkä helvetin takia ei nykyään saisi olla kateellinen?
No se sitte huusi aikansa siitä, että mulla ei oo mitää muuta mielessä kuin datailu ja salilla käynti kun sen mielestä kaikki muut mun ikäiset on ollu jo pitkälti työelämässä kiinni,asuu omillaan ja kaikki opiskelut on mallillaan jne
Sanoisin molemmille, että vitun paljon parempi miettiä muutama vuosi että mitäs nyt aikookaan tehdä, kuin siirtyä suoraan kouluun ja lopulta tajuta että eihän tämä kiinnosta vittuakaan.Tervetuloa kerhoon.![]()
Yhteensä kaksi kertaa olen tuolta tilannut, ja tuo oli se viimeinen.Jaahas, kohtalontoveri täälläkin :D . Minkälaista palautetta laitoit? Pistän saman, niin jos sitten saisin tuotteet ensi viikolla ;) . Tilasitko enää uudestaan tuon jälkeen?

Tulipa mieleen yksi juttu, joka ehkäpä täyttää salikomedian kriteerit. Juttu nyt ei ole mikään ihmeellinen tai erityisen hauska, mutta kyllä mua silloin nolotti.
Olin intissä jotain toista tai kolmatta päivää ja salille oli päästävä. Ensin ei meinannut päästä, mutta yliluutnanttimme oli sen verran reilu jätkä, että antoi luvan. Salilla sitten innokkaana morttina väänsin dippiä, mutta missään ei ollut mitään ketjuvyötä/vastaavaa jolla olisin saanut lisäpainon kiinni. Kaivoin treenikassista sitten bodyvyöni ja sidoin polvisiteen siihen kiinni ja toisen pään sidoin kunnon umpisolmulla kiekkoon.
No väänsin sarjan siinä sitten ja voi helvetti kuinka piukkaan oli venyvä polviside umppareineen kiekkoon jämähtänyt. Tunti oli aikaa seuraavaan palvelukseen ja koko sen ajan koitin mitä ihmeellisimmillä keinoilla saada umpparia auki. Sali oli intin oma pikku kellarisali ja siellä oli muutamia alikessuja ja yliluti treenamassa samaan aikaan. Tunsin kuinka niiden kaikkien katseet pysähtyivät muhun, kun mä koko saatanan tunnin ähelsin keskellä salin lattiaa naama punasena umpisolmuni parissa. Onneks kukaan ei sanonut mitään, mutta kyllä niitä varmaan nauratti. Nolotti aika huolella, varsinkin kun olin pienen pieni alokas ihan oudossa ja uudessa paikassa outojen ja pelottavien johtajien kanssa.

Jaahas, kohtalontoveri täälläkin :D . Minkälaista palautetta laitoit? Pistän saman, niin jos sitten saisin tuotteet ensi viikolla ;) . Tilasitko enää uudestaan tuon jälkeen?
Yhteensä kaksi kertaa olen tuolta tilannut, ja tuo oli se viimeinen.
Laitoin ihan normaalin negatiivisen palautteen. Ihmettelin että mikä toimituksessa kestää, koska viime kerralla kaikki sujui erinomaisesti. Mainitsin myös olevani erittäin huolestunut koska olin kuitenkin maksanut tuotteet etukäteen.
Tuotteet tulivat muutaman päivän kuluttua, mutta palautteeseen ei ikinä vastattu, en myöskään saanut sitä lahjaa joka piti antaa kaikille toista kertaa tilaaville.
Ainiin, tilasin ekalla kerralla mm. valmisjuomia ja patukoita, niistä 1/3 olivat menneet vanhoiksi.![]()
3kk vanha laadukas kotimainen paistinpannu alkaa polttamaan ruokaa kiinni
Minkä helvetin takia ei nykyään saisi olla kateellinen?
Sanoisin molemmille, että vitun paljon parempi miettiä muutama vuosi että mitäs nyt aikookaan tehdä, kuin siirtyä suoraan kouluun ja lopulta tajuta että eihän tämä kiinnosta vittuakaan.
Käännetään vielä veistä omassa haavassa.. Mikä se tilaajalahja oli?:D^Kahesti tuolta tilannu eikä mitään ongelmia..Ennakkoon olen aina maksanu..Sain jopa sen tilaaja lahjan..