Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No kerro nyt mikä kauppa on kyseessä. Osaa sitten itekin vältellä.

Laitoin myös kyselyä tilaukseni perään, hiljaista ollut.

Tähän asti uskonut että polvituet myydään tietenkin 2kpl kerralla, onhan ihmisellä kaks polveakin.. tulikin sitte vaan yks kappale noita postissa :D ei vittu.. pitää kattoa tarkemmin ens kerralla näköjään

Mä tajusin jo sun ekasta viestistä, että mistä firmasta on kysymys. Mulla kävi aikoinaan samalla tavalla. Viikon odottelun jälkeen laitoin palautetta, tästä muutaman päivän kuluessa paketti saapui.

Jaahas, kohtalontoveri täälläkin :D . Minkälaista palautetta laitoit? Pistän saman, niin jos sitten saisin tuotteet ensi viikolla ;) . Tilasitko enää uudestaan tuon jälkeen?

Tulipa mieleen yksi juttu, joka ehkäpä täyttää salikomedian kriteerit. Juttu nyt ei ole mikään ihmeellinen tai erityisen hauska, mutta kyllä mua silloin nolotti.
Olin intissä jotain toista tai kolmatta päivää ja salille oli päästävä. Ensin ei meinannut päästä, mutta yliluutnanttimme oli sen verran reilu jätkä, että antoi luvan. Salilla sitten innokkaana morttina väänsin dippiä, mutta missään ei ollut mitään ketjuvyötä/vastaavaa jolla olisin saanut lisäpainon kiinni. Kaivoin treenikassista sitten bodyvyöni ja sidoin polvisiteen siihen kiinni ja toisen pään sidoin kunnon umpisolmulla kiekkoon.
No väänsin sarjan siinä sitten ja voi helvetti kuinka piukkaan oli venyvä polviside umppareineen kiekkoon jämähtänyt. Tunti oli aikaa seuraavaan palvelukseen ja koko sen ajan koitin mitä ihmeellisimmillä keinoilla saada umpparia auki. Sali oli intin oma pikku kellarisali ja siellä oli muutamia alikessuja ja yliluti treenamassa samaan aikaan. Tunsin kuinka niiden kaikkien katseet pysähtyivät muhun, kun mä koko saatanan tunnin ähelsin keskellä salin lattiaa naama punasena umpisolmuni parissa. Onneks kukaan ei sanonut mitään, mutta kyllä niitä varmaan nauratti. Nolotti aika huolella, varsinkin kun olin pienen pieni alokas ihan oudossa ja uudessa paikassa outojen ja pelottavien johtajien kanssa.

Kahdet farkut ratkes persauksista, 3kk vanha laadukas kotimainen paistinpannu alkaa polttamaan ruokaa kiinni + kaikki koulukaverit joilla on parempi työpaikka vaikka innostus oli evvk opiskeluaikana

Minkä helvetin takia ei nykyään saisi olla kateellinen?
Vaikkapa siksi kun sä et voita sillä mitään? Yleensä ne lisätulot=myös lisätunteja työn parissa. Mulla on sukulainen joka on nyt ohittanu 100k€ vuositulot ja kun kattoo sitä olematonta vapaa-aikaa, hirveitä silmäpusseja, pitämättömiä lomia jne, niin ei käy yhtään kateeksi. Tämä siis ilman omaa firmaa edes.

Jottei menis ihan ohi aiheen, itseäni vituttaa perselleen menneet kouluvalinnat. Eka elektroniikka-asentaja, eipä paljoa töitä ole. Kohta valmis inssi tietotekniikan puolelta, sopivasti keskelle lamaa. Vituttaa etten vaihtanu autopuolelle amk:ssa, tai käyny vaikka toista amista. Autopuolella ois mahikset ainakin pätevöityä katsastusinssiksi. Paska palkka joo koulutukseen nähden, mutta ei tarvi kantaa töitä kotiin. Noh, enää ei kiinnosta ton jälkeen opiskella mitään, joten saapa nähdä miten ruusuiselta se tulevaisuus vaikuttaa :dance:

No se sitte huusi aikansa siitä, että mulla ei oo mitää muuta mielessä kuin datailu ja salilla käynti kun sen mielestä kaikki muut mun ikäiset on ollu jo pitkälti työelämässä kiinni,asuu omillaan ja kaikki opiskelut on mallillaan jne
Tervetuloa kerhoon. :rolleyes:
Sanoisin molemmille, että vitun paljon parempi miettiä muutama vuosi että mitäs nyt aikookaan tehdä, kuin siirtyä suoraan kouluun ja lopulta tajuta että eihän tämä kiinnosta vittuakaan.

Jaahas, kohtalontoveri täälläkin :D . Minkälaista palautetta laitoit? Pistän saman, niin jos sitten saisin tuotteet ensi viikolla ;) . Tilasitko enää uudestaan tuon jälkeen?
Yhteensä kaksi kertaa olen tuolta tilannut, ja tuo oli se viimeinen.
Laitoin ihan normaalin negatiivisen palautteen. Ihmettelin että mikä toimituksessa kestää, koska viime kerralla kaikki sujui erinomaisesti. Mainitsin myös olevani erittäin huolestunut koska olin kuitenkin maksanut tuotteet etukäteen.
Tuotteet tulivat muutaman päivän kuluttua, mutta palautteeseen ei ikinä vastattu, en myöskään saanut sitä lahjaa joka piti antaa kaikille toista kertaa tilaaville.

Ainiin, tilasin ekalla kerralla mm. valmisjuomia ja patukoita, niistä 1/3 olivat menneet vanhoiksi. :rolleyes:

Oon saanut jostain metsistä jonkinlaisen eturauhas/virtsatien tulehduksen ja mulkun takaa jyskyttää 24/7 ja päälle itselleni tuntemattoman ihottuman joka kutisee aivan helvetisti. Onneksi on niinkin huomaamattomassa paikassa kuin keskellä kaunista naamaani :D Joo, vituttaa.

Tulipa mieleen yksi juttu, joka ehkäpä täyttää salikomedian kriteerit. Juttu nyt ei ole mikään ihmeellinen tai erityisen hauska, mutta kyllä mua silloin nolotti.
Olin intissä jotain toista tai kolmatta päivää ja salille oli päästävä. Ensin ei meinannut päästä, mutta yliluutnanttimme oli sen verran reilu jätkä, että antoi luvan. Salilla sitten innokkaana morttina väänsin dippiä, mutta missään ei ollut mitään ketjuvyötä/vastaavaa jolla olisin saanut lisäpainon kiinni. Kaivoin treenikassista sitten bodyvyöni ja sidoin polvisiteen siihen kiinni ja toisen pään sidoin kunnon umpisolmulla kiekkoon.
No väänsin sarjan siinä sitten ja voi helvetti kuinka piukkaan oli venyvä polviside umppareineen kiekkoon jämähtänyt. Tunti oli aikaa seuraavaan palvelukseen ja koko sen ajan koitin mitä ihmeellisimmillä keinoilla saada umpparia auki. Sali oli intin oma pikku kellarisali ja siellä oli muutamia alikessuja ja yliluti treenamassa samaan aikaan. Tunsin kuinka niiden kaikkien katseet pysähtyivät muhun, kun mä koko saatanan tunnin ähelsin keskellä salin lattiaa naama punasena umpisolmuni parissa. Onneks kukaan ei sanonut mitään, mutta kyllä niitä varmaan nauratti. Nolotti aika huolella, varsinkin kun olin pienen pieni alokas ihan oudossa ja uudessa paikassa outojen ja pelottavien johtajien kanssa.

<- Jos olit yhtään ton kokonen ni tais olla pienet ja pelokkaat johtajat oudossa paikkaa ison alokkaan oudossa seurassa :rock::hyper:

Kerran erehdyin tilaamaan ja vikaksi jäi vaikka tavarat lopulta tulivat. Parempiakin paikkoja pieruherat hankkia.

Itse soitin tuonne jonku parin viikon odottelun jälkeen. Meni pari päivää ja paketti tuli. Aluksi yritin maililla kysellä monet kerrat, mutta vastausta ei kuulunut. Sen tason toimintaa, että suosittelen ainakin oman kokemukseni perusteella skippaamaan jatkossa. 3-5viikkoa on noilla lähempänä totuutta ikävä kyllä. Toivottavasti saat jauhot. Persiistä tommonen toiminta.

Yhteensä kaksi kertaa olen tuolta tilannut, ja tuo oli se viimeinen.
Laitoin ihan normaalin negatiivisen palautteen. Ihmettelin että mikä toimituksessa kestää, koska viime kerralla kaikki sujui erinomaisesti. Mainitsin myös olevani erittäin huolestunut koska olin kuitenkin maksanut tuotteet etukäteen.
Tuotteet tulivat muutaman päivän kuluttua, mutta palautteeseen ei ikinä vastattu, en myöskään saanut sitä lahjaa joka piti antaa kaikille toista kertaa tilaaville.

Ainiin, tilasin ekalla kerralla mm. valmisjuomia ja patukoita, niistä 1/3 olivat menneet vanhoiksi. :rolleyes:

No voi perse. Täytyy etsiä uusi paikka sitten, kunhan nuo tuotteet saan. Maksoin myös nuo ennakkoon, joten siinäkin mielessä vähän harmittaa. Damn, tuolta olisi saanut hyvällä hinnalla lisäravinteet, mutta jos näin toimii, niin no thanks.

Sattuipa salilla taas huvittava tapaus.Siellä on pöytä johon kaikki laittaa juomapullot ja samalla pöydällä on kuppi, jossa on magnesium jauhoa.Salille tulee joku noin 40v mies joka vie pullon siihen pöydälle, avaa kannen ja laittaa sitä magnesium jauhoa veden sekaan :D Luuli varmaan että on kreatiiniä tai jotain vastaavaa :D

Sanoisin molemmille, että vitun paljon parempi miettiä muutama vuosi että mitäs nyt aikookaan tehdä, kuin siirtyä suoraan kouluun ja lopulta tajuta että eihän tämä kiinnosta vittuakaan.

Itse asiassa sitä miettimistä oon tehnyt viimeset pari vuotta. :D Pätkänakkihommia mitä nyt sattunut löytymään duunaillu herani eteen ja armeijassa lusin puolen vuoden kakkuni alta pois heti kun käsky isojen poikien sotaleikkiin kävi. Muutamia kuukausia sitten olin parhaillaan/pahimmillaan 12-tuntistenkin työpäivien orja ja nyt sitten kun hommat loppui otan rennommin ja pidän vapaata säästöjen turvin kun ei oikein tämän lamanpaskan takia duunipaikkoja auki ole. Loman kannalta tämän tilanteen otan, keskityn treeneihin ja muijaan ja teen kaikkea mitä huvittaa enkä jaksa stressata ennenkuin vararikko repii persettä aukinaiseksi. Tuntuu vaan että pitäis saada joku isomman sortin uravalintapäätös tehtyä ja jämäkkä suunta elämälleni mutta en vaan oikeen tiedä mitä haluaisin opiskella.

Olin vuoden ja kaks päivää juomatta. Pari yötä tuli taas valvottua ja edes pameilla en unta saanut. Sit meni hermot ja kävin baarissa vetää lärvit. Johan rupes benzotkin toimii. Nyt vituttaa. Tosin nyt voi olla taas vuoden juomatta.

Nenä tukossa, kurkku täynnä limaa ja poskionteloissa jotain paskaa. Kolmatta päivää himassa, kohta 2 viikkoa täyslepoa saleilusta. Myös mm. äidin koulu > terveys asenne vituttaa. Kyseessä on kumminkin yläaste ja hiihtolomaa edeltävä viikko.. :zzzz: :curs:

Back
Ylös Bottom